بازگشت بیت کوین به کانال 37 هزار دلار

قیمت بیت کوین به کانال 37 هزار دلار بازگشت

پس از فراز و نشیب های بسیار و نوسانات بازار نزولی، بیت کوین موفق شده است دوباره به قیمت 37 هزار دلار برسد.

بیت کوین ، بزرگترین ارز رمزنگاری شده بر اساس مارکت کپ، در اوایل امروز موفق شد کانال 37،000 دلار را پس بگیرد و در صرافی بیت استمپ (Bitstamp) به بالاترین قیمت 37282 دلار به فروش برسد. با این افزایش قیمت در حال حاضر بیت کوین حدود 7 درصد از پایین ترین نرخ روزانه خود یعنی 34،783 دلار به قیمت 37 هزار دلار امروز بازگشته است.

نمودار افزایش قیمت بیت کوین به کانال 37 هزار دلار
منبع عکس: سایت tradingview

در اوایل این هفته ، بیت کوین به دلیل رای گیری السالوادور برای پذیرش بزرگترین ارز رمزنگاری شده به عنوان ارز قانونی ، مجدداً به کانال 38000 هزار دلار رسید، تصمیمی که احتمالاً طلوع امیدی دوباره برای ارزهای رمزنگاری شده است. با این حال ، رمز ارز برتر بیت کوین بیشترین دستاوردهای قیمت اخیر خود را در طی فروش روز شنبه از دست داد و دوباره با کاهش روبرو شد.

اکنون بیت کوین آماده است تا سومین هفته متوالی خود را در محدوده سبز نمودار بازار ارز دیجیتال به ثمر برساند.

اما وقتی نوبت به آلت کوین ها و کوین های دیگر می رسد، هیچ یک از آنها موفق به بهبودی همراه با پادشاه رمز ارز ها نشده اند. این البته منجر به جهش قابل توجهی در دامیننس بیت کوین شد که اکنون به 45 درصد نزدیک شده است.

بر اساس خبر منتشر شده امروز صبح مبنی بر از سر گرفتن پذیرش پرداخت های بیت کوین از سوی ایلان ماسک برای شرکت تسلا، برخی افراد معتقد هستند که یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت بیت کوین، مربوط به اعلامیه ذکر شده از طرف ماسک باشد. و برخی نیز بر این اعتقاد هستند که توییت های تحریک کننده روند بازار ایلان ماسک، نشان می دهد که بیت کوین به اندازه کافی بالغ نیست و هنوز احتیاج به رشد و تکامل دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments