رکوردشکنی ارز BONK: سومین میم کوین بزرگ بازار و سبقت از پپه!

رکوردشکنی ارز BONK: سومین میم کوین بزرگ بازار و سبقت از پپه!

علیرغم اصلاحات اخیر بازار، توکن BONK پس از پیشی گرفتن از ارز دیجیتال پپه قورباغه از نظر ارزش بازار، در حال افزایش است.
🔸رشد BONK: توکن BONK یک میم کوین مبتنی بر سولانا، در 30 روز گذشته 370 درصد افزایش یافت و به سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد و از ارز پپه پیشی گرفت.
🔸محرک های کلیدی: افزایش قیمت توکن BONK به لیست آن در صرافی کوکوین و شایعات گمانه زنی در مورد لیست شدن آن در صرافی کوین بیس، در کنار افزایش علاقه سرمایه گذاران به سولانا و میم کوین ها نسبت داده می شود.
🔸روندهای بازار سولانا: سولانا و توکن BONK پس از کاهش قابل توجه بازار با رکود مواجه شدند، اما پروژه‌های مبتنی بر سولانا مانند JTO از Jito همچنان مورد توجه قرار می‌گیرند و علاقه رو به رشد به توکن‌های مرتبط با Solana را برجسته می‌کنند.

سبقت توکن Bonk از ارز پپه

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، توکن Bonk، ارز محبوب شبکه سولانا با تبدیل شدن به سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، ارز دیجیتال پپه را از سلطنت خلع کرده است.

🔺پیش بینی قیمت ارز Bonk | بررسی عملکرد قیمت رقیب شیبا اینو در آینده🔺

BONK، اولین سکه سگ سولانا که در دسامبر 2022 عرضه شد، در 30 روز گذشته بیش از 370 درصد رشد قیمت داشته است و ارزش بازار آن را به تقریباً 810 میلیون دلار افزایش داده است.

افزایش 370 درصدی توکن BONK در یک ماه گذشته
افزایش 370 درصدی توکن BONK در یک ماه گذشته

افزایش 370 درصدی توکن BONK همچنین شیبا اینو (20٪) و دوج کوین (35٪) را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال، اگر BONK بخواهد از دو میم کوین پیشرو که تقریباً 5.9 میلیارد دلار و 13.9 میلیارد دلار در بازار سرمایه دارند، برتری داشته باشد، هنوز فاصله زیادی دارد.

افزایش BONK از حدود 0.0000028 دلار به 0.000012 دلار در 30 روز گذشته را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد. پس از آن که صرافی کوکوین این توکن را فهرست کرد، به همراه شیدایی میم کوین ها و افزایش علاقه سرمایه گذاران به ایجاد فشار خرید سولانا، انفجار قیمت رخ داد.

اما شایعات و گمانه‌ زنی‌ها در مورد احتمال لیست شدن یک میم کوین در صرافی کوین بیس تا حد زیادی به قیمت BONK دامن می‌زند. این شایعات پس از تجزیه و تحلیل داده های درون زنجیره‌ای شروع شد که نشان داد کوین‌ بیس چگونه سکه را تست می‌کند، که یک روش معمول برای صرافی قبل از فهرست کردن دارایی در پلتفرم خود است.

♦️شیبا اینو یا ارز Bonk ؟ کدام یک در این نبرد برنده می شوند؟♦️

هیاهو اطراف توکن های مبتنی بر سولانا

عملکرد برجسته هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال سولانا و BONK بودند. در حالی که توکن BONK یکی از برترین سود آوران در 24 ساعت گذشته است، سکه پس از کاهش بیش از 80 میلیارد دلاری بازار کریپتو در روز دوشنبه، از 1.640 تریلیون دلار به 1.560 تریلیون دلار در کمترین میزان خود در روز کاهش یافت.

قیمت سولانا در زمان نگارش این مقاله 69 دلار است که 6 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته پس از رسیدن به بالای 70 دلار برای چهار روز متوالی است. همانطور که CryptoPotato گزارش داد، مهم است که SOL بالای 68 دلار بسته شود – یا اگر بخواهد به ATH های جدید برسد، پشتیبانی را در 60 دلار حفظ کند.

به همین ترتیب، به نظر می رسد پروژه های مبتنی بر سولانا موضوع اصلی بحث این روزها باشد. Jito، یک پروتکل مبتنی بر Solana، پس از اینکه توکن اصلی آن، JTO، تنها در 24 ساعت پس از راه‌اندازی، بیش از 100 درصد افزایش یافت، توجه قابل توجهی را در جامعه SOL به خود جلب کرد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
4 ماه قبل

شگفتی روند صعودی جدید قطعا بونک خواهد بود به خاطر مارکت گپ پایینی که داره وتوکن محدودش