اهداف قیمت دوج کوین در میان مدت و تا سال 2023 

اهداف قیمت دوج کوین در میان مدت و تا سال 2023 | doge تا سال آینده به چند دلار می رسد؟

قیمت دوج کوین (DOGE) با توجه به سناریوی کلان اقتصادی در سال 2023 می تواند در کوتاه مدت به آرامی و به طور پیوسته در حال افزایش باشد.

در حالی که سال 2022 برای جامعه کریپتو فراموش‌شدنی بود، اما صحنه اقتصاد کلان به نفع سال 2023 نیست. ارزهای دیجیتال محبوب مانند دوج کوین (DOGE) که در سال 2021 رشد تصاعدی داشتند، در یک سال گذشته ارزش خود را از دست دادند. با روی کار آمدن ایلان ماسک به عنوان رئیس توییتر، میم کوین نشانه های دلگرم کننده ای دارد.

میم کوین در سال 2022 پیشرفت زیادی کرد و با جلب اعتماد سرمایه گذاران برای خرید دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال رایج در نظر گرفته شد، اما همانطور که از نام آن پیداست، این یک توکن میم نیست. در واقع، DOGE، همراه با سایر ارزهای رمزنگاری شده، قرار است تا مدتی در سال 2023 به عنوان یک گزینه پرداخت برای کاربران Google Cloud عرضه شود. شاخص های تکنیکال به احتمال افزایش قیمت دوج کوین در میان مدت اشاره می کنند.

🔺در صورتی که قیمت دوج کوین به 1 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟🔺

با این حال، تحلیلگران کریپتو بر این باورند که دوج کوین 1 دلاری در آینده ای نزدیک قابل دسترس نیست. اما، اگر میم کوین از میانگین متحرک هفتگی پشتیبانی کند، طبق پیش‌بینی حساب توییتر Anbessa، احتمال رسیدن DOGE به 0.65 دلار در چند سال آینده وجود دارد. با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت CoinMarketCap، در زمان نوشتن، قیمت DOGE در 0.0736 دلار است که در 24 ساعت گذشته 1.23 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، با خبر ایلان ماسک در جستجوی مدیرعامل جدید توییتر، احتمالاً نوسان قیمتی برای Dogecoin وجود دارد. در آخرین توضیح، ماسک گفت که او همچنان رهبری تیم نرم‌افزار و سرورها را بر عهده خواهد داشت، حتی اگر کناره‌گیری کند. اگر ماسک به انتخاب یک مدیر عامل جدید ادامه دهد، جالب است که ببینیم رهبری جدید چگونه برنامه‌ریزی می‌کند تا پرداخت‌های کریپتو را در این پلتفرم یکپارچه کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments