الگو روند صعودی در چارت دوج کوین | تحلیل تکنیکال DOGE

تحلیل تکنیکال دوج کوین با احتمال پامپ قیمت آن| آیا قیمت DOGE افزایش می یابد؟

در طول هفت هفته گذشته، دوج کوین [DOGE] به سمت مقاومت خط روند 9 ماهه خود (سفید، خط چین) در نمودار روزانه رسید. این بازیابی تدریجی به میم کوین در تسریع رشد میانگین متحرک 20 روزه کمک کرد، زیرا تلاش می کرد یک چرخش صعودی در خطوط میانگین متحرک ایجاد کند.

با این حال، DOGE برای پیدا کردن یک فرصت فرار از نقطه کنترل (POC، قرمز) تلاش می کند. این در حالی است که با وجود انبوهی از مقاومت های پیش رو در منطقه 0.07 دلار، سرمایه گذاران باید حجم خرید دوج کوین را افزایش دهند تا در نهایت احتمال شکست این الگو به سمت بالا تایید شود. در زمان انتشار، DOGE با 2.85 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 0.06984 دلار معامله شد.

چارت روزانه دوج کوین

افزایش مجدد خرید از حمایت 15 ماهه در محدوده 0.049-0.052 دلار به سکه کمک کرد تا موقعیت خود را در نزدیکی سطح POC حفظ کند. در همین حال، خریداران برای شکست این منطقه به سمت بالا تلاش کردند.

چارت روزانه دوج کوین

همچنین مقاومت خط روند نه ماهه با میانگین متحرک 50 روزه مصادف شد تا مانعی سخت ایجاد کند. در حالی که به نظر می رسد فشار خرید در اطراف مرز این خطوط ایجاد می شود، هر شکستی بالاتر از عدد 0.07 دلار می تواند یک حرکت نوسان صعودی را اعمال کند.

♻️در ماه گذشته، DOGE یک ساختار مثلث مانند متقارن در تایم فریم روزانه تشکیل داد. با توجه به روند صعودی خفیف قبلی، این سکه پتانسیل دارد. هر شکستی بالاتر از این الگو می تواند باعث آزمایش سقف 0.077 دلار شود که این می تواند آینده دوج کوین را تضمین کند.

📍با این حال، شروع روند نزولی دیگر در 0.07 دلار می تواند شرایط را به نفع خرس ها تمام کند و ریزش دیگری از سر گرفته شود. هر بسته شدن زیر سطح 0.065 دلار به عنوان یک محرک بالقوه برای بی اعتبار شدن روند صعودی است.

بررسی شاخص ها

شاخص RSI در نهایت مقاومت 52 را شکست تا یک مزیت صعودی داشته باشد. گاوها همچنان به حفظ روند صعودی بالاتر از این سطح نیاز داشتند تا از ادامه حرکت صعودی در نمودار اطمینان حاصل کنند.

بررسی شاخص ها

جالب است بدانید که خطوط CMF و انباشت/توزیع پایین‌ترین سطح را طی ده روز نشان دادند. این مسیر وجود یک واگرایی صعودی را تایید کرد. اما این آلت کوین هنوز یک روند جهت‌ دار قوی را نشان نمی‌دهد، همانطور که در ADX مشخص است.

جمع بندی

دوج کوین در زمان نگارش در راس ساختار مثلث متقارن خود قرار داشت. چند کندل بعدی می تواند سوگیری صعودی آشکار شده توسط اندیکاتورها را تایید کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.

با این وجود، سکه با تم سگ 79 درصد همبستگی 30 روزه با سکه پادشاه دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین مکمل این عوامل تکنیکال است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments