تحلیل دوج کوین در کوتاه مدت و بررسی عملکرد آن

تحلیل دوج کوین در کوتاه مدت و بررسی عملکرد آن (4 مهر 1402)

نوسانات قیمت دوج کوین در یک کانال نزولی از اکتبر می‌تواند مانع از تغییر روند بالقوه و افزایش قیمت این ارز دیجیتال محبوب شود.

قیمت دوج کوین نتوانسته از محدودیت‌ های یک روند نزولی چند ماهه از اکتبر 2022 فرار کند که احتمالاً پیش از تلاش برای بهبودی بعدی، نقدینگی را از حمایت 0.045 دلار افزایش می‌دهد.
نگاهی اجمالی به دوج کوین در بازه‌های زمانی کوتاه‌ نشان‌دهنده این است که دوج کوین یک توکن بی‌ثبات است، با این حال، با توجه به نمودار بلند مدت دوج کوین، یک رمز ارز را نشان می‌دهد که با همه تلاش ها برای رهایی از روند نزولی طولانی‌ مدت باز هم با شکست مواجه می شود.
قیمت دوج کوین در روز سه‌ شنبه در بحبوحه فشار مداوم فروشندگان برای تضعیف حمایت از0.60 دلار و تکمیل الگو نزولی تا 0.045 دلار، 0.4 درصد افزایش یافت و به 0.061 دلار رسید.

خرید و فروش دوج کوین

تحلیل دوج کوین در کوتاه مدت

براساس چارت هفتگی دوج کوین می توان دریافت که قیمت در تلاش برای خارج شدن از کانال نزولی است و به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. دوج کوین در یک کانال نزولی در حال نوسان است.
از اکتبر 2022، شکست این کانال نزولی به یک چالش تبدیل شده است، اما گاو ها با خرید دوج کوین با قدرت از سطح حمایت کانال دفاع می کنند تا از کاهش بیشتر جلوگیری کنند.

چارت روزانه دوج کوین

با این حال، چشم انداز حرکت بدون روند ارائه شده توسط شاخص MACD، نشان میدهد که قیمت احتمالا از 0.06 دلار افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که حمایت از خط میانی (میدلاین) کانال نزولی را زیر نظر بگیرید. در واقع یک روند صعودی مستمر برای کمک به شکست بعدی بالای کانال لازم است. توجه داشته باشید که افزایش حجم معاملات برای چنین تغییر روندی اهمیت زیادی دارد. 

در این صورت، ذخیره سود کوتاه‌ مدت می‌تواند از 0.07 دلار شروع شود، اما دوج کوین احتمالاً با شکست قیمت به بالاتر از  میانگین متحرک نمایی 50 هفته‌ای (قرمز) در 0.08 دلار، وارد بازار صعودی خواهد شد.

🔺از ChatGPT پرسیدم که دوج کوین چه زمانی به 1 دلار می رسد؟🔺

آیا ایلان ماسک قصد دارد امکان پرداخت با دوج کوین را در “X ” فراهم کند ؟

جامعه دوج کوین منتظر علامتی از سمت  “X” یا (توییتر سابق) هستند تا بتوانند از روش پرداختی که شامل بزرگترین میم کوین می‌شود، حمایت کنند. “X” بدون اشاره به امکان افزودن روش پرداخت جدید تراکنش های ارز دیجیتال، برای درخواست ها و پشتیبانی از معاملات، درخواست مجوز داده است.

با این حال، بسیاری حدس میزنند که دوج کوین ممکن است یکی از رمز ارزهایی باشد که احتمالاً برای پرداخت در X، پلتفرم وبلاگ نویسی اجتماعی، در نظر گرفته می شود که برای تبدیل شدن به «برنامه همه کاره» تلاش می کند.
علاقه ایلان ماسک به  دوج کوین به سال‌ها پیش برمی‌گردد، زمانی که او اعتقاد داشت که دوج کوین، رمز ارز مورد علاقه‌اش است. شایعه شده است که این میلیاردر، مخفیانه به توسعه شبکه کمک می کند، ناگفته نماند که او یک بار اعلام کرد که او “پدر دوج کوین” است.

ایلان ماسک در پاسخ به پرسش یک طراح دوج در مورد نیاز به تغییر لوگوی پرنده توییتر به لوگو “X” گفت: «ما این کار را خواهیم کرد». در حالی که این لزوما به این معنی نیست که لوگوی پرنده جای خود را به لوگوی دوج کوین می دهد، اما با این وجود جامعه با آغوش باز از این ایده استقبال خواهند کرد.

توییت

هنگامی که X، برای مدت کوتاهی لوگوی پرنده را به لوگوی دوج کوین تغییر داد، قیمت دوج کوین افزایش یافت. ادغام دوج کوین برای نشان دادن ویژگی های “X” می تواند تأثیر زیادی بر روی میم کوین داشته باشد.

با همه ی این حدس و گمان ها می‌توان گفت دوج کوین میتواند یکی از روش های پرداخت در توییتر باشد، که می‌تواند قرار گرفتن دوج کوین را در معرض میلیون‌ها نفر در سراسر جهان افزایش دهد و باعث افزایش روند صعودی آن شود. سرمایه گذاران بلند مدت دوج کوین انتظار دوج کوین یک دلاری را در طول بازار صعودی احتمالی که در سال 2024 یا 2025 دارند. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدی
محمدی
4 ماه قبل

خیلی مطلب عالی و مختصری بود و اینکه احتمالا به گفته خودتون خدمات توییتر با ارز دوج کوین هماهنگ بشه