قیمت ترا لونا

تحلیلگر کوین بورو: قیمت ارز لونا (LUNA) میتواند سه برابر شود!

میزبان برنامه محبوب تجزیه و تحلیل رمزنگاری و تفسیر بازار Coin Bureau می‌گوید که قیمت ارز لونا توکن اصلی پلتفرم استیبل کوین الگوریتمی ترا، می‌تواند تقریباً 2 تا 3 برابر افزایش یابد.

ترا (Terra) یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) است که ارز LUNA توکن بومی این بلاک چین در صدور استیبل کوین ها (TerraSDRs)، به عنوان مکانیزم ثبات قیمت، و همچنین برای سهامداری و حاکمیت شبکه استفاده می شود.

کار بر روی Terra که توسط شرکت بلاک چین Terraform Labs (که در ژانویه 2018 توسط دانیل شین و دو کوون تأسیس شد) توسعه یافت، در ژانویه 2018 آغاز شد و شبکه اصلی Terra در 23 آوریل 2019 راه اندازی شد.

طبق ویدیوی اخیر یوتیوب، میزبان برنامه Coin Bureau به نام گای به بینندگان گفت که $LUNA برای افزایش قیمت گسترده آماده است.

گای به مزایا و محبوبیت رو به رشد استیبل کوین مبتنی بر دلار آمریکا ترا یو اس دی (UST) اشاره کرد. او پیش‌بینی کرد که افزایش استفاده از این پلتفرم می‌تواند منجر به دو یا سه برابر شدن قیمت ارز LUNA شود، علی‌رغم اینکه بازارهای کریپتو و قیمت ارزهای دیجیتال در حال حاضر نزولی به نظر می‌رسند.

گای گفت:

تنها چیزی که واقعاً مانع LUNA می شود، ارزش بازار عظیم آن است. اما در دسترس بودن و محبوبیت UST به این معنی است که LUNA ممکن است 2 تا 3 برابر دیگر افزایش قیمت داشته باشد و قیمت آن بین 150 تا 200 دلار باشد.

گای همچنین خاطرنشان کرد که ارز LUNA از لحاظ تاریخی تمایل داشته است زمانی که بقیه بازارهای کریپتو سقوط می کنند، پمپاژ کند، که او این را به افزایش تقاضا برای استیبل کوین دلار UST نسبت داد. او مدعی شد که استیبل کوین دارای «وضعیت پناهگاه امن» در زمان نزولی بودن بازار است که با انعطاف پذیری UST در دوره های رکود بازار تثبیت شده است.

گای همچنین نسبت به توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز ترا (DApps) خوش‌بین بود که باعث افزایش تقاضا برای استیبل کوین بومی این شبکه یعنی UST شده است. به گفته میزبان Coin Bureau، ترا کمتر از یک سال پیش تنها یک DApp داشت، اما در حال حاضر بیش از صد برنامه غیر متمرکز در این شبکه میزبانی می شود.

در ویدیویی که در کانال بسیار محبوب یوتیوب خود در 1 مارس 2021 منتشر شد، Coin Bureau این موضوع را در مورد ترا عنوان داشت:

ترا یک راه منحصر به فرد برای ضرب کردن استیبل کوین‌هایی که به ارزهای فیات مختلف به صورت غیرمتمرکز متصل هستند، پیدا کرده است. عرضه در گردش استیبل کوین دلاری ترا UST، طی ماه گذشته دو برابر شده و در نتیجه به یکی از بزرگترین استیبل کوین ها از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت:

فکر می‌کنم این یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های ارز دیجیتالی است که در چند وقت اخیر دیده‌ام و پشیمان هستم که زودتر به این پروژه توجه نکرده ام. بنیانگذاران آن قانونی هستند – Terraform Labs دائماً در حال نوآوری است و از زمانی که شبکه اصلی Terra در سال 2019 راه اندازی شد، پیشرفت های زیادی حاصل شده است.

⛔️ نظرات بیان شده توسط نویسنده یا افراد ذکر شده در این مقاله صرفاً جهت اطلاع رسانی است و به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری یا سایر موارد نیست. سرمایه گذاری یا معامله در دارایی های رمزنگاری شده با خطر زیان مالی همراه است.

منبع: کریپتو گلوب

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments