در انتظار بیت کوین 34 هزار دلار | با وجود الگوی کف دوقلو، ضعف در روند وجود دارد

آیا بیت کوین به 34 هزار دلار می رسد؟ | با وجود الگوی کف دوقلو، ضعف در روند وجود دارد

جهش کوتاه بیت کوین به 45 هزار دلار باعث شد برخی از تحلیلگران گمان کنند روند تغییر کرده است، در حالی که برخی دیگر هشدار می دهند که بازدید مجدد به 34000 دلار دور از ذهن نیست.

پس از اینکه اکثر توکن ها سبز شدند و گاوهای بیت کوین قصد خود را برای حفظ سطح 40000 دلار به عنوان حمایت در آینده حفظ کردند، خوش بینی صعودی به بازار ارزهای دیجیتال در 1 مارس بازگشت.

داده های TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین 20 درصد از پایین ترین سطح 37,409 دلار در 28 فوریه به 44,951 دلار در روز سه شنبه افزایش یافته است.

چارت روزانه بیت کوین

این چیزی است که بسیاری از تحلیلگران در مورد برگشت صعودی ناگهانی قیمت بیت کوین می گویند و معامله گران رمز ارز می توانند انتظار حرکت رو به جلو در این دوران افزایش تنش های جهانی را داشته باشند.

بیت کوین 34 هزار دلاری دور از انتظار نیست

طبق گزارش دلفی دیجیتال، که نمودار زیر را منتشر کرد و اشاره کرد “در پی رویدادهای اخیر که رخ داده است، احتیاط در دو هفته گذشته باعث شده است تا فروشندگان بیت کوین به شدت بازار را تحت کنترل داشته باشند. در واقع نشان داد که مسیر عمل صحیح است.»

چارت 6 ساعته بیت کوین

به گفته دلفی دیجیتال، سطح حمایت پایین‌ تر اصلی که باید به آن توجه کرد، بر اساس میزان حمایتی که در ژانویه مشاهده شد، (زمانی که یک فدرال رزرو جنگ‌ طلب باعث سقوط بازارها «قبل از برگزاری یک رالی چشمگیر» شد) 34000 دلار است.

دلفی دیجیتال گفت:

از آن زمان، با اعلام حمله روسیه به اوکراین، قیمت نتوانست حرکت خود را حفظ کند و به منطقه 34000 دلاری بازگشت. قیمت در زمان نگارش مقاله به 44257 دلار افزایش یافته است، اما بررسی مجدد سطح حمایت 34000 دلاری مطمئناً هنوز دور از ذهن نیست.

هولدرها امیدوار هستند

پیش‌بینی صعودی‌ تری توسط شرکت تحلیل زنجیره‌ای Glassnode ارائه شد، که اشاره کرد که «علی‌رغم اصلاح 50%+» از اوج‌ ماه نوامبر، اکثر خریدارانی که در طول رالی آگوست تا نوامبر وارد بازار شده بودند “قرارداد آتی خود را تسویه نکرده و لیکویید نشدند”

بررسی قرارداد های آتی بیت کوین

با توجه به تجزیه و تحلیل Glassnode از متریک URPD، که توزیع عرضه سکه را با قیمتی که آخرین بار براساس داده های درون زنجیره ای حرکت کرده است، نشان می دهد، “به نظر می رسد توزیع مجدد اولیه از سوی سرمایه گذارانی انجام می شود که محدوده 60000 دلار را خریداری کرده اند” و اخیراً در محدوده قیمتی 35000 تا 38000 دلار فروخته اند.

گلس نود گفت:

این رفتار قیمتی بازاری را توصیف می‌کند که تحت سلطه هولدرهای غیر حساس به قیمت است، که به نظر می‌رسد تمایلی به نقدینگی سکه‌های خود ندارند، حتی اگر با ضرر نگه داشته شوند. در همین حال، خریداران برتر به طور قابل توجهی مشخص شده‌اند و در مقایسه با ماه می تا جولای 2021، نسبت بسیار کمتری از گروه سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهند.

آیا بازگشت بیت کوین قطعی است؟

آخرین تحلیل توسط معامله‌گر و کاربر مستعار توییتر، جان ویک، ارائه شد، که نمودار زیر را منتشر کرد: «می‌توانید ببینید که ما یک الگو کف دوقلو واضح با نشانه‌ای از قدرت داریم.»

چارت هفتگی بیت کوین

جان ویک گفت

ما همچنین یک کندل برگشتی تایید شده داریم. استاپ ها باید همیشه در زیر این کندل ها تنظیم شوند. اگر این رالی 60000 دلار را پس بگیرد، تعجب می‌کنم.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.93 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 43.2 درصد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments