نوجوانان و خرید بیت کوین

آیا نوجوانان به زودی قادر به معاملات رمز ارزها خواهند بود؟

مدیرعامل توییتر، جک دورسی، به تازگی اعلام کرد که اپلیکیشن کش اپ (CashApp) به زودی در دسترس نوجوانان و افراد 13 سال به بالا قرار خواهد گرفت.

این برنامه به کابران اجازه می دهد تا در کنار سهامف به راحتی بتوانند به خرید بیت کوین بپردازند.

این مدیرعامل، این خبر جذاب برای نوجوانان را امروز در توییتر خود منتشر کرد. او یک لینک به سایت CashApp را ارائه داد که حال همه افراد بالای 13 سال، می توانند از طریق آن به ارسال، دریافت و مدیریت پول در بستری امن بپردازند.

این برنامه توسط شرکت Square (اسکوئر) توسعه یافته است. با این که کش اپ یک بانک نیست، اما برنامه ای می باشد که ارسال و دریافت پول از طریق آن به راحتی ممکن است. این برنامه با سایر برنامه های پرداختی در تعامل است تا به کاربران امکان خرید سهام و BTC را ارائه دهد.

این برنامه برای کارکردن، تنها لازم دارد که به یک حساب بانکی متصل گردد.

مدیرعامل شرکت Microstrategy که یکی از بزرگترین سرمایه داران BTC به شمار می آید، پس از اطلاع از این موضوع، از مدیرعامل توییتر پرسید که آیا این بدین معنی است که نوجوانان می توانند به خرید BTC بپردازند یا خیر؟ که پاسخ “هنوز خیر” از جانب Jack Dorsey را به همراه داشت.

توییت مایکل سیلر

ورود قشر جدیدی از افراد به بازار، می تواند برای سرمایه داران این کوین سودآور باشد.

لینکی که جک دورسی به اشتراک گذاشت، درواقع هیچ اشاره ای به خرید BTC ندارد اما تاییذ کرد که نوجوانان به سایر خدمات مالی دسترسی خواهند داشت. انتظار می رود که این پلتفرم هم مانند هم نوعان خود نظیر Coinbase و CryptoCom، به کاربران بالای 18 سال اجازه دسترسی به این دارایی را دهد.

با این اوصاف، مدیرعامل توییتر به نظر خشنود می آید و پاسخ او هنوز جا برای حدس و گمان در آینده را باقی گذاشته است. او گفت این امر می تواند یک هدف دیگر به نوجوانان ارائه دهد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments