تحلیل دوج کوین

تحلیل دوج کوین امروز | آیا کاهش قیمت DOGE ادامه دارد؟

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین برای 7 نوامبر 2022، رمز ارز میم را به دنبال یک حرکت نزولی در 72 ساعت گذشته نشان می دهد. این در حالی است که قیمت از 0.1186 دلار به 0.1353 دلار در 5 نوامبر 2022 افزایش یافت. تحلیل دوج کوین امروز نشان می دهد که حرکتی منفی داشته است که ارزش آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده. امروز این ارز دیجیتال به حرکت نزولی خود ادامه می دهد و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.1164 دلار معامله می شود.

دوج کوین در 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 1,497,616,702 دلار و ارزش بازار زنده 15,440,967,664دلار 6 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در رتبه هشتم قرار دارد. با این حال، ارز دیجیتال پتانسیل بازگشت را نشان می دهد، زیرا تحلیل قیمت اخیر نشان می دهد که این رمز ارز در حال حرکت به سمت حمایت است.

خرید و فروش دوج کوین

تحلیل دوج کوین در نمودار 4 ساعته : تحولات اخیر

در تحلیل قیمت دوج کوین به نظر می رسد این رمز ارز بازار را با حرکت منفی دنبال می کند، این در حالی است که دیروز در یک کانال بدون روند در حال حرکت بود و امروز آن را به سمت پایین شکست. این امر باعث می‌شود که قیمت ارز دیجیتال بیشتر مستعد تجربه تغییرات بی‌ثبات در هر دو طرف باشد. در نتیجه، حد بالای باند بولینگر در 0.1318 دلار است که نشان دهنده قوی ترین مقاومت برای DOGE است. برعکس، حد پایین باند بولینگر 0.1148 دلار است که نشان دهنده قوی‌ ترین پشتیبانی از ارز دیجیتال میم است و در حال حاضر شکسته شده است. 

چارت 4 ساعت دوج کوین

📍به نظر می رسد قیمت به سمت منحنی MA حرکت می کند و سعی در شکستن آن دارد. اما نوسانات اخیر این امیدواری را از بین برده است. همانطور که در تصویر مشخص است این میم کوین محبوب هنوز موفق به شکست بالاتر نشده و در حال حاضر فضای بیشتری برای فعالیت خرس ها فراهم شده است.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین نشان می دهد که شاخص قدرت نسبی عدد 42 است که نشان دهنده کاهش بیشتر است. علاوه بر این فعالیت‌های فروش غالب است که نشان‌دهنده کاهش ارزش در بازار است.

تحلیل قیمت دوج کوین چارت روزانه (D)

DOGE امروز ارزش زیادی را از دست داده است و طی 24 ساعت گذشته 5.84 درصد کاهش یافته است. نوسانات در حال حاضر کاهش یافته است، به این معنی که میم کوین شروع به جمع آوری قدرت برای یک حرکت بزرگ دیگر کرده است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از سطح حمایت 0.1112 دلار نگه دارند، می توان انتظار افزایش مداوم داشت.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین نشان می دهد که بازار با افزایش نوسانات، یک حرکت ثابت را دنبال می کند. حد بالایی باند بولینگر در 0.1548 دلار وجود دارد که به عنوان قویترین مقاومت دوج کوین عمل می کند. در مقابل، حد پایین باند Bollinger در 0.0297 دلار است که نشان دهنده قویترین پشتیبانی برای DOGE است.

چارت روزانه دوج کوین

🛑به نظر می رسد دوج کوین از یک حرکت نزولی پیروی می کند و قیمت DOGE از منحنی میانگین متحرک عبور می کند. حرکت نزولی نشان دهنده یک بازار رو به کاهش برای ارز دیجیتال میم است.

عدد شاخص قدرت نسبی 64 است که نشان‌ دهنده خرید بیش از حد در ارزش کریپتوکارنسی میم است. دوج کوین به دنبال یک حرکت نزولی سقوط می کند. کاهش عدد RSI نشان دهنده تسلط بر فعالیت های فروش و حرکت به سمت پویایی نزولی بیشتر است.

جمع بندی

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین، ارز دیجیتال را به دنبال یک حرکت رو به کاهش نشان می دهد و پتانسیل را به سمت روند نزولی نشان می دهد. با این حال، به دلیل حرکت قیمت به سمت حمایت، بازار پتانسیل عظیمی برای بازگشت در روزهای آینده نشان می دهد. اگر گاوها بتوانند از آن به نفع خود استفاده کنند، ممکن است تسلط بازار را در دست بگیرند و به افزایش قیمت Dogecoin فراتر از انتظار کمک کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments