انفجار قیمت دوج کوین و شیبا

انفجار قیمت دوج کوین و شیبا | توقف بعدی DOGE و SHIB کجاست؟

قیمت دوج کوین در بحبوحه شکست های اخیر و افزایش 150 درصدی حجم معاملات روزانه، برای یک روند صعودی بزرگ آماده می شود.
از طرفی سکه شیبا اینو امروز بیش از 20 درصد افزایش یافت زیرا کوساما از آخرین نسخه مجله شیب رونمایی کرد و یک مشارکت حیاتی را به طور رسمی اعلام کرد.

بزرگترین میم کوین جهان دوج کوین (DOGE) با ثبت 33 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته و جهش قیمت به بالا 0.1 دلار برای اولین بار از نوامبر 2022 به رالی گاوی بیت کوین و بازار کریپتو می پیوندد. در زمان انتشار، این میم کوین محبوب با قیمت 0.127 دلار و ارزش بازار 17.91 میلیارد دلار معامله می شود.

خرید و فروش دوج کوین پی98

تحلیل دوج کوین و دلایل انفجار قیمت آن

از آنجایی که قیمت دوج کوین (DOGE) از 12 سنت گذشته است، حجم معاملات 24 ساعته نیز با 156 درصد افزایش به 4.77 میلیارد دلار رسیده است. در هفته گذشته، قیمت DOGE تا 50 درصد رشد کرد که نشان دهنده آغاز دوره صعودی بعدی و هیجان خریداران برای سرمایه گذاری در دوج کوین است.

برای چهارمین بار در تاریخ قیمت دوج کوین، سیگنال رالی گاوی دو هفته ای نمایان شد. هر بار که این سیگنال در گذشته تایید شده است، منجر به انفجار قیمت دوج کوین در ماه های بعد شده است.

علاوه بر این، Dogecoin شاهد انباشت نهنگ قوی است. داده‌ های پلتفرم ردیابی بلاک‌ چین Whale Alert نشان داد که 276.21 میلیون DOGE از Robinhood، یک شرکت خدمات مالی آمریکایی، جمع‌ آوری شده است.

بر اساس داده‌های Whale Alert، دو تراکنش بزرگ نهنگ مسئول جمع‌ آوری این مقدار قابل توجه از رابین هود بودند. اولین تراکنش انباشت 172.89 میلیون DOGE به ارزش 16.59 میلیون دلار را با آدرس DEndnpPewG…gWLmkNMAtU نشان داد. در همین حال، تراکنش دوم نشان داد که آدرس DGG1Ght6LB…pcSXme8X5S 103.32 میلیون DOGE، در مجموع 9.87 میلیون دلار را به دست آورده است.

توقف بعدی دوج کوین چه قیمتی است؟

علی مارتینز، کارشناس مشهور تجارت ارزهای دیجیتال، پیش‌ بینی جسورانه‌ ای را منتشر کرده است که یک شکست قوی احتمالی برای دوج کوین را متصور است. مارتینز پیش‌ بینی می‌ کند که Dogecoin می‌ تواند تا ماه آوریل به 1.7 دلار برسد و دیدگاه هایی را از الگوهای نمودار تاریخی و پویایی‌ های همیشه در حال تحول بازار به دست آورد.

چارت هفتگی دوج کوین و پیش بینی اهداف بعدی قیمت doge
چارت هفتگی دوج کوین و پیش بینی اهداف بعدی قیمت DOGE
خرید و فروش شیبا پی98

علت رشد خیره کننده شیبا (SHIB)

در میان انبوهی از پیشرفت‌ هایی که اخیراً در اکوسیستم شیبا اینو شاهد بودیم، قیمت شیبا امروز، 29 فوریه، نزدیک به 30 درصد افزایش یافت و نظر علاقه‌ مندان بازار کریپتو در سراسر جهان را برانگیخت. با توجه به این موضوع، شیتوشی کوساما، توسعه‌ دهنده اصلی Shiba Inu، پستی را در X به اشتراک گذاشت که توجه جامعه را به خود جلب کرد زیرا توسعه‌ دهنده یک مشارکت حیاتی برای میم کوین را برجسته کرد. با این مشارکت، جامعه رمزنگاری شیبا به رمزگذاری و حریم خصوصی متحول کننده در اکوسیستم خود چشم دوخته است. در همین حال، توسعه‌ دهنده از جدیدترین نسخه مجله شیب رونمایی کرد و افکار صعودی بیشتری را در مورد ارز دیجیتال شیبا ایجاد کرد.

نگاهی دقیق تر به پست کوساما و مجله شیب

آخرین پست Shytoshi Kusama در X ادعا کرد که آخرین همکاری برای جامعه Shiba Inu قابل توجه است و به ضرورت حیاتی حفظ رمزگذاری و حفظ حریم خصوصی در اکوسیستم Shiba Inu می‌پردازد. همچنین کوساما توجه جامعه را به همکاری با Zama جلب کرد. این یک شرکت رمزنگاری که راه‌ حل‌ های FHE (رمزگذاری کاملا همومورفیک) را برای بلاک چین و هوش مصنوعی تقویت می‌ کند. هدف این جامعه ایجاد یک پوشش غیرقابل نفوذ از رمزگذاری برای تراکنش های روی بلاک چین با مشارکت فوق الذکر است.

علاوه بر این، با ظهور آخرین نسخه مجله شیب در پست کوساما، مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های جدید در افق رمزنگاری شیبا اینو کنجکاوی بیشتری را در میان معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران در سراسر قلمرو کریپتو برانگیخت.

این انجمن به 3000 کاربر اول فرصتی برای دریافت رایگان NFT جلد چهاردهم داد. در همین حال، توکن‌ های مورد انتظار، که مطابق با ادغام D3 Inc. هستند، قرار است در 5 مارس معرفی شوند.

علاوه بر این، راه‌ اندازی قریب‌ الوقوع KNINE که بازتاب مشارکت با K9 Finance است، خوش‌ بینی بازار را برای Shiba Inu ایجاد کرد. ادغام با Tangem، یک پلتفرم خدمات کیف پول رمزنگاری، نیز توجه ها را به خود جلب کرد و در مجله شیب ظاهر شد. به گفته جامعه، Tangem یکپارچه سازی شیباریوم، را آغاز کرده است و به امنیت و مقیاس پذیری بیشتر برای بلاک چین لایه 2 چشم دوخته است. نکته قابل توجه، پل FETCH Sharbi است که اتصال بدون مشکل شیباریوم، آربیتروم و اتریوم را به ارمغان می آورد و افکار صعودی بیشتری را به وجود آورد.

این پیشرفت‌ها در مجموع خوش‌ بینی بسیار زیادی را برای توکن شیبا اینو ایجاد می‌ کنند، همانطور که پامپ خیره کننده امروز اتفاق افتاد.

شیبا اینو نیز در 24 ساعت گذشته 20 درصد رشد داشته است و در حال حاضر با قیمت 0.00001354 دلار و ارزش بازار 7.67 میلیارد دلار معامله می شود. همچنین حجم معاملات روزانه shib نیز با 70 درصد افزایش به 1.5 میلیارد دلار رسیده است.

در عین حال، شیبا اینو افزایش قابل توجه 120 درصدی در معاملات خرید فیوچرز را تجربه کرده است. در آینده، قیمت شیبا اینو ممکن است سطوح مقاومت مهم 0.0000119 دلار، 0.0000158 دلار و 0.000018 دلار را هدف قرار دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
1 ماه قبل

شیبا بهترین میم کوین برای سود بلند مدته

nr.nr
nr.nr
1 ماه قبل

الحق که دوج پسر خلفه ایلانه

فرهان
فرهان
1 ماه قبل

ای کاش بجای شیبا دوج میخریدم

نازنین
نازنین
2 ماه قبل

اگه دلتون برا سرمایتون میسوزه فقط شیبا بخرید و بس