حجم بالا جست و جو دوج در گوگل

گوگل ترندز از برتری آمار جست و جو اخبار دوج کوین در مقایسه با بیت کوین خبر می دهد

برای اولین بار، تعداد جست و جو های مردم در گوگل پیرامون آخرین وضعیت دوج کوین، بیشتر از  بیت کوین ثبت شده است. 

با توجه به معیار های سنجش اینترنتی، علاقه مردم از سراسر جهان به دوج کوین، برای اولین بار فراتر از بیت کوین رفته است. 

همانطور که در نمودار زیر می توان مشاهده کرد، تمایل به جست و جو DOGE در 12 ماه گذشته، با فراز و نشیب های جست و جو در مورد بیت کوین، ارتباط نزدیکی داشته است. هرچند علاقه به هر دو این کوین ها به طور مداوم در حال گسترش بوده است.

 داده های گوگل ترندز در این هفته، نه تنها ارتباط نزدیک، بلکه بیشتر بودن مطلق علاقه به DOGE در مقابل ‌BTC را نمایش می دهد. 

نمودار مقایسه سرچ گوگل ترندز
مقایسه جست و جو دوج کوین (قرمز) با جست و جو بیت کوین (آبی) در گوگل ترندز طی 12 ماه گذشته

همانطور که قبلاً گفته شد، DOGE در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین)، تنها در یک روز 80 درصد افزایش را تجربه کرد و در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، رشد مارکت کپ آن 5,000 درصد بوده است. 

به عنوان یک میم کوین، بیشتر نوسانات قیمتی که برای این ارز رخ داده است به لطف فضای مجازی و البته توییت های مختلف مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، می باشد. 

با این وجود، پیک های مختلفی که این ارز در ماه آوریل (فروردین) به ثبت رساند، هیچ دلیل مستحکم و تضمینی بر آینده درخشان DOGE نمی باشد. ضمن این که در این هفته، برخلاف انتظارات، درست در زمان پخش برنامه Saturday Night Live با ایلان ماسک، قیمت این کوین شروع به ریزش کرد و هفته ای نزولی برای آن رقم خورد. 

مدیر عامل بلاک استریم (Blockstream), آدام بک (Adam Back) به تازگی در توییتر در خصوص منطق عملکرد دوج کوین گفته بود که به نظر می آید هرچه این کوین کمتر جدی گرفته شود، بیشتر افزایش پیدا می کند و این که این دارایی فاقد ارزش ذاتی است.

اینگونه که داده های Google Trends نشان می دهد، آنچه که آدام بک از آن به عنوان casino market logic یاد میکند، فعلاً در بالاترین ترند خود باقی مانده است. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments