اشاره CZ به شیبا اینو و توکن PEPE در مصاحبه اخیر خود! رالی عظیم SHIB در راه است؟

اشاره CZ به شیبا اینو و توکن PEPE در مصاحبه اخیر خود! رالی عظیم SHIB در راه است؟

مدیرعامل بایننس،CZ، امروز در مصاحبه اخیر خود با AMA در مورد شیبا اینو صحبت کرد و ارتش SHIB مجذوب کرد.

حساب رسمی شیبا اینو @ShibBPP توییت کرده است که در جلسه AMA (“هر چیزی از من بپرس”)، مدیرعامل صرافی بایننس Changpeng Zhao (که به طور گسترده با حروف اول خود به نام CZ شناخته می شود) به SHIB اشاره کرد.

بسیاری از طرفداران SHIB در موضوع نظرات زیر توییت به نظر می رسید که بسیار شیفته این موضوع هستند.

کنجکاوی ارتش شیبا برای اشاره CZ به SHIB

سوالاتی برای @ShibBPP در مورد اینکه CZ دقیقاً در مورد شیبا اینو چه گفت و در چه زمینه ای به آن اشاره کرد شروع شده است.

😂برخی به شوخی فرض کردند که CZ ممکن است اشاره کرده باشد که SHIB امروز سقوط کند و یک صفر به قیمت خود اضافه کند. نویسنده این توییت هیچ پاسخی به سوالات دنبال کنندگان خود نداده است.

توضیحات CZ در مورد روند فهرست بندی توکن در بایننس

در طول جلسه AMA، ژائو در مورد ارزهای رمزنگاری شده میم صحبت کرد و اینجا بود که به SHIB اشاره کرد. برای شروع، CZ اعتراف کرد که اصلاً سکه‌های میم را نمی‌فهمد، اگرچه، به گفته او، برخی از افراد مانند ایلان ماسک و دیگران هستند که این را درک می‌کنند.

🔰از او پرسیده شد که چقدر احتمال لیست شدن توکن PEPE در بایننس وجود دارد؟ زیرا این میم کوین که اخیراً پدیدار شده است بازار را طوفانی کرده و از نظر حجم معاملات از SHIB پیشی گرفته است.

🔺لیست شدن توکن PEPE در صرافی OKX🔺

CZ پاسخ داد که او درگیر فرآیند لیست شدن توکن ها در بایننس نیست و گفت که بایننس یک تیم ویژه برای این کار دارد. آنها نظرات کاربران را بررسی می کنند و می بینند که آیا یک پروژه رمزنگاری دارای پایگاه کاربری بزرگ، حجم معاملات زیادی است یا خیر، پس احتمال اینکه این سکه ممکن است فهرست شود وجود دارد.

🔺با این حال، آنها هرگز یک سکه را به سرعت فهرست نمی کنند، زیرا می بینند که چگونه معیارهای آن در طول زمان تغییر می کند – اغلب فعالیت های تجاری بزرگ و حجم یک ارز دیجیتال ممکن است پس از یک دوره اوج کاهش یابد. اگر پروژه ای پایدار بماند، شانس بالایی برای اضافه شدن توسط بایننس دارد.

CZ چه چیزی در مورد شیبا اینو گفت؟

در اینجا دوباره CZ به سکه های میم اشاره کرد و گفت که با وجود اینکه تعداد آنها بسیار زیاد است، برخی با حجم بالا در بازار جذابیت زیادی پیدا می کنند و شیبا اینو یکی از آنها است، بنابراین در لیست قرار گرفت. بایننس مخالف هیچ کوینی نیست، خواه مبتنی بر میم باشد یا نباشد. CZ گفت، تیم لیست هر سکه ارائه شده برای لیست را ارزیابی می کند و “ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد“.

در حال حاضر، لیست شدن فلوکی اینو در بایننس احتمال بیشتری دارد، زیرا امسال در بسیاری از صرافی‌ها فهرست شده است و جامعه آن به سرعت در حال رشد است. علاوه بر این، اخیرا فلوکی در صرافی بایننس آمریکا لیست شد!

سقوط شیبا اینو و اضافه کردن یک صفر دیگر

طی 24 ساعت گذشته، شیبا اینو بیش از 3.2 درصد از دست داده است و از 0.00001029 دلار به سطح فعلی 0.00000996 دلار سقوط کرده است، بنابراین سکه میم با کاهش قیمت خود یک صفر دیگر اضافه کرده است.

به طور کلی، از 19 آوریل، زمانی که SHIB یک کندل قرمز عظیم را در چارت یک ساعته خود به ثبت رساند، در کل 14.16٪ کاهش یافته است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاوه
کاوه
11 ماه قبل

شیبا یک دلاری اصلا غیر ممکنه در یک کیف پول که تا الان هیچ شیبایی نفروخته تریلیون ها شیبا وجود داره که اگر این نهنگ بخواد بفروشه شیبا به ده صفر میرسه شیبای یک دلاری مارکتش از تمام ارزهای کریپتو بیشتر میشه

مکانیک
مکانیک
11 ماه قبل

همیشه دو دیدگاه هست.1بدبخت شدیم😭2الان بهترین فرصت خریده🤤
البته مدیریت سرمایه نداشته باشی،بااحترام ، اصلا غلط میکنی وارد این بازار میشی🤔

مجتبی
مجتبی
11 ماه قبل

آره پولدارتون می کنه زهی خیال باطل😂😂😂😂😂😂😂😂

آقاسلیم
آقاسلیم
1 سال قبل

سلام
این شیبا‌ کی مردم ایران رو پولدار خواهد کرد
یکسال هست میگن شیبا به یک دلار خواهد رسید ولی خبری نیست

فرهاد
فرهاد
1 سال قبل

سلام بر شیبا یک سنتی