پامپ 300 درصدی ارز DC | تحلیل قیمت ارز دوج چین

پامپ 300 درصدی ارز DC | تحلیل قیمت ارز دوج چین

ارز دوج چین پس از کاهش مداوم در دو ماه گذشته، از روز جمعه 300 درصد افزایش یافته است.

Dogechain بیش از 60 درصد از ارزش خود را از زمان رسیدن به بالاترین سطح در ماه اوت از دست داده بود.

داده های اخیر نشان می دهد که ارز دوج چین در هفت روز گذشته بیش از 300 درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس همین داده ها، در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افزایش داشته است. Dogechain، بلاک چین اثبات سهام سازگار با EVM دوج کوین است.

جامعه دوج کوین اوایل سال جاری Dogechain را راه اندازی کرد تا ویژگی های قرارداد هوشمند را به این اکوسیستم اضافه کند. پامپ جدید نشان دهنده افزایش 75 درصدی در 30 روز گذشته است. قیمت ارز DC در روز جمعه تا یکشنبه از 0.0004 دلار به 0.00176 دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت نشان می دهد که در یک هفته 228 درصد افزایش یافته است.

اکنون، با قیمتی معامله می شود که از 12 سپتامبر مشاهده نشده است. این افزایش قیمت قابل توجه است، با توجه به اینکه ارزش ارز DC بیش از 60 درصد از زمان تعیین اوج قیمت جدید در هفته آخر آگوست کاهش یافته بود. علاوه بر این، قیمت ارز دوج چین از آن زمان به طور پیوسته از 0.004 دلار به 0.0004 دلار کاهش یافته است.

طراحی دوج چین از ارز دوج کوین محبوب‌تر و متفاوت است. اولی یک ارز دیجیتال اثبات سهام است، در حالی که Dogecoin یک ارز دیجیتال اثبات کار است. پس از بروزرسانی مرج اتریوم، ارز ETH برای تبدیل شدن به یک شبکه اثبات سهام، دوج کوین به دومین دارایی دیجیتال بزرگ اثبات کار (PoW) بر اساس ارزش بازار تبدیل شد.

این تنها پس از بیت کوین که دارایی دیجیتالی پیشرو در بین تمام ارزهای رمزنگاری شده، چه PoW و چه PoS، باقی مانده است. با این حال، موارد استفاده Dogecoin به تسویه پرداخت ها و به عنوان ذخیره ارزش محدود می شود. کریپتو با تم میم فاقد کاربرد ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم است. به عنوان مثال، در بخش های رمزنگاری که به سرعت در حال رشد هستند مانند بازی، NFT و DeFi بی ربط است.

رشد انفجاری دوج چین

طرفداران دوج کوین ایجاد Dogechain را برای گسترش عملکردهای اکوسیستم Dogecoin به سرعت در حال رشد رهبری کردند. جامعه Dogechain در حال بحث در مورد رویکرد توکن سوزی دوج چین (DC) است. پیشنهادات از 50 تا 80 درصد کل عرضه توکن DC در گردش است.

دوج چین در 16 آگوست راه اندازی شد و ارزش آن به 0.0045 دلار با بیش از 50 میلیون دلار حجم معاملات در کمتر از چهارده روز افزایش یافت. طبق داده های Coingecko، این شرکت رپد توکن DOGE را به عنوان هزینه گاز می پذیرد در حالی که ارزش بازار آن 46 میلیون دلار است.

در حالی که DC را می توان در بیش از 20 پلتفرم رمزنگاری خرید و فروش کرد، صرافی کوکوین و گیت (Gate.io) تقریباً 40 درصد از کل تراکنش های ارز DC را شامل می شوند. همچنین هیچ ارتباطی بین قیمت دوج چین و Dogecoin وجود ندارد. با این حال، شایان ذکر است که قیمت دوج کوین در روز راه اندازی Dogechain به 0.086 دلار افزایش یافت.

قیمت Dogecoin از آن زمان در حدود 0.06 تا 0.07 دلار معامله شد. دوج چین از زمان راه اندازی خود در ماه اوت، به دو نقطه عطف باورنکردنی دست یافته است که یکی از آنها 50 میلیون تراکنش و دیگری و 244000 کیف پول منحصر به فرد است. 

این شاهکار بزرگ نشان دهنده افزایش سریع نرخ پذیرش شبکه است. همچنین نشان دهنده علاقه جامعه به رشد زنجیره جدید است.

منبع: کریپتو نیوز فلش

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments