احتمال شروع روند صعودی بعدی بیت کوین در سال 2023 | بررسی نکات کلیدی

احتمال شروع روند صعودی بعدی بیت کوین در سال 2023 | بررسی نکات کلیدی

شاخص RSI بیت کوین به نقطه اول بازگشته است زیرا روحیه معامله گران پس از کاهش 5 درصدی یک شبه قیمت بیت کوین خنثی است.

بیت کوین در افتتاحیه وال استریت در 3 مارس حدود 22400 دلار معامله شد، زیرا تحلیلگران بر سر احتمال بهبود قیمت اختلاف نظر داشتند.

چارت 1 ساعت بیت کوین

امید به یک الگو “بارت سیمپسون” معکوس در BTC

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که معاملات قیمت بیت‌ کوین پس از سقوط قبلی که شاهد کاهش 1000 دلاری در عرض چند دقیقه بود، ثابت ماند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، نگرانی ها در مورد سرنوشت بانک سیلورگیت باعث تشدید وضعیت سرد موجود در بازار شد تا آبشار کال مارجین معاملات خرید (Long) پس از سقوط به 22000 دلار افزایش یابد.

در زمان نگارش این مقاله، تنها یک بازگشت متوسط اتفاق افتاده است، در حالی که نظرات در مورد چگونگی عملکرد کوتاه مدت قیمت متفاوت می باشد.

کریپتو تونی ریسک‌پذیر به دنبال‌ کنندگان خود در توییتر می‌گوید: من برای کوتاه‌ مدت در قیمت 23200 دلار سود خود را ذخیره کردم و حد ضررم را به Tp تغییر دادم تا معامله بدون ریسک باشد.

به کسانی توجه کنید که در زمانی که ما حتی مقاومت را پس نگرفته بودیم، خیلی زود وارد معامله Long شدند.

چارت قیمت بیت کوین

یکی دیگر از حساب‌های تجاری Daan Crypto Trades پیشنهاد کرد که بیت‌ کوین می‌تواند برای ایجاد یک روند معکوس، ساختار نمودار کلاسیک “بارت سیمپسون ها” را تشکیل دهد و شاهد بهبودی باشد.

الگو بارت سیمپسون ها

الگوی بارت روشی است برای توصیف مرحله ادغام بازار در صنعت ارزهای دیجیتال. این یک اصطلاح تجاری مخصوص به تحلیل تکنیکال نمودار است. در این الگو شکل تثبیت قیمت شبیه مدل موی شخصیت بارت در کارتون سیمپسون ها است.

الگوی منفی بارت، نماد سر وارونه است. این نوع الگو زمانی است که بازار به شدت به فروش می‌رسد اما متوجه می‌شود که قیمت بسیار ارزان‌تر از آن است که با خرید برگشتی ناگهانی قیمت را بیشتر از قبل افزایش دهد.

در همین حال، پنتوشی، تاجر و تحلیلگر محبوب، یک گام به عقب برداشت و گفت که «نمی‌دانست» چه چیزی ممکن است در بازار وجود داشته باشد.

می‌خواستیم یک شکست واضح در 23.8 هزار دلاری ببینیم که نتوانستیم به دست آوریم. میشائل ون د پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، یکی از همکاران کوین تلگراف، در بخشی از آخرین به روز رسانی خود در مورد بیت کوین، افزود: سپس، منتظر این منطقه با قیمت 22.3 هزار دلار هستیم که اکنون پر شده است.

اگر 21300 دلار نتواند نگه داشته شود، 20000 دلار “حتمی” است

تجزیه و تحلیل بیشتر، دیدگاه‌های امیدوارکننده‌ تری را در بلندمدت ارائه کرد. سقوط یک شبه شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) را در بازه های زمانی روزانه به طور کامل بازنشانی کرد و عدد آن اکنون با موقعیت خود در آغاز سال 2023 مطابقت دارد.

چارت روزانه بیت کوین با شاخص rsi

مفسر محبوب Moustache، که نمودار فراکتالی را در مقایسه رفتار فعلی با پایان بازار نزولی 2018 بارگذاری کرد، به همین ترتیب اشاره کرد که روزهای بهتری در راه است.

با این حال او هشدار داد که «هنوز ممکن است»، بیت کوین به 21300 دلار کاهش یابد.

توییت

به گفته Mikybull Crypto، تحلیلگر بلاک چین، در عین حال، 21300 دلار یک سطح بی اعتباری برای اشتیاق ایجاد کرد.

او براساس تجزیه و تحلیل نمودار چهار ساعته بیان کرد: BTC از پشتیبانی TL استفاده کرد و یک واکنش جزئی داشت. من هنوز در حال مشاهده هستم تا تاییدی را ببینم که ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

به خاطر داشته باشید، 21300 دلار سطح باطل است و قیمت آن را می شکند، 20 هزار دلار اجتناب ناپذیر است.

چارت قیمت بیت کوین

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments