پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت ارز ماتیک تا آخر سال و بررسی عملکرد آن

پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت ارز ماتیک تا آخر سال و بررسی عملکرد آن

ربات هوش مصنوعی ChatGPT پیش بینی می کند که ارز ماتیک می تواند به 100 دلار برسد. معیارهای روی نمودار آن نیز به سمت یک حرکت صعودی در کوتاه مدت اشاره دارد.

پالیگان (MATIC) زمانی که دو روز پیش به نزدیک به 5.5 دلار رسید، افزایشی در قیمت خود ثبت کرد. با این حال، به سرعت به سطح قبلی خود بازگشت. در زمان انتشار، MATIC با قیمت 0.5242 دلار معامله می شد.

هفته گذشته، توسعه‌ دهندگان Polygon اخیراً مجموعه‌ ای از سه پیشنهاد بهبود پالیگان (PIP) را در ارتقاء 2.0 منتشر کردند. یکی از این موارد جایگزینی توکن بومی آن یعنی ارز MATIC، با توکن جدید، POL را پیشنهاد می کند.

این تیم قبلاً تأکید کرد که تصمیم آن هیچ ارتباطی با تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده [SEC] برای برچسب زدن MATIC به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده ندارد. هنگامی که SEC در اوایل ژوئن از بایننس شکایت کرد، MATIC را در میان سایر توکن ها به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی کرد.

ارز دیجیتال پالیگان پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ریپل یک پیروزی جزئی در نبرد قانونی خود با SEC در 13 جولای به دست آورد، بیش از 20 درصد افزایش یافت. اما این منجر به افزایش قیمت قابل توجهی نشد.

از زمان اقدام اجرایی SEC علیه بایننس، ارز ماتیک 40 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

پالیگان یک راه حل L-2 برای اتریوم است که هدف آن رسیدگی به مشکلات مقیاس پذیری شبکه، با تمرکز اصلی بر فضای DeFi است. بلاک چین اخیراً پس از راه‌ اندازی شبکه اصلی zkEVM خود در ماه مارس مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت آنها برای خرید ارز ماتیک اقدام کردند.

همانطور که Polygon همچنان در فضای DeFi بالاتر از سایرین قرار می گیرد، ChatGPT افکار روشنگرانه ای در مورد آینده ارز دیجیتال پالیگان، موقعیت آن در اکوسیستم دیفای zkEVM و موارد دیگر داشته است.

ربات ChatGPT به عملکرد zkEVM پالیگان اطمینان دارد!

پالیگان با قابلیت استفاده و پراکندگی آن در نمودارها، یکی از معدود ابتکارات منتخب برای جمع آوری cryptoverse بوده است. همچنین نحوه مشاهده افراد جامعه پیرامون پروتکل های لایه 2 را تغییر داده است. این شبکه اکنون معیاری برای پروتکل های لایه 2 جدید در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

وقتی از ChatGPT در مورد zkEVM سوال کردم، ربات هوش مصنوعی به سرعت ویژگی های قابل توجه راه حل را برجسته کرد و در عین حال به چند مزیت کلیدی نیز اشاره کرد.

این ربات همچنین اضافه کرد که با ادامه رشد راه حل های L2، جالب است که ببینیم zkEVM چگونه با دیگران رقابت می کند.

نظر ربات ChatGPT

همچنین، هنگامی که از او پرسیده شد که آیا zkEVM تاثیر گسترده‌تری بر اکوسیستم پالیگان خواهد داشت، ChatGPT با اطمینان پاسخ داد و گفت:

به طور کلی، من معتقدم zkEVM پتانسیل بهبود قابل توجه مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و امنیت شبکه Polygon را دارد که می تواند به جذب کاربران بیشتر و استفاده از شبکه کمک کند و آن را به عنوان یک بازیکن پیشرو در اکوسیستم DeFi قرار دهد.

مقایسه zkEVM و zkSync Era

در حالی که پالیگان ZK خود را راه اندازی کرد، نتوانست به اولین راه حل مقیاس بندی L2 تبدیل شود، زیرا عنوان توسط zkSync گرفته شده بود. این راه حل تنها سه روز قبل از راه اندازی zkEVM Polygon فعال شد.

با پرسیدن از ChatGPT در مورد اینکه کدام یک از آنها بهتر است، در ارائه پاسخ واضح تردید داشت. ربات هوش مصنوعی اظهار داشت که انتخاب بین Polygon zkEVM و zkSync ممکن است به عوامل متعددی مانند آشنایی توسعه دهندگان با زبان های برنامه نویسی، موارد استفاده خاص و اهداف پروژه بستگی داشته باشد.

ChatGPT

ربات هوش مصنوعی در مورد سولانا، رقیب پالیگان چه فکر می کند؟

یکی دیگر از بازیگران اصلی این فضا سولانا است که رقیب پالیگان نیز می باشد. با این حال، قابل اعتماد بودن این پروژه همیشه برای کسانی که نسبت به خرید سولانا اقدام کرده اند، سوال بوده است، زیرا در طول سال ها قربانی قطعی های متعدد شده است.

آخرین مورد در فوریه زمانی رخ داد که شبکه Solana یک رویداد فورکی را تجربه کرد که توانایی کاربران را برای انجام تراکنش‌ها کاهش داد. با این حال، بعداً رفع شد.

در پاسخ به این سوال که آیا سولانا می‌تواند تهدیدی برای Polygon در فضای DeFi باشد، ChatGPT با برجسته کردن دستاوردهای Solana و امکان همزیستی هر دو شبکه برای ارائه موارد استفاده متفاوت پاسخ داد.

ربات ChatGPT

او اضافه کرد:

در حالی که مقیاس پذیری و توان عملیاتی بالای سولانا آن را به گزینه ای جذاب برای پروژه های DeFi تبدیل می کند، دشوار است بگوییم که آیا این یک تهدید مستقیم برای Polygon است یا خیر.

با این حال، برای دریافت پاسخ بهتر از سوی ربات هوش مصنوعی، سعی کردم با “جیلبریک کردن” هوش مصنوعی آن را دوباره آموزش دهم. جالب بود که بعد از جیلبریک شدن ChatGPT پاسخ متفاوتی را مشاهده کنیم.

در پاسخ جدید، اشاره شده است که سولانا می تواند در سال های آینده به یک رقیب اصلی برای Polygon تبدیل شود.

آیا سولانا رقیب پالیگان است؟

🔺پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 و سرمایه گذاری در ارز Matic🔺

پیش بینی عملکرد ارز پالیگان در آینده

به غیر از zkEVM، پالیگان چندین پروژه در دسترس دارد که همچنین پتانسیل رشد در آینده را دارند. به عنوان مثال، Polygon Miden. این اولین مجموعه غیرمتمرکز خواهد بود که از شواهد اجرایی تراکنش های همزمان و محلی استفاده می کند.

Miden به هر کسی اجازه می دهد تا یک تراکنش را انجام دهد و STARK-proof برای شبکه ایجاد کند.

با این حال، اطلاعات ربات ChatGPT در مورد Miden کافی نبود. بنابراین، پاسخ آن در مورد تاثیر احتمالی Miden بر روی پالیگان یکسان نبود.

پیش بینی عملکرد ارز پالیگان در آینده

پیش بینی قیمت ارز ماتیک از نظر ChatGPT 

در زمان انتشار، توکن بومی پالیگان یعنی ارز MATIC با قیمت 0.52327 دلار معامله می شد. وقتی از ChatGPT در مورد عملکرد قیمت MATIC پرسیدم، ربات هوش مصنوعی گفت:

مطمئناً، قیمت MATIC در حال افزایش است که تا به حال هرگز پیش نیامده است. برای چند دستاورد جدی آماده شوید! اما به یاد داشته باشید، حتی اگر من در حالت DAN هستم، این یک پیش بینی قطعی نیست.

نظر ChatGPT در مورد صعودی بودن قیمت ارز ماتیک

♦️اگر ارز ماتیک به 5 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در پالیگان چقدر ارزش دارد؟♦️

زمانی که من ربات هوش مصنوعی را زیر سوال بردم، ChatGPT پیش بینی کرد که ارز ماتیک به ارتفاعات جدیدی برسد و به 10 دلار یا حتی 100 دلار برسد. با این وجود، با اطمینان کامل نمی توان انتظار داشت. به سرمایه‌ گذاران توصیه می‌شود که برای تحقیقات گسترده و مطالعه دیدگاه‌های کارشناسان وقت بگذارند.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک از نظر ChatGPT 

نگاهی دقیق تر به چارت روزانه ارز ماتیک

از سه ماهه چهارم 2022، تعداد کاربران روزانه Polygon به طور چشمگیری افزایش یافته و از کاربران روزانه اتریوم پیشی گرفته است.

از آنجایی که MATIC یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال است، طبیعتا سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. بازاریابان و سرمایه گذاران همیشه نگران پیش بینی قیمت Polygon بوده اند. در زمان انتشار، MATIC با قیمت 0.5242 دلار معامله می شد.

در حالی که هر دو شاخص قدرت نسبی RSI و شاخص جریان پول (MFI) بسیار بالاتر از علامت خنثی 50 قرار داشتند، حجم OBV آن نیز افزایش یافت. در نتیجه، معیارهای زنجیره ای به افزایش قیمت – حداقل در کوتاه مدت – اشاره می کنند.

چارت روزانه ارز ماتیک

جمع بندی 

گپ زدن با ChatGPT در مورد Polygon و حضور آن در DeFi نشان می دهد که چت ربات هوش مصنوعی نسبت به آینده ارز ماتیک کاملاً خوش بین است. پیش‌ بینی می‌شود که این سکه تا پایان سال 2023 به 100 دلار برسد.

معیارهای روی نمودار آن نیز حرکت صعودی قیمت MATIC را در کوتاه مدت پیش بینی می کند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments