تحلیل دوج کوین و تعیین اهداف بعدی قیمت آن | Doge کدام مسیر را انتخاب می کند؟

تحلیل دوج کوین و تعیین اهداف بعدی قیمت آن | Doge کدام مسیر را انتخاب می کند؟

دوج کوین (DOGE) از سطح 0.079 دلار در 10 فوریه به 0.092 دلار در 16 فوریه رسید. در حالی که این رالی با مقاومت سخت در 0.089 دلار مواجه شد. در چند روز گذشته، این دستاوردها تقریباً به طور کامل بازنگری شد.

بیت کوین [BTC] در روز دوشنبه با مقاومت مهمی زیر قیمت 24 هزار دلار مواجه شد. در بازه زمانی پایین‌تر احتمال کاهش 5 درصدی دیگر وجود دارد. چنین کاهشی برای معامله گران DOGE چه معنایی می تواند داشته باشد؟

احتمال سقوط دوج کوین به سطوح حمایتی پایین تر

دوج کوین از اواسط ژانویه به مدت شش هفته در محدوده بین 0.08 دلار و 0.099 دلار معامله شده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت نزدیک به پایین ترین محدوده است. RSI در نمودار روزانه نیز نزولی است. تلاش آن برای صعود به بالای سطح خنثی 50 در طول رالی به نقطه میانی پس از رد شدن قیمت، خنثی شد. اگر کندل روزانه در زیر محدوده های پایین بسته شود، رالی نزولی آغاز می شود.

تحلیل دوج کوین

شاخص OBV در طول ماه فوریه در حال کاهش بوده است. این نشان می دهد که فشار فروش قوی است و تسلط فروشندگان می تواند قیمت ها را بیشتر پایین بیاورد. با این حال حجم معاملات نیز در کنار قیمت ها کاهش یافته است. این امر فقدان یک روند نزولی بلند مدت قوی را برجسته کرد. بنابراین، این امکان وجود دارد که DOGE شاهد یک پرش باشد.

منطقه 0.078-0.08 دلار حمایت خوبی را در ماه گذشته ارائه کرده است. این یک فرصت خوب برای خرید در صورت بسته شدن کندل روزانه زیر 0.078 دلار است. زیرا، معامله گران می توانند خرید دوج کوین را در این سطوح در نظر بگیرند.

فشار فروش در شاخص سن کوین در دو هفته گذشته

شاخص MVRV در بازه زمانی 90 روزه طی دو هفته گذشته به دلیل افزایش فشار فروش سقوط کرد. این نشان‌ دهنده سودآوری بود و این معیار دوباره در محدوده منفی قرار گرفت. میزان آدرس های غیرفعال 90 روزه هیچ جهش قابل توجهی را مشاهده نکردند، با وجود حرکت های صعودی قبلی در 17 فوریه و 10 فوریه.

شاخص MVRV

شاخص سن کوین نیز در 24 فوریه، زمانی که Dogecoin به 0.08 دلار سقوط کرد، افزایش یافت. در روزهای آینده، یک جهش دیگر در هر یک از معیارها می تواند نشان دهنده فشار فروش قوی باشد و می تواند شاهد حرکت شدید به سمت پایین در نمودارهای قیمت باشد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments