جهش قیمت ناگهانی و سقف جدید بیت کوین

افزایش ناگهانی قیمت BTC و ثبت سقف قیمت جدید بیت کوین و اتریوم

با روی برگرداندن BTC از اصلاح قیمت و به ثبت رساندن سقف قیمت های جدید، ETH هم همین مسیر صعودی را در پیش گرفت و افزایش قیمت را شاهد بود.

در روز چهارشنبه، 10 نوامبر (19 آبان) قیمت بیت کوین با به ثبت رساندن یک سقف قیمت جدید، همه را غافلگیر کرد. طبق گزارش منتشر شده توسط Wall Street Journal، این افزایش قیمت مصادف شده است با این خبر که تورم در ایالات متحده آمریکا، در ماه میلادی گذشته، به بالاترین حد خود در 30 سال اخیر رسیده است.

نمودار قیمت btc
نمودار قیمت BTC – منبع: TradingView

داده های منتشر شده در تریدینگ ویو و کوین تلگراف مارکتس پرو نشان می دهد که تنها در عرض 45 دقیقه، قیمت BTC یک تغییر مسیر فوری داده است و 2000 دلار افزایش قیمت را به همراه داشت.

در زمان نگارش این خبر در کوین تلگراف، این نوسان قیمت نتوانست خود را کامل کند و تا نزدیکی 69,000 دلار هم پیش رفت. همان طور که قبلاً گزارش شده بود، سطح 70,000 دلار به شدت در رادار تریدر ها قرار داشته است؛ کسانی که معتقد بودند هر نوع اصلاحی در این زمان، به یک حرکت صعودی تازه منجر خواهد شد.

یک نمودار که نوسانات قیمت را به صورت لحظه ای دنبال می کند، سطح 40,000 دلار را پایین ترین سطح ممکن احتمالی برای همیشه می داند. این در حالی است که قیمت BTC در حال حاضر به دنبال کشف قیمت های بالاتر می باشد.

توییتر پنتوشی
منبع: Pentoshi Twitter

قیمت اتریوم هم در این بین دنبال کننده مسیر BTC بود و سقف جدیدی برای خود به ثبت رساند. بایننس کوین (BNB) و ریپل (XRP) هم به همین ترتیب تغییر مسیر دادند و افزایش قیمت را به همراه داشتند. 

قیمت ETH در 4,868 دلار سقف جدید خود را شاهد بود و از هر زمانی بیشتر به سطح 5,000 دلار نزدیک تر شد.

نمودار قیمت ETH
نمودار قیمت ETH – منبع: TradingView

در زمان نگارش این مطلب در کوین تلگراف، بازار های ایالات متحده هنوز باز نشده بودند؛ این در حالی است که تریدر ها به تسلا چشم دوخته بودند که فروش سهام آن در 9 نوامبر، ضربه ای قابل ملاحظه به سراسر بازار کریپتو و قیمت ارزهای دیجیتال وارد نمود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments