افزایش قیمت چیلیز

افزایش 170 درصدی چیلیز (CHZ) پس از راه‌اندازی NFT‌ های زنده درون بازی

راه اندازی NFT های زنده درون بازی و اکوسیستم به سرعت در حال گسترش، قیمت CHZ را به طور قابل توجهی افزایش داده و بنیادهای قوی پروژه را بار دیگر به نمایش گذاشت.

امسال شاهد تعدادی از مشارکت‌های برجسته بین بخش ارزهای رمزپایه و لیگ‌های بزرگ ورزشی، تیم‌ها و بازیکنان فردی بوده‌ایم. امروزه بازیکنان با انتشار نسخه محدود NFT و سایر امتیازات مرتبط با فناوری کریپتو و بلاک چین با طرفداران خود در ارتباط هستند.

شرکت‌های کریپتو نیز حضور خود را با دوختن نام‌های خود بر روی پیراهن‌ها، خرید حقوق نام‌گذاری استادیوم و پرداخت هزینه تبلیغات هوشمندانه در بین وقفه‌های بازی اعلام می‌کنند.

یکی از پروژه‌هایی که اخیراً به دلیل تمرکز بر دنیای ورزش و کمک به طرفداران در تعامل با تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه‌شان، محبوبیتی قابل توجهی کسب کرده است، چیلیز (CHZ) می باشد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که از زمان رسیدن به پایین‌ترین سطح 0.243 دلاری در 29 سپتامبر، قیمت CHZ با 171 درصد افزایش به 0.657 دلار در 31 اکتبر رسید و تحولات اخیر احتمالا قیمت را بالاتر نیز می برد.

نمودار قیمت چیلیز
نمودار تغییرات قیمت چیلیز در تایم فریم 4 ساعته

سه دلیل برای افزایش قیمت CHZ عبارتند از راه اندازی NFT های زنده درون بازی، لیست شدن در صرافی های مختلف و همچنین توکن های هواداری تازه منتشر شده و اکوسیستم شرکای به سرعت در حال گسترش این پروتکل.

توکن هایNFT زنده در بازی ها

توسعه‌ای که رالی کنونی را آغاز کرد، انتشار اولین پخش زنده و درون‌بازی توکن های NFT این پلتفرم بود که در مسابقه‌ای بین A.C. Milan و A.S. Roma برگزار شد. 

با این طراحی، NFT های جدید بر اساس لحظات کلیدی در مسابقات زنده ساخته می شوند و سپس به کیف پول دارندگان توکن های هواداری که به درستی نتیجه بازی را پیش بینی می کنند، واریز می شوند.

اعلام این که این روش جدید توزیع NFT ها با افزایش تقاضا برای توکن همراه شد که منجر به رشد این توکن در لیست قیمت ارز دیجیتال گردید.

پشتیبانی از CHZ و فن توکن ها

یکی دیگر از دلایل رشد CHZ اضافه شدن این توکن در صرافی های جدید و همچنین توکن های هواداری تازه منتشر شده آن برای باشگاه هایی مانند سائوپائولو اف سی، آث میلان و منچستر سیتی بوده است.

علاوه بر لیست‌ها، بایننس همچنین به طرفداران این امکان را می‌دهد تا با استیک کردن بایننس کوین (BNB)، بایننس یو اس دی (BUSD) و برخی دیگر از رمز ارزها توکن‌هایی از تیم‌های مورد علاقه خود را پاداش بگیرند.

صرافی OKEx همچنین اعلام کرد که از توکن‌های اکوسیستم Chiliz پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد CHZ از لیست شدن در صرافی eToro در 9 نوامبر نیز تاثیر مثبت گرفته است.

گسترش اکوسیستم از رالی فعلی حمایت می کند

گسترش اکوسیستم می تواند یکی دیگر از پیشرفت های اخیر باشد که پایه های CHZ را تقویت می کند. 

اخیراً، این پلتفرم از شراکتی با Kraft Sports and Entertainment رونمایی کرده است که در آن لیگ ملی فوتبال (NFL) و لیگ اصلی فوتبال (MLS) به اکوسیستم Chiliz ملحق خواهند شد.

این مشارکت اولین حضور Chiliz در NFL و MLS را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که پروتکل در نظر دارد تا در تمام لیگ‌های ورزشی بزرگ که در آن‌ها تقاضای مشارکت بیشتر طرفداران وجود دارد، گسترش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments