احتمال سقوط بیت کوین تا 12 هزار دلار

احتمال سقوط بیت کوین تا 12 هزار دلار | تصور فریبنده سرمایه گذاران از رسیدن به کف BTC

در حالی که بازار کریپتو صعودی شده است، این تحلیلگر محبوب رمزارز احساس می کند که این افزایش پایدار نیست و در بلند مدت ادامه ندارد، زیرا قیمت بیت کوین (BTC) می تواند به 12000 دلار کاهش یابد.

پس از اینکه از اواسط دسامبر در محدوده 16000 دلار قرار داشت، این ارز دیجیتال پرچمدار هفته را نزدیک به سطح 17000 دلار آغاز کرد. قیمت بیت کوین که اکنون بیش از 20750 دلار است، در دو هفته اول سال جاری بیش از 20 درصد افزایش یافته است. با وجود این، قیمت بیت کوین (BTC) که در نوامبر 2021 به بالای 65000 دلار رسید، در حال حاضر در پایین ترین سطح سقوط تاریخی خود معامله می شود.

رالی بازار کریپتو

اگرچه بازار کریپتو صعودی شده است، اما یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال که در توییتر با نام مستعار CryptoCapo فعالیت دارد، پیش‌بینی می‌کند که بازار احتمالاً در آینده نزدیک تغییر روند خواهد داشت و به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید. با در نظر گرفتن یک بازه زمانی بالاتر، او اشاره می کند که قیمت بیت کوین همچنان در حال آزمایش مقاومت قابل توجهی است. اگرچه بسته شدن کندل هفتگی بسیار مهم خواهد بود، اما هیچ تایید صعودی که برای دومین ارز دیجیتال بزرگ اتریوم نیز یکسان باشد نیز وجود ندارد.

او همچنین اشاره می‌کند که جدا از بیت‌کوین، حتی آلت‌کوین‌ها نیز افزایش قیمت‌های نامنظمی را تجربه می‌کنند. که اکثریت آنها نیز با مقاومت روبرو هستند. این الگو با هر بار جهش در این بازار نزولی تکرار شده است و این تصور فریبنده از رسیدن به کف بازار را ایجاد می کند. به گفته وی، بازارهای سنتی نیز همانطور که انتظار می رود به روند نزولی ادامه می دهند. SPX به طور مداوم در حال تنظیم بالاترین سطح پایین تر است و پیش بینی می شود که جلسه درآمد نامطلوب باشد.

چارت قیمت بیت کوین

در ادامه به نقل از وی آمده است:

زمانی که اوج‌های جدید در htf شکل می‌گیرد و سطوح کلیدی بازیابی می‌شوند، رالی های جعلی مشخص می‌شوند. هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بیت کوین به پایین ترین حد خود می رسد؟

در بازه های زمانی پایین تر، قیمت بیت کوین در حال حاضر با نرخ تصاعدی در حال افزایش است. با این حال، مشکلی پیش روی گاوها در بازار وجود دارد، زیرا به گفته وی، این حرکت قبلاً از محدوده مورد نظر خود فراتر رفته است. حمایت ضعیف در برخی نقاط گاهی اوقات منجر به افزایش قابل توجه و تغییر روند کامل می شود. اما روند اصلی در بلند مدت مشخص می شود. به همین دلیل، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) احتمالاً به 12000دلار باز می‌گردد.

در حالی که در مورد احساسات فعلی بازار صحبت می کند، مشاهده می کند که گاوها نه تنها سرخوش هستند، بلکه متکبرانه نیز عمل می کنند. این واقعیت که آنها احساس می‌کنند نیاز دارند که دائماً یک پیروزی را با تمسخر دیگران جشن بگیرند، نشان‌دهنده فقدان قدرت است. بنابراین، او تحلیل خود را با بیان اینکه «سناریوی نزولی» با وجود جهش اخیر قیمت باطل نشده است، به پایان می‌رساند و پیشنهاد می‌کند که ذخیره هر نوع سودی که در این پامپ اخیر شاهد بودیم، تصمیم عاقلانه‌ای خواهد بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید
مجید
1 سال قبل

جناب کاپو مثل خیلی از به اصطلاح تحلیل گران دنبال ایجاد ترس در بازار که منجر به فروش خرده پاها بشه که بتونن مفت خری کنن یادمه چند هفته قبل که بیت روی ۱۷ توییت زد من دیگه توییت نمیزنم تا بیت بشه ۱۲ هزار ولی مارکت بسرعت با شروع سال نوی مسیحی صعودی شد و جناب کاپو قولش را شکست و چپ و راست خودش را داره به در و دیوار میرنه واقعیت اینه که امثال کاپو مثل
همه آدمای معمولی هستند که ترس طمع بخل و حسد تو ذاتشونه و نباید روی حرفشون حساب زیادی باز کرد در کل هیچ کس نمیتونه آینده بیت و کریپتو را پیش بینی کنه ولی ورود پول ثروتمندان بزرگی مثل ایلان ماسک میتونه جهت بازار را تغییر بده