جزئیات ارتقا جدید دوج کوین و تاثیر آن بر قیمت | ویژگی ها و پیشرفت های هیجان انگیز Doge

جزئیات ارتقا جدید دوج کوین و تاثیر آن بر قیمت | ویژگی ها و پیشرفت های هیجان انگیز Doge

دوج کوین (DOGE)، ارز دیجیتال محبوب تبدیل شده به میم های اینترنتی، بار دیگر توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این بار، همه اینها به دلیل رونمایی از ارتقا جدید Libdogecoin نسخه 0.1.2 توسط توسعه دهنده Michi Lumin، پس از هفته ها انتشار است.

به روز رسانی جدید وعده ایجاد مجموعه ای از پیشرفت ها در قابلیت های DOGE را می دهد که به طور بالقوه می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت آن در ماه های آینده و سرنوشت دوج کوین داشته باشد.

انتظار می‌رود آخرین توسعه توسط Lumin، که به خاطر مشارکت‌هایش در فضای ارزهای دیجیتال شناخته شده است، شهرت DOGE را به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری بادوام بیشتر کند.

جزییات بروز رسانی جدید دوج کوین

لومین در توییتر اعلام کرد که نسخه 0.1.2 Libdogecoin مورد انتظار بود و آن را به عنوان یک ارتقاء قابل توجه توصیف کرد که شامل مجموعه ای از نسخه موقت 0.1.1 است.

طبق یک توییت اخیر از یک توسعه دهنده اصلی، پروژه دوج کوین (DOGE) برای ارتقاء قابل توجهی تنظیم شده است. این به‌روزرسانی که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را معرفی می‌کند، به گونه‌ای طراحی شده است که بلاک چین محبوب را کاربر پسندتر و برای غیر توسعه‌ دهندگان قابل دسترس‌تر کند.

یکی از موارد اضافه شده در ارتقاء، پشتیبانی از عبارات اولیه BIP39 است. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا عبارات امنیتی تولید کنند که برای ایمن کردن کلیدهای خصوصی آنها استفاده می‌شود. علاوه بر این، به‌روزرسانی از تولید عبارات اولیه در چندین زبان پشتیبانی می‌کند.

توییت Lumin

یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه پشتیبانی کامل از آدرس دهی BIP32/44 و SLIP44 HD است. این به دوج کوین اجازه می‌دهد تا کلیدها و آدرس‌ها را طبق قوانین مربوطه به درستی استخراج کند و کلیدها/آدرس‌ها را برای امنیت و سازماندهی افزایش دهد.

این ارتقا همچنین پشتیبانی از کد QR را معرفی می‌کند و اشتراک‌ گذاری آدرس‌های Dogecoin را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. بلاک چین قادر خواهد بود کدهای QR را در قالب های متنی، JPEG و PNG بدون نیاز به کتابخانه های اضافی تولید کند.

امضای پیام یکی دیگر از ویژگی های جدیدی است که به دوج کوین اضافه شده است. کاربران می‌توانند پیام‌ها و تراکنش‌ها را امضا کرده و آن‌ها را تایید کنند و امنیت شبکه را افزایش دهند.

این به‌ روزرسانی همچنین وابستگی‌ها را ساده‌تر می‌کند و پشتیبانی از ساخت ویندوز با استفاده از MS Visual Studio 2022 و CMAKE را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، توسعه دهندگان اکنون می توانند نشانه ای را برای بررسی اینکه آیا Dogecoin با عملکرد شبکه ساخته شده است، جستجو کنند.

🟢جامعه Dogecoin می‌تواند منتظر پیشرفت‌های هیجان‌ انگیز تر در به‌روزرسانی‌های آینده باشد، زیرا پروژه همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد و در عین حال ماهیت سبک وزن و متقابل خود را حفظ می‌کند.

تاثیر ارتقا جدید بر قیمت دوج کوین 

ارتقاء بلاک چین همیشه زمان هیجان انگیزی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است، زیرا اغلب نشان دهنده ویژگی های جدید و بهبود یافته ای است که به طور بالقوه می تواند ارزش یک سکه را افزایش دهد.

هنگامی که یک ارز دیجیتال تحت ارتقاء بلاک چین قرار می گیرد، معمولاً به این معنی است که فناوری پشت آن پیشرفته تر و کارآمدتر می شود. این به نوبه خود جذابیت ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاران افزایش می دهد و می تواند منجر به افزایش قیمت آن شود.

تغییرات قیمت دوج کوین

اما برخلاف آنچه که بسیاری از سرمایه گذاران انتظار دارند، قیمت DOGE در حال حاضر کاهش یافته است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که دوج کوین با قیمت 0.0746 دلار معامله می‌شود که نشان دهنده کاهش تقریبا 1 درصدی ارزش آن در 24 ساعت گذشته است.

با این حال، Dogecoin همچنان یک بازیگر کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال است و در بین 10 دارایی برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد و دارای ارزش بازار بیش از 10 میلیارد دلار است.

در حالی که نوسانات قیمت در دنیای بی ثبات ارزهای دیجیتال غیر معمول نیست، باید دید افت اخیر DOGE چگونه بر مسیر بلندمدت آن تاثیر می گذارد.

منبع: بیتکوینیست

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments