بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مرداد و شهریور ماه

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مرداد و شهریور ماه

با توجه به اینکه بازارهای ارزهای دیجیتال هنوز در وضعیت نامشخصی قرار دارند، بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو به این فکر می کنند که آیا زمان فروش برای جلوگیری از ضرر بیشتر فرا رسیده است یا اینکه بازار برمیگردد.

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال تا کنون همیشه از چرخه های نزولی خود بهبود پیدا کرده است، اما همچنان “تلفات” خود را دارد. بنابراین، مهم است که پروژه‌های ارز دیجیتال با کیفیتی را انتخاب کنید که شانس خوبی برای بقا در بازار نزولی و شکوفایی در آینده داشته باشند. از این رو در این مقاله خلاصه ای از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مرداد و شهریور آمده است. پس در ادامه با ما همراه باشید. 
بیایید با برجسته کردن سه پروژه ارزهای دیجیتال که اخیراً شاهد تحولات مهمی بوده اند یا رویدادهای بزرگی در آینده نزدیک در راه هستند، شروع کنیم. 

قبل از اینکه به لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بپردازیم، باید توجه داشته باشیم که انتخاب رمز ارز برای خرید تنها اولین گام در سفر سرمایه گذاری رمزنگاری شما است. همچنین انتخاب پلتفرم مناسب برای خرید ارز دیجیتال مهم است و همچنین باید تصمیم بگیرید که چگونه ارز دیجیتال خود را در یک بازه زمانی مشخص ذخیره کنید.

لایت کوین (LTC)

لایت کوین (LTC)

هاوینگ لایت کوین در تاریخ 2 اوت در ساعت 1:30 بعد از ظهر UTC انجام شد. لایت کوین در چند ماه گذشته عملکرد خوبی داشته است زیرا معامله گران در حال جمع آوری موقعیت های LTC خود قبل از هاوینگ بوده اند. LTC از ابتدای سال 38 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین LunarCrush، لایت کوین “قوی ترین فعالیت اجتماعی و تجاری ترکیبی را در بازار ارزهای دیجیتال” داشته است. LunarCrush در مورد سکه پرطرفدار نوشت: تعامل اجتماعی همچنان در حال افزایش است، که نشان‌ دهنده بیشتر شدن فعالیت جامعه و مشارکت در پست‌های اجتماعی است.

علاوه بر هیجان ناشی از هاوینگ، سرمایه گذاران نهادی در این حوزه بسیار قوی عمل کرده اند و به خرید لایت کوین پرداخته اند- شرکت هایی مانند Blackrock، Fidelity و چندین شرکت دیگر در چند هفته گذشته درخواست های ETF بیت کوین را ارسال کردند، و این نشان می دهد که موسسات رمز ارز را به عنوان یک ابزار در نظر می گیرند. بخشی از استراتژی های بلند مدت آنها در میان افزایش علاقه سرمایه گذاران، LTC در صرافی EDX Markets به عنوان یکی از چهار ارز دیجیتال موجود در این پلتفرم فهرست شده است. EDX Markets یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که توسط شرکت‌های بزرگ صنعت مالی از جمله Fidelity و Citadel Securities پشتیبانی می‌شود.

دلیل دیگری که چرا لایت کوین اخیراً عملکرد چشمگیری داشته است می تواند این باشد که به نظر نمی رسد LTC در معرض خطرات امنیتی توسط تنظیم کننده های ایالات متحده باشد. در شکایت های اخیر خود علیه بایننس و کوین بیس، SEC ادعا کرده است که چندین ارز دیجیتال ارائه شده توسط صرافی ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند، اما لایت کوین را به عنوان یکی از آنها ذکر نکرده است.

کاوا (KAVA)

کاوا (KAVA)

کاوا برنامه تشویقی Cosmos USDT را در 1 آگوست راه اندازی می کند. به گفته این تیم، این برنامه “به راه‌اندازی نقدینگی پایدار استیبل کوین در بلاک چین کازماس کمک می‌کند” و کاربران را تشویق می‌کند تا نقدینگی خود را به dApps و بلاک چین خاص برنامه (appchains) پشتیبانی‌ شده منتقل کنند.

طبق بخش پرسش‌های متداول برنامه، پاداش‌های ماهانه KAVA از 100,000 برای ماه اول شروع می‌شود و ممکن است تا 200,000 توکن KAVA افزایش یابد. جوایز براساس ارزیابی سپرده‌های USDT در زنجیره‌ها و اپلیکیشن‌های واجد شرایط، با مبالغ واریز شده به طور منظم برای محاسبات پرداخت ردیابی می‌شوند. جوایز به‌ عنوان توکن‌های KAVA به آدرس‌های تأیید شده زنجیره‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت‌ کننده توزیع می‌شود.

این برنامه می‌تواند به رشد اکوسیستم کاوا، هم از نظر پروژه‌های مشارکت‌کننده و توسعه‌دهندگان و هم از نظر کاربران کمک کند. این می تواند تاثیر مثبتی بر حرکت قیمت KAVA داشته باشد. این در تضاد کامل با عملکرد KAVA در اوایل سال است که توکن از 0.53 دلار به 1.13 دلار در سه هفته اول ژانویه افزایش یافت.

ارز میکر (MKR)

ارز میکر (MKR)

توکن میکر اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشته است و در ماه گذشته 47 درصد سود به همراه داشته است و به جایگاه 41 در رتبه بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال رسیده است.

اخیراً یک برنامه خرید توکن به نام Smart Burn Engine فعال شده است. این برنامه برای استفاده از استیبل کوین های مازاد DAI برای خرید توکن mkr در صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ طراحی شده است. 

پروتکل Maker در چند ماه گذشته مجموعه ای از حرکت های بزرگ را انجام داده است. به عنوان مثال، نرخ پس انداز دای (DSR) به 3.49 درصد افزایش یافت که این امر DAI را به دارایی بسیار جذاب تری برای نگهداری تبدیل کرد.

در ماه ژوئن، MakerDAO به میزان 700 میلیون دلار اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده خریداری کرد که مجموع دارایی این اوراق را به 1.2 میلیارد دلار افزایش داد. این حرکت بخشی از برنامه های MakerDAO برای تنوع بخشیدن به ترازنامه DAO با استفاده از دارایی های دنیای واقعی است.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC)

بیت کوین تاکنون توانسته سطح قیمت 30000 دلار را حفظ کند، که برای مدت کوتاهی در 7 جولای شکسته شد. در حال حاضر، مهمترین رویداد در بازار، برنامه های بیت کوین ETF (صندوق قابل معامله در بورس) است که توسط غول های صنعت سرمایه گذاری BlackRock و BlackRock ثبت شده است.

پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) اعلام کرد که برنامه ها به اندازه کافی واضح و جامع نیستند، هیاهو در مورد این برنامه های ETF بیت کوین کمی کاهش پیدا کرد.

نگرانی‌ها در مورد دستکاری در بازارهای بیت‌ کوین عامل اصلی است که SEC در رد کردن برنامه‌های مختلف ETF بیت کوین در طول سال‌ها به آن اشاره کرده است.

در حرکت رو به جلو، احتمالاً شاهد افزایش سرعت بیت کوین برای بقیه بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود، که در 7 روز گذشته اصلاح شده است. برخی آلتکوین ها به طور قابل توجهی کاهش یافته اند، زیرا 24 ارز از 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در هفته گذشته 10 درصد یا بیشتر کاهش یافته اند.

اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH)

ما به سرعت به ارتقای “Shapella” نزدیک می‌شویم، که برای 12 آوریل برنامه‌ ریزی شده است. ارتقای مورد انتظار به دارندگان اجازه می‌دهد تا در صورت تمایل، توکن‌های ETH استیک شده را پس بگیرند.

در حالی که این احتمال وجود دارد که برداشت اتریوم در زمان دلخواه فشار فروش را افزایش دهد، با توجه به اقدام اخیر قیمت در بازار اتریوم، به نظر نمی‌رسد سرمایه‌ گذاران خیلی نگران باشند. با ارتقای Shapella تنها یک روز دیگر، ETH یک تغییر قیمت 7 روزه + 5.8٪ را ثبت می کند که تقریباً مطابق با عملکرد BTC در همان دوره زمانی است.

هنگامی که Shapella پخش می شود، جالب خواهد بود که ببینیم آیا تاثیر قابل توجهی بر میزان ETH سهام دارد یا خیر. در حالی که می‌توانستیم به دلیل باز کردن قفل، شاهد کاهش در ETH شرط‌بندی باشیم، این ارتقا می‌تواند دارندگان ETH ریسک گریز بیشتری را که قبلاً برای شروع به شرط‌بندی سکه‌های خود راحت نبودند، جذب کند.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB)

کاربران زنجیره BNB به لطف پلتفرم opBNB که برای اولین بار هفته گذشته معرفی شد، گزینه لایه 2 خواهند داشت. انتظار می رود این پلتفرم که در حال حاضر در مرحله تست شبکه است، بیش از 4000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد و در عین حال هزینه تراکنش ها بسیار ناچیز باشد.

لایه 2 برای بلاک چین بایننس یکی از بزرگترین نقطه قوت هاست و زنجیره BNB را برای طیف وسیع تری از کاربران قابل دسترس می کند.

بایننس کوین همچنین یک سکه جالب برای دنبال کردن در هفته های آینده به دلایل منفی بیشتر خواهد بود. شکایت SEC علیه Binance و Binance.US باعث ایجاد ابهام در مورد آینده BNB شده است و این یکی از دلایل کاهش قیمت سکه بایننس در این مدت بوده است. 

علاوه بر این، بایننس اخیرا هلند را ترک کرده است، زیرا نتوانسته تاییدیه های نظارتی لازم را دریافت کند. این صرافی همچنین از سوی رگولاتورهای بلژیکی دستور توقف ارائه خدمات خود در این کشور را صادر کرده است.

در حالی که بایننس فعالانه تلاش کرده است بین خود و BNB فاصله ایجاد کند، همچنان پشتیبان اصلی سکه است و هر خبر منفی بعدی به احتمال زیاد بر قیمت بایننس کوین تاثیر خواهد گذاشت. از طرف دیگر، اگر بایننس وضعیت مخمصه فعلی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، BNB می تواند بهبودی قوی داشته باشد.

یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ (UNI)

پروتکل یونی سواپ اخیراً با حجم معاملات روزانه 11.84 میلیارد دلار رکورد زد. این حجم تقریباً دو برابر بیشتر از رکورد قبلی حجم روزانه پروتکل بود.

یونی سواپ با هجوم کاربران به معامله USDC، استیبل کوین اصلی که در آخر هفته پس از ورشکستگی Silicon Valley تحت فشار قرار گرفت، رکورد خود را به ثبت رساند. دلیل اینکه این شکست برای USDC اتفاق افتاد این است که Circle، صادرکننده اصلی استیبل کوین USDC، فاش کرد که 3.3 میلیارد دلار از مجموع 40 میلیارد دلار وجوه پشتوانه USDC در بانک Silicon Valley نگهداری می شود.

این افزایش حجم نشان می‌دهد که پروتکل یونی سواپ یک زیرساخت کلیدی برای بازارهای رمزنگاری است و می‌تواند با موفقیت حجم بسیار زیادی را در دوره هایی که اوضاع نابسامان است، مدیریت کند.

علاوه بر این، پروژه یونی سواپ اخیراً یک کیف پول تلفن همراه غیرقانونی را نیز معرفی کرده است که از شبکه اصلی اتریوم و همچنین پلتفرم‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ Arbitrum و Optimism پشتیبانی می‌کند.

کازماس (ATOM)

کازماس (ATOM)

در 15 مارس، شبکه کازماس ارتقاء v9-Lambda خود را دریافت می کند که امنیت تکراری (RS) را به شبکه معرفی می کند. این به زنجیره‌های بلوکی در شبکه Cosmos اجازه می‌دهد تا اساساً امنیت را از Cosmos Hub با اجازه دادن به اعتبارسنجی‌ها در Cosmos Hub برای تولید بلاک اجاره کنند. این ارتقا بخشی از مفهوم گسترده‌تر امنیت بین زنجیره‌ای (ICS) است که پروژه Cosmos به تدریج آن را اجرا می کند.

امنیت تکراری به پروژه های مبتنی بر کازماس اجازه می دهد تا به جای نگرانی در مورد اعتبار سنجی و امنیت خود، بر نقاط قوت منحصر به فرد خود تمرکز کنند. در همین حال، سهامداران ATOM می توانند بازدهی بیشتری را مشاهده کنند زیرا 25 درصد از هزینه های جمع آوری شده توسط “زنجیره های مصرف کننده” به سهامداران Cosmos Hub تعلق می گیرد.

در زمان راه اندازی، تنها بلاک چین های از پیش تایید شده در شبکه Cosmos می توانند از ویژگی امنیتی تکراری استفاده کنند. بلاک چین های واجد شرایط از طریق حاکمیت Cosmos انتخاب می شوند.

ارز GMX

ارز GMX

صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی FTX تحت نظارت بیشتر قرار دارند. علاوه بر این، شکست بسیاری از کسب‌ و کارهای متمرکز وام‌دهی رمز ارز نیز به طور گسترده‌تری بر شهرت کسب‌ و کارهای دیجیتال متمرکز تاثیر منفی گذاشته است.

در حالی که صرافی‌های متمرکز هنوز از نظر حجم معاملات قدرت را در دست دارند، تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌ گذاران کریپتو به دنبال جایگزین‌های غیرمتمرکز هستند. بخش مشتقات رمزنگاری غیرمتمرکز هنوز نسبتاً جدید است، به این معنی که می‌تواند برای پلتفرم‌هایی مانند GMX پیشرفت زیادی داشته باشد. این دلیل اصلی است که چرا ما GMX را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جدید برای خرید معرفی کردیم.

مینا (MINA)

مینا (MINA)

فناوری دانش صفر احتمالاً به یک روند بسیار مهم در فضای رمزنگاری و بلاک چین در حال حرکت رو به جلو تبدیل خواهد شد، و پروتکل Mina می تواند به خوبی از این مزیت استفاده کند.

علاوه بر این، طراحی سبک وزن بلاک چین مینا، مشارکت در شبکه را آسان تر می کند، که به ویژه برای دستگاه های تلفن همراه مرتبط است. اگر بخواهیم شاهد پذیرش گسترده فناوری بلاکچین باشیم، به احتمال زیاد تعداد زیادی از مردم از طریق دستگاه های تلفن همراه از بلاک چین استفاده خواهند کرد. این می‌تواند مینا را به یکی از ارزهای دیجیتال نسل بعدی تبدیل کند. 

استلار (XLM)

استلار (XLM)

استلار یکی از بهترین عملکردهای ارزهای دیجیتال اخیرا بوده است و در ماه گذشته تغییر قیمت چشمگیر +63 درصدی را به ثبت رسانده است. اخیراً شاهد ادغام صرافی آمریکای لاتین Bitso با شبکه استلار بودیم و اپلیکیشن HoneyCoin قابلیتی را راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان می‌دهد از استیبل‌کوین‌های USDC مبتنی بر Stellar در مکان‌های MoneyGram پول نقد کنند.

اگر نگاهی به عملکرد این رمز ارز در بلند مدت بیاندازیم، باید اشاره کنیم که Soroban، پلتفرم قراردادهای هوشمند آینده Stellar، قرار است در پاییز در شبکه اصلی راه‌اندازی شود.

با این حال، یکی از مهم ترین محرک های رالی XLM بدون شک تحولات مثبت اخیر در دعوای حقوقی بین ریپل و SEC بود. به دلیل شباهت های بین دو سکه، XLM و XRP اغلب در یک جهت حرکت می کنند.

مهم است به خاطر داشته باشید که اگر بخواهیم پس از افزایش قیمت اخبار منتشر شده شاهد کاهش قیمت قابل توجهی در بازارهای XRP باشیم، XLM احتمالاً همین روند را دنبال خواهد کرد.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

ما به راه‌اندازی شیباریوم نزدیک می‌شویم، که راه‌ حل مقیاس‌ پذیری لایه 2 پروژه شیبا اینو برای اتریوم است. به گفته توسعه دهنده شیبا Shytoshi Kusama، انتظار می رود Shibarium پس از کنفرانسی در تورنتو که در ماه اوت برگزار می شود، راه اندازی شود.

لایه 2 شیباریوم به پروژه‌هایی پاسخ می‌دهد که به دنبال یک پلتفرم مقیاس‌ پذیر برای راه‌ اندازی بازی‌ها و برنامه‌های مرتبط با متاورس هستند. در حال حاضر، پلتفرم شیباریوم به عنوان یک شبکه آزمایشی در دسترس است که به آن Puppynet می گویند. شبکه آزمایشی Puppynet از ماه مارس امسال فعال شده است.

شایان ذکر است، انتظار می‌رود که شیباریوم دارای مکانیزمی باشد که در آن توکن‌های SHIB با هر تراکنش سوزانده می‌شوند، که می‌تواند به تبدیل شدن توکن به دارایی جذاب‌ تری برای نگهداری در درازمدت کمک کند.

با نزدیک شدن به انتشار شیباریوم SHIB تنها توکن جالبی برای دنبال کردن نخواهد بود. همچنین ارزش این را دارد که به توکن های دیگر در اکوسیستم شیبا اینو مانند BONE و LEASH توجه کنید. در واقع، توکن BONE اخیراً وارد 100 ارز دیجیتال برتر شده و به ارزش بازار بیش از 300 میلیون دلار رسیده است.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو ترجیح می دهند به جای ترید و سود روزانه، ارزهای دیجیتال خود را در بلند مدت نگه دارند. صادقانه بگویم، اگر نمی‌خواهید زمان و تلاش زیادی برای دنبال کردن همه چیزهایی که در فضای کریپتو و بلاک چین اتفاق می‌افتد صرف نکنید، این تصمیم خوبی است.

اگر می‌خواهید در درازمدت روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌ گذاری کنید، توصیه می‌کنیم فقط به معتبرترین ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین و اتریوم پایبند باشید. در حالی که آنها هنوز پرخطر هستند، اصول اولیه آنها بسیار قوی تر از پروژه هایی است که به شدت به تنها چند توسعه دهنده و رهبران جامعه وابسته هستند.

به منظور سرمایه‌ گذاری موفقیت‌ آمیز در بلند مدت، توصیه می‌کنیم سکه‌های خود را در یک کیف پول سخت‌ افزاری با خیال راحت ذخیره کنید. 

بهترین میم کوین های 2023 | احتمال انفجار قیمت برترین میم کوین های امسال

چگونه بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید انتخاب کنیم؟

با وجود هزاران ارز دیجیتال مختلف در بازار، محدود کردن این لیست به یک یا دو سکه می تواند چالش برانگیز باشد. هنگام ایجاد این فهرست، هدف ما نمایش انواع پروژه‌های ارزهای دیجیتال، از پروژه‌های تثبیت‌ شده تا پروژه‌های سوداگرانه‌ تر بود که به‌طور بالقوه می‌توانند مزایای زیادی داشته باشند. در اینجا فاکتورهایی است که ما هنگام تصمیم گیری برای استفاده از کدام ارزهای دیجیتال در نظر گرفتیم.

دسترسی

برای یک ارز دیجیتال مهم است که به راحتی در انواع مبادلات ارزهای دیجیتال، از جمله صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز، در دسترس باشد.

ارزش بازار

سکه هایی که در لیست ما از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2023 قرار دارند، همگی در بین 100 دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار هستند. به خودی خود، ارزش بازار بزرگ به معنای کیفیت بالای پروژه نیست. با این حال، این نشانه خوبی است که علاقه جامعه زیادی به این پروژه وجود دارد و سکه‌هایی با ارزش بازار بزرگ‌ تر در برابر تلاش‌های دستکاری بازار انعطاف‌ پذیرتر هستند، زیرا حرکت بازار به مقادیر زیادی سرمایه نیاز دارد.

رهبری 

بازار ارزهای دیجیتال را می توان به چند بخش تقسیم کرد. به عنوان مثال، ما ارزهای دیجیتال اثبات کار و رمز ارزهای اثبات سهام را داریم که نشان دهنده دو رویکرد اصلی برای دستیابی به اجماع غیرمتمرکز هستند. ما می‌توانیم بخش‌های دیگری مانند امور مالی غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض، پروژه‌های لایه 2، میم کوین‌ها و سایر بخش‌ها را شناسایی کنیم.

ما سعی کردیم پروژه هایی را برجسته کنیم که در بخش های مربوطه خود پیشرو هستند تا تنوع موجود در فضای رمزنگاری و بلاک چین را به نمایش بگذاریم.

عملکرد ارز دیجیتال

مهم است که ارز دیجیتالی که راه اندازی میشود پروژه ای کارآمد باشد و صرفاً مبتنی بر وعده‌های آینده نباشد. وقتی صحبت از ارزهای رمزنگاری شده به میان می‌آید، ما معمولاً از برجسته کردن سکه‌هایی که هنوز در شبکه اصلی کار نمی‌کنند اجتناب می‌کنیم. وقتی نوبت به توکن‌ها می‌رسد، ما سعی می‌کنیم روی توکن‌هایی تمرکز کنیم که به‌عنوان توکن‌های کاربردی در یک محصول فعال یا به‌عنوان توکن‌های حاکمیتی در یک پروتکل غیرمتمرکز استفاده می‌شوند.

گاهی اوقات، ما سکه هایی را که به زودی شبکه اصلی یا محصول کلیدی خود را راه اندازی می کنند برجسته می کنیم. با این حال، ما سعی می‌کنیم این را فقط به پروژه‌های سطح بالایی محدود کنیم که بسیار مورد انتظار جامعه ارزهای دیجیتال هستند.

تیم توسعه دهنده

اکثر پروژه های رمزنگاری و بلاک چین با کیفیت بالا در مورد تیم و اعتبار آنها شفاف هستند. ما ترجیح می دهیم پروژه های توسعه یافته و مدیریت شده توسط افراد بسیار ماهر را برجسته کنیم. علاوه بر این، ما برای فعالیت ارزش زیادی قائل هستیم. اگر پروژه ای به طور فعال در حال توسعه باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را در پروژه ای که فقط گاهی اوقات بهبود می یابد، نشان دهیم.

البته ناشناس بودن تیم یا بنیانگذاران یک پروژه در هر مورد دلیل بر کلاهبردار بودن آن نیست. چرا که ما هنوز نمیدانیم که چه کسی بیت کوین را ایجاد کرده است.

جمع بندی

بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر بیشتر به مشخصات ریسک فردی و اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد. اگر به ارزهای دیجیتالی علاقه مند هستید که پتانسیل رشد در بلند مدت دارند، پس ارزهای اصلی مانند BTC و ETH احتمالا انتخاب مناسبی برای شما هستند.

اگر ریسک پذیری شما بیشتر است، می‌توانید سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال کمتر از 1 دلار را دنبال کنید یا در ایردراپ ها شرکت کنید. 

در هر صورت، لطفاً به خاطر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات است و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک قابل توجهی همراه است. همیشه قبل از هر سرمایه گذاری تحقیق کنید و وضعیت مالی خود را در نظر بگیرید و هرگز بیشتر از آن چیزی که می خواهید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عباس
عباس
4 ماه قبل

بیتکوین و اترویم دو ارز مهم و اصلی هستند و به نظرم بقیه ارز ها زیاد ارزشی ندارند