ظهور قوی بیت کوین پس از سقوط بازار سهام

تحلیلگر: با سقوط 10 تا 20 درصدی بازار سهم، بیت کوین قوی تر ظاهر می شود

یکی از بهترین تحلیلگران بلومبرگ گفته است که به زودی، بیت کوین دیگر یک دارایی ریسکی نخواهد بود و سرمایه گذاران باید خود را برای یک اصلاح قیمت تازه آماده کنند.

مایک مک گلون (Mike McGlone) استراتژیست ارشد در Bloomberg، با حضور در پادکست Wolf Of All Streets، زنگ هشدار را پیرامون روایت “فقط صعودی” در بازار های جهانی به صدا در آورد.

با توجه به پیش بینی کوتاه مدت مک گلون، از آنجا که بیت کوین (Bitcoin) در سال 2022 سخت در تلاش برای بهبود وضعیت است، خیلی از افراد ممکن است نا امید شوند.

به گفته او، بانک فدرال رزرو ایالات متحده، به سود های کلان بازار سهام پایان می دهد و متعاقباً، بازار ارزهای دیجیتال هم که همبستگی زیادی با سهام دارد، از این امر آسیب خواهد دید.

اگر دارایی های بلند مدت شما در مبارزه با فدرال رزرو هستند، باید گفت کریپتو ریسکی ترین دارایی است. نکته کلیدی اینجا است که باید بخاطر داشت؛ بیت کوین کم ریسک ترین ارز دیجیتال می باشد.

همانطور که فدرال رزرو تلاش می کند که در مقابل تورم ایستادگی کند و تا حد ممکن خرید دارایی را کاهش دهد، بنابراین چشم انداز برای دارایی های ریسکی در کوتاه مدت، چندان جذاب به نظر نمی رسد. هرچند از نظر McGlone، در خصوص جذابیت های ذاتی Bitcoin، امیدهایی وجود دارد.

پیش بینی من این است: بازار ها سرانجام عقب نشینی خواهند کرد و ما 10 تا 20 درصد اصلاح در بازار سهام را شاهد خواهیم بود. همه همبستگی ها یکی هستند که معمولاً به همین روش کار می کنند. بدین منظور، BTC به گونه بهتری ظاهر می شود.

کنل هفتگی بیت کوین
نمودار کنل هفتگی بیت کوین – منبع: TradingView

مبارزه فدرال رزرو با ترازنامه خود

مک گلون که به پیش بینی های صعودی اش در مورد BTC شهرت دارد، به نظر تنها کسی نیست که این بار قصد دارد محتاط عمل کند.

در حالی که تریدرهای BTC هم در حال آماده شدن برای آزمایش زمان پیش رو هستند، مشابه نظرات مک گلون در ابتدای ماه توسط Arthur Hayes، مدیرعامل سابق صرافی BitMEX نیز مطرح شد. او گفته است:

از آنجایی که رشد M2% متوقف شده است، معاملات Bitcon هم کاهش داشته است. اگر M2 به 0 درصد برسد و یا حتی منفی شود، در کوتاه مدت، طبیعتا سقوط بیشتری از بیت کوین را نیز شاهد خواهیم بود.

نمودار زیر، پیامد های یک فضای بسیار محافظه کارانه را نیز تایید می کند.

نمودار آرتور هیس
منبع: Arthur Hayes/Medium

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments