آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟ | توجه به کندل ماهانه و میانگین متحرک 200 هفته ای

بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه | توجه به روند BTC و میانگین متحرک 200 هفته ای

یک پیش‌بینی می‌گوید پس از آنکه بیت کوین در ماه جولای موفق شد بدترین رکورد کریپتو در سال 2022 را بزند فرصت های نسبتاً خوب می‌تواند ماه آینده ادامه یابد.

بیت کوین (BTC) با نزدیک شدن به بسته شدن کندل ماهانه، نوسانات خود را در آخر هفته آخر جولای کاهش داد. 

چارت 1 ساعته بیت کوین

بسته شدن کندل ماهانه و توجه به میانگین متحرک 200 هفته ای

داده‌های TradingView نشان داد که قیمت بیت کوین تا 30 جولای 24000 دلار را به عنوان مقاومت حفظ کرده است.

این جفت در نیمه دوم هفته از محرک های کلان در سراسر دارایی های ریسک پذیر سود برده بودند، که از جمله آن ها می توان به پایان هم سطحی برای سهام ایالات متحده اشاره کرد. S&P 500 و Nasdaq Composite Index به ترتیب 4.1% و 4.6% در هفته رشد کردند.

با این حال، با توجه به اینکه معاملات غیرحرفه ای به دلیل کاهش نقدینگی باعث ایجاد شرایط نوسان در بسته شدن هفتگی و ماهانه می شود، تحلیلگران هشدار دادند که ممکن است هر اتفاقی تا 31 جولای رخ دهد.

جاش راگر خلاصه کرد:

فقط می‌نشینم و مثل همیشه بازار را تا تعطیلات هفتگی تماشا می‌کنم.

برخی دیگر بر اهمیت سطوح قیمت لحظه ای فعلی تمرکز کردند که بالاتر از میانگین متحرک کلیدی 200 هفته ای (MA) در 22800 دلار بود. به پایان رساندن هفته بالاتر از آن خط روند، اولین مورد خوب برای بیت کوین از ژوئن خواهد بود.

با این حال، معامله‌گر محبوب رومن، با اتخاذ یک دیدگاه کوتاه‌ مدت محافظه‌کار، خواستار بازگشت به حداقل 23000 دلار به دلیل شرایط «خرید بیش از حد» شد.

تحلیل کوتاه مد ت بیت کوین

خوش‌بینی در طول هفته در بازارهای ارزهای دیجیتال به افزایش خود ادامه داد، شاخص ترس و طمع کریپتو پس از خروج از طولانی‌ترین دوره «ترس شدید» به بالاترین سطح خود از ۶ آوریل رسید.

شاخص ترس و طمع

ادامه دار شدن روند صعودی در ماه آگوست

در همین حال، میشائل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، در انتظار ماه آینده گفت که عملکرد سهام همچنان شرایط مناسبی را برای بازگشت ارزهای دیجیتال فراهم می کند.

بخشی از بروزرسانی توییتر در 29 ژوئیه اعلام کرد: «به نظر می‌رسد که در ماه آگوست، بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم به روند صعودی خود ادامه می دهند.

ماه آگوست قرار است ماه آرامی برای محرک‌های کلان ایالات متحده باشد، زیرا فدرال رزرو تا سپتامبر نرخ های برنامه‌ ریزی شده را تغییر نمی‌دهد.

🔴با این وجود، خطر افزایش نرخ تورم آمریکا همچنان پابرجاست، با انتشار شاخص قیمت مصرف کننده بعدی (CPI) که در 10 اوت به پایان می رسد. این هفته، اتحادیه اروپا بالاترین برآورد تورم ماهانه خود را برای منطقه یورو 8.9 درصد گزارش کرد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments