چانگ پنگ ژائو

مدیرعامل بایننس: در شرایط فعلی بیت کوین و بایننس کوین را هولد میکنم

مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، پس از اینکه اخیراً پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در نهایت به 70000 دلار باز خواهد گشت، همچنان به حفظ ارزهای دیجیتال خود ادامه می دهد.

با وجود آشفتگی بازار، چانگ پنگ، مدیرعامل بایننس همچنان ارزهای دیجیتال خود را حفظ می کند و قصد فروش دارایی های خود را ندارد.

در توییت اخیر، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس فاش کرده است که بیت کوین (BTC) و بایننس کوین (BNB) های خود را برای نشان دادن اعتقاد قوی خود به این دو ارز دیجیتال نفروخته است.

در حال حاضر قیمت دو ارز دیجیتال فوق‌الذکر 70.85% و 65.86% نسبت به اوج خود در تمام دوران کاهش یافته است.

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال 2021، ژائو ادعا کرد که پس از فروش خانه خود، بیت کوین را در سال 2014 خریداری کرده است. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید از 600 دلار به 200 دلار کاهش یافت، اما او در آن زمان سکه های خود را نفروخت. با وجود این واقعیت که بزرگترین ارز دیجیتال چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است، مدیرعامل بایننس توانسته است بیشتر ذخیره اولیه بیت کوین خود را حفظ کند.

ژائو همچنین گفت که بایننس کوین، توکن اصلی برترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اکثریت ارزش خالص او را در آن زمان تشکیل میداده است. جدای از آن، او یک سهامدار نسبتا بزرگ در بازار بورس است.

بر اساس شاخص میلیاردر بلومبرگ، ژائو 18.7 میلیارد دلار ثروت دارد که او را هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین می کند. دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، 77 میلیارد دلار کاهش یافته است.

با این حال، ثروتمندترین کارآفرین ارزهای دیجیتال نسبت به بازار نزولی بی‌تفاوت است. ماه گذشته، ژائو پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است «در چند ماه یا چند سال» به طور بالقوه تا 70000 دلار را بازیابی کند.

ژائو همچنین پیش‌بینی کرد که مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy، که شرکتش در حال حاضر به دلیل کاهش قیمت بیت‌کوین ضررهای زیادی را متحمل شده است، در نهایت بسیار خوشحال خواهد بود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments