دوج کوین آماده پرواز است؟ آیا وقت خرید دوج است؟

آیا وقت خرید دوج است؟ دوج کوین آماده پرواز به سمت 1 دلار است!

دوج کوین یک محرک اصلی را از دست داده است، اما بسته شدن کندل روزانه بالاتر از 0.0835 دلار ممکن است شروع یک روند صعودی جدید DOGE باشد.
علیرغم بازگشت بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در سال 2023، میم کوین ها عملکرد ضعیفی ارائه کردند. در حال حاضر پادشاه میم کوین ها، دوج کوین اکنون به دنبال شکست در نمودار چند ساله است. 

خرید و فروش دوج کوین

علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمز ارزها اظهار داشت که دوج کوین به مرحله شکست مثلث کنج نزولی که چند سال است در آن نوسان دارد نزدیک شده است. پس آیا زمان مناسبی برای خرید ارز دوج کوین است؟

بسته شدن کندل هفتگی دوج کوین بالای 0.0835 دلار ممکن است شروع یک روند صعودی جدید باشد که احتمالاً دوج کوین یک دلاری را محقق می سازد! با این حال، سرمایه گذاران باید در مورد حمایت 0.0482 دلار احتیاط کنند. او افزود که هرگونه نشانه ای از آسیب پذیری در این سطح می تواند منجر به ثبت کف جدید سالانه شود. 

چارت هفتگی قیمت دوج کوین

تا زمان انتشار، دوج کوین با 1.18 درصد افزایش با قیمت 0.058 دلار و ارزش بازار 8.28 میلیارد دلار معامله می شود. فروش بیش از حد اخیر که در چند ماه گذشته در DOGE مشاهده شد، از این رو سرمایه گذاران به خرید دوج کوین علاقه پیدا می کنند و این می‌تواند آن را برای بازگشتی قوی آماده کند، و حرکت قوی تا پایان سال داشته باشد.

🔺پیش بینی قیمت دوج کوین در 5 سال آینده …!🔺

تحلیل قیمت دوج کوین

با بررسی شاخص های تکنیکال، بسیاری از تحلیلگران بهبودی قریب الوقوع را برای DOGE پیش بینی می کنند.

تحلیل قیمت دوج کوین

شاخص قدرت نسبی (RSI) تقریباً یک بار دیگر به مرز 30 رسیده است، پس از نزدیک به دو ماه معامله شدن زیر 50، که اغلب در این مدت به زیر 40 یا حتی کمتر می رسد.

علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 30 روزه (EMA) دوج کوین به طور قابل توجهی زیر میانگین 200 روزه خود برای چندین ماه باقی مانده است، و این نشان می دهد که سکه به طور قابل توجهی کمتر از قیمت واقعی ارزش گذاری شده است و برای یک روند صعودی بالقوه آماده است.

با این حال، سرمایه گذاران نیز باید محتاط باشند، زیرا دوج کوین به طور مداوم حمایت خود را از دست می دهد که اشاره به تسلط قوی خرس ها دارد. چرا که اخیراً زیر سطح حمایت حیاتی 0.60 دلار شکسته شد.

علاوه بر این، احساسات غالب نشان می‌دهد که نهنگ‌ ها تمایل بیشتری به تخلیه توکن دارند تا انباشته کردن آن، همانطور که از نقل و انتقالات قابل توجه اخیر مشهود است.

علاوه بر این، دوج کوین نشانه قابل توجهی از ضعف در کاهش حجم معاملات 24 ساعته DOGE نهفته است که از اوج 9 میلیارد دلار در نوامبر سال گذشته به حدود 175میلیون دلار امروز کاهش یافته است. این کاهش نشان دیگری از کاهش علاقه سرمایه گذاران به سکه است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی تولایی
علی تولایی
4 ماه قبل

فکر نمیکنم قیمت دوج کوین انقدر صعود کند ولی خب احتمالش هست و با ریسک های زیادی روبرو هست برای سرمایه گذاری😀