تلاش بیت کوین برای حفظ 41 هزار دلار

تلاش بیت کوین برای حفظ 41 هزار دلار | افزایش خروجی از صرافی ها

بیت کوین ممکن است سطوح پایین تری را تهدید کند، اما داده ها نشان می دهد که در پشت صحنه، تقاضا فقط افزایش یافته است.

بیت کوین (BTC) در 14 آوریل پس از با بازگشایی وال استریت در روز چهارشنبه، حال و هوای خود را تغییر داد، به سودهای تازه ای ادامه داد.

تلاش بیت کوین برای حفظ سطح 40500

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که بیت کوین (BTC) همچنان بالای 41,000 دلار معامله می‌شود و در طول حرکت بالاتر، قیمت 40,000 دلار را پس گرفت.

معامله‌گر محبوب کریپتو که Ed نام دارد در کنار نموداری با اهداف قیمتی کوتاه‌ مدت اظهار داشت: تا اینجا خیلی خوب بود، من انتظار حرکت به 41 هزار را داشتم، اما در مورد رفتن به سمت جعبه سبز شک دارم.

ساعت های آینده کمی بیشتر به دنبال اصلاح است. ابتدا تست مجدد 40.5k و زمانی که آن را حفظ کرد، ما به سمت 42-43k (سفید) خواهیم رفت. از طرفی در صورت از دست دادن 40.5k به سمت جعبه سبز سقوط خواهد کرد

چارت قیمت بیت کوین

40500 دلار در زمان نگارش این مقاله هیچ نشانه‌ای از سقوط را نشان نمی‌دهد، در حالی که نوسانات تا روز پنجشنبه کاهش یافت و بیت‌کوین هیچ تهدید بزرگی برای جهش خود مشاهده نکرد.

با بزرگنمایی، دیگران از فرصت استفاده کردند و استدلال کردند که علیرغم فقدان احساسات صعودی، خود بیت کوین امسال از نزولی فاصله دارد.

هر چه بازه زمانی کمتر باشد، دلیل وحشت کمتری وجود خواهد بود – سال به سال، تحلیلگر همکار TechDev نشان داد که بیت کوین حتی پس از افت بیش از 50 درصدی از بالاترین رکورد تاریخ نوامبر، چرخه خود را تکرار می کند و رفتار سنتی در بازار دارد.

TechDev خلاصه می‌کند: «زمان تغییر می‌کند. دارایی‌ها تغییر می‌کنند. رفتار کلان انسان معمولاً تغییر نمی‌کند».

با این وجود، همبستگی سهام بیت کوین برای برخی نگرانی ایجاد می کند، زیرا کاهش قیمت به طور قابل توجهی بر قیمت تاثیر می گذارد.

افزایش خروجی صرافی ها 

در همین حال، ویلیام کلمنته، تحلیلگر ارشد بینش Blockware، دلایل دیگری برای این ادعا وجود دارد.

او چهارشنبه خاطرنشان کرد که صرافی‌های ارزهای دیجیتال ذخایر بیت‌کوین را با نرخی که قبلاً به ندرت دیده شده بود از دست می‌دادند و به این معناست که تقاضا افزایش یافته و با عرضه در حال کاهش رقابت می کند. این امر موجب افزایش قیمت بیت کوین می شود. 

او در کنار داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نوشت: فقط در 3 مورد، ما شاهد خروج بیت‌کوین با این نرخ از مبادلات بوده‌ایم.

داده های ارائه شده در تصویر زیر تغییرات ورود و خروج بیت کوین در 18 صرافی را دنبال می‌کند.

تغییرات ورود و خروج بیت کوین در 18 صرافی

افزایش برداشت از مبادلات یک پدیده بسیار مورد بحث است و امسال هیجان در میان کارشناسان در راستای افزایش تقاضا بیشتر شده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments