سرنوشت سرمایه گذاران دوج کوین چه می شود؟ | تجزیه و تحلیل عملکرد  DOGE

سرنوشت سرمایه گذاران دوج کوین چه می شود؟ | تجزیه و تحلیل عملکرد  DOGE

قیمت Dogecoin، برخلاف بسیاری از آلت‌کوین‌ها، به‌نظر می‌رسد با وجود سقوط ناخوشایند بازار از 5 می، بالاتر از سطح حمایت خود باقی بماند. سقوط DOGE موجب شد این رمز ارز دوباره به کانال نزولی ورود پیدا کند، جایی که در انتظار شکست است.

قیمت Dogecoin نیاز به ارزیابی مجدد دارد

ارز دوج کوین از زمان بالاترین قیمت خود یک الگوی کنج نزولی را ایجاد کرده است. این الگو زمانی شکل گرفت که DOGE از اوج 0.740 دلار در ماه می 85 درصد سقوط کرد. این حرکت به سمت پایین پایه ای را در حدود 0.109 دلار تشکیل داد و نوید تغییر روند را نشان داد.

در طول این روند نزولی، قیمت Dogecoin سه اوج سقف پایین تر ایجاد کرده که هنگام اتصال با استفاده از خطوط روند، یک الگوی کنج در حال سقوط را نشان می‌دهند.

این ساختار تکنیکال افزایش 68 درصدی را تا 0.241 دلار پیش‌بینی می‌کند که با افزودن فاصله بین بالاترین سطح نوسان و پایین ترین سطح نوسان به نقطه شکست تعیین می‌شود.

اگرچه DOGE در 25 آوریل از خط روند بالای الگو کنج عبور کرد، اما نتوانست حرکت را حفظ کند و منجر به ایجاد یک روند معکوس شد. از زمان این فیک پامپ، قیمت Dogecoin فرصت های زیادی برای شکستن این روند صعودی داشته است اما هر بار شکست خورده است.

سقوط اخیر قیمت بیت کوین، DOGE را تحت تاثیر قرار داد اما نسبت به سایر آلتکوین ها ارزش کمی را از دست داد. قیمت دوج کوین 20 درصد سقوط کرد و به آزمایش مجدد خط روند پایین الگو کنج در حال سقوط نزدیک شد. با وجود این روند نزولی، بهبود شگفت انگیز بوده است. تاکنون، کریپتو هایی با مضمون سگ 15 درصد افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از توقف دیده نمی شود.

♻️با فرض ادامه سقوط، DOGE می تواند سطح پشتیبانی فوری را در 0.087 دلار دوباره آزمایش کند. در اینجا، جهش در فشار خرید یا قبل از این سطح می‌تواند باعث ایجاد یک روند صعودی شود که از این الگو نزولی در حال سقوط خارج شود. 

رالی حاصل، قیمت Dogecoin را تا 68 درصد به هدف پیش‌بینی‌شده 0.241 دلار خواهد رساند.

قیمت دوج کوین

در حالی که تحلیل تکنیکال در دسترس است و هیچ جهت گیری واضحی را نشان نمی دهد، حجم اجتماعی همه چیز را در چشم انداز قرار می‌دهد. این شاخص میزان جستجو DOGE را در اینترنت دنبال می‌ کند و در صورت استفاده صحیح می‌تواند برای زمان‌ بندی بالا و پایین رالی یک ارز استفاده شود.

حجم اجتماعی

از 26 آوریل، حجم اجتماعی از 9122 به 1589 کاهش یافته است که نشان دهنده رکود 82 درصدی است. این روند نشان می دهد که سرمایه گذاران علاقه ای به DOGE ندارند و احتمالاً سرمایه خود را بیرون می کشند، که تصویری نزولی را ترسیم می کند.

⁉️تحلیل شما در مورد عملکرد دوج کوین در کوتاه مدت و بلند مدت چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments