پرواز دوباره ارز Bonk | میم کوین بنک به ماه می رود؟

پرواز دوباره ارز Bonk | میم کوین بنک به ماه می رود؟

ارز دیجیتال Bonk با عملکرد خیره کننده در پایان سال گذشته توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرد. میم کوین سولانا با دستاوردهای استثنایی، لیست شدن در صرافی های معتبر و اصلاحات سالم اخیر، توانسته است دوباره رشد قیمت خوبی را تجربه کند.

ارز Bonk یکی از معدود نقاط درخشان برای سرمایه گذاران میم کوین در این هفته بوده است. این در حالی است که تقریباً تمامی رقبا آن زیان قابل توجهی را ثبت کرده اند.

ارز دیجیتال بنک (BONK) اخیرا برخلاف رکودی که در سراسر بازار میم کوین ها مشاهده شده است حرکت می کند و با 12 درصد افزایش 24 ساعت گذشته به سطح 0.000015 دلار رسیده است.

چارت روزانه ارز بنک

بر اساس CoinMarketCap، حجم معاملات BONK در کنار افزایش قیمت توکن، 65 درصد افزایش یافته و به 603 میلیون دلار رسیده است.

این بیش از دو برابر حجم معاملات شیبا اینو در 24 ساعت گذشته است که نشان دهنده میزان علاقه سرمایه گذاران برای خرید ارز bonk است. 

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هر دو به طور قابل توجهی کاهش یافته اند، در حالی که فلوکی اینو (FLOKI) با ضرر 18 درصدی بدترین ضربه را به سرمایه گذاران خود وارد کرده است.

با این حال، BONK این طوفان نزولی را پشت سر گذاشته و روند صعودی داشته است، در حالی که سایر میم کوین ها کاهش یافته اند.

برخی از مفسران بازار انعطاف پذیری BONK را به این واقعیت نسبت می دهند که به جای اتریوم در بلاک چین سولانا راه اندازی شده است. با توجه به اینکه میم کوین دیگر سولانا به نام WIF در حال حاضر سبز رنگ است، این نشان دهنده تغییر ترجیح سرمایه‌ گذاران است.

به گفته تحلیلگران بازار، ترس از دست دادن نقش مهمی در صعود Bonk ایفا می کند. سکه و جامعه آن که به صورت آنلاین مورد توجه قرار گرفته اند، سرمایه گذاران بیشتری را بر آن داشته است که به دلیل نگرانی در مورد جا ماندن از سود، این میم کوین را به سبد خرید خود اضافه می کنند. 

پس از پامپ قیمت ارز Bonk در دسامبر، این توکن اصلاح قابل توجهی را تجربه کرد و اخیراً بیش از 70 درصد از ارزش خود را کاهش داد. با این حال، داده‌های اخیر چرخشی مثبت را نشان می‌ دهد که با افزایش 40 درصدی BONK همراه است و در حال حاضر با قیمت 0.000015 دلار معامله می‌شود.

از ChatGPT پرسیدیم که آیا ارز بونک (BONK) بزرگترین میم کوین سال 2024 خواهد بود؟

ارز Bonk در سال 2024 به ماه می رود؟!

با نگاهی به سال 2024، به نظر می‌رسد BONK سیگنال‌های صعودی دارد که توسط پشتیبانی جامعه و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ تقویت می‌شود. پیش‌ بینی Telegaon حداکثر ارزش معاملاتی 0.0000604 دلار را برای این میم کوین در سال 2024 نشان می‌دهد.

احساسات مثبت بازار می تواند میانگین قیمت را به حدود 0.0000569 دلار برساند. با این حال، این پیش‌ بینی رکودهای بالقوه بازار را نیز به حساب می‌آورد، با حداقل قیمت 0.0000512 دلار در صورت تغییر شرایط. تحلیل کلی احتمال پیشی گرفتن BONK از بالاترین رکورد اخیر خود را با یک روند صعودی قوی در سال 2024 پیش بینی می کند.

ادامه مسیر قیمت بنک (Bonk)، که با نوسانات قیمت و سقف و کف های ایجاد شده، مشخص می‌شود، ماهیت فرار سکه‌ های میم را در فضای کریپتو منعکس می‌ کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید علیپور
مجید علیپور
4 ماه قبل

یکی از پر سود ترین پروژه ها بود و خوشبختانه سود خوبی داشت برامون تو بازه زمانی خیلی کم!