همکاری لونا کلاسیک و کازماس برای احیای LUNC 

همکاری لونا کلاسیک و کازماس برای احیای LUNC و USTC

گروهی از توسعه‌ دهندگان با تجربه به نام Genuine Labs در کازماس، برای احیا  LUNC و USTC به جامعه لونا کلاسیک کمک مالی کردند. تیم توسعه‌ دهنده تعدادی از مشکلات را با لونا کلاسیک کشف کردند و پیشنهادی به منظور رای‌ گیری برای رسیدگی به این مشکلات ارائه کردند.

گروه توسعه دهندگان جدید در لونا کلاسیک

پیشنهاد 11940 (پیشنهاد توسعه آزمایشگاه‌های واقعی لونا کلاسیک) برای رأی‌ گیری حاکمیتی در کیف پول Station تحت حمایت جامعه Terra Luna Classic است. این تیم پیشنهاد می کند با همکاری تیم های L1 در لونا کلاسیک کار کند.

گروه توسعه‌ دهنده قصد دارد در ابتدا بر روی یکپارچه‌ سازی و بهبود ویژگی‌های IBC Hooks و Packet Forward Middleware و همچنین تقویت تست زنجیره‌ ای برای مکانیزم کارمزدها تمرکز کند. Fragwuerdig عضو سابق L1TF خاطرنشان کرد که IBC-hooks و PFM قبلاً پیاده‌ سازی شده‌ اند و آزمایشگاه‌ های واقعی ممکن است نیاز به تست مجدد آن داشته باشند.

این شامل توسعه دهنده ارشد نگوین، توسعه دهنده ارشد Minh و توسعه دهنده جوان دونگ است. آنها به اسموز، کوئیک سیلور، استراید و کامپوزیبل کمک کردند. همچنین روی مخازن اصلی مانند Gravity-Bridge، IBC-Go، Cosmos-SDK کار کرده و ماژول انتزاع کارمزد را توسعه داد.

🔺ربات هوش مصنوعی قیمت لونا کلاسیک را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

این تیم به دنبال بهبودهای ارزشمندی در اکوسیستم لونا کلاسیک است.

رای گیری اولیه نشان می دهد که 97 درصد از اعضای جامعه موافق هستند. با این حال، این پیشنهاد 2 درصد رای “ممتنع” و 1 درصد رای “خیر” دریافت کرده است. برخی از تایید کنندگان نیز به این پیشنهاد رای مثبت داده اند.

قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته 3 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر با 0.000161 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000153 دلار و 0.000170 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 60 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

در همین حال، قیمت USTC در 0.0361 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات در میان تعدادی از پیشنهادات توکن سوزی لونا کلاسیک 120 درصد افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
متین
متین
4 ماه قبل

تنها امید این ارز توکن سوزی بود که با این حجم توکن سوزی انشالا واسه نوه هامون یه پول توپ جا میزاریم…..

متین
متین
4 ماه قبل

تیم توسعه دهنده ای که لنگ‌۱۶۰۰۰ هزار دلار باشه فاتحه اون ارز خوندس…

Mahnaz
Mahnaz
4 ماه قبل

اونقدرا شناخته شده نیست USTC ارزش نداره

سایان
سایان
پاسخ به  Mahnaz
4 ماه قبل

USTCشاید برای شما که تازه وارد این بازار شدید ناشناخته باشه.تا سه سال قبل,چهارمین استیبل کوین بازار بود حتی حجم معاملاتش بیشتر از استیبل کوینDai بود.