آدرس توکن سوزی برای لونا

انتشار آدرس عمومی برای سوزاندن لونا | هشدار دوکووان و مخالفت با توکن سوزی لونا

پس از درخواست مداوم جامعه ترا، بنیان گذار این شبکه Kwon برخلاف برنامه اولیه خود عمل کرد و در 21 می یک آدرس سوخته را برای ارز LUNA به اشتراک گذاشت.

طرح اخیر احیای Terra اعلام شده توسط Do Kwon، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Terraform Labs، با واکنش های متفاوتی روبرو شد، زیرا بسیاری کارآمدی هارد فورک در احیای قیمت های کاهش یافته توکن های لونا و ترا یو اس دی را زیر سوال برده اند. در عوض، بخشی از جامعه توکن سوزی ارز لونا را به عنوان معقول ترین راه برای دستیابی به بازگشت ارزش این ارز توصیه کردند.

پیشنهاد Kwon برای حفظ اکوسیستم Terra شامل جدا کردن بلاک چین موجود Terra بدون استیبل کوین الگوریتمی و توزیع مجدد نسخه جدیدی از توکن های ارز LUNA برای سرمایه گذاران بر اساس دارایی های آنها پیش از سقوط مرگبار این ارز است. با این حال، چندین کارآفرین ارزهای دیجیتال، از جمله مدیر عامل بایننس، با این طرح کاملا مخالف هستند.

بنا به درخواست مداوم جامعه کریپتو، Kwon برخلاف برنامه اولیه خود عمل کرد و در 21 مه یک آدرس توکن سوزی را برای LUNA به اشتراک گذاشت. هر توکن LUNA ارسال شده به این آدرس فوراً سوزانده می شود و در واقع عرضه توکن های LUNA در گردش را کاهش می دهد.

برای روشن شدن، همانطور که چندین بار اشاره کرده ام، فکر نمی کنم ارسال توکن به این آدرس برای سوزاندن توکن ها ایده خوبی باشد – هیچ اتفاقی نمی افتد جز اینکه توکن های خود را از دست میدهد.

با این حال، این کار منجر به سردرگمی بیشتر در بین سرمایه گذاران درباره آینده ارز لونا و سرنوشت آن شد. Kwon قبلاً تأیید کرده بود که Terra دیگر توکن‌های جدید LUNA را تولید نمی‌کند، که یکی از دلایل اصلی این است که سرمایه‌گذاران معتقدند مکانیزم سوزاندن قیمت LUNA را به دلیل کمیاب شدن بهبود می‌بخشد.

در میان نقشه راه نامشخص برای راه حل، به سرمایه گذاران توصیه می شود که از تصمیم گیری های مالی ناگهانی خودداری کنند زیرا طرح جامع احیای ترا همچنان تحت نظارت عمومی است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mohammadhasan
Mohammadhasan
1 سال قبل

حداقل یه چیزی ترجمه میکنید درست ترجمه نمیکند به کنار کامل ترجمش کنید سر و ته اون چیزی که تو کوین تلگراف هستو زدین فقط یه چیزی گذاشتین