جریان خروجی بیت کوین

خروج نزدیک به 100 هزار بیت کوین از صرافی ها در آستانه کنفرانس بیت کوین 2022 

جریان خروجی صرافی بیت کوین بار دیگر در ماه مارس 2022 به 100 هزار بیت کوین نزدیک شده است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که بیت کوین از فشار نزولی و به دنبال آن علاقه شدید خرید بهبود می یابد. ارائه دهنده داده های زنجیره ای Glassnode توضیح می دهد:

حجم خروجی بیت کوین از صرافی ها اخیراً به نرخ 96.2 هزار دلار بیت کوین در ماه رسیده است. خروجی‌های به این بزرگی تنها در موارد معدودی در طول تاریخ دیده شده است که رکورد آن پس از بحران نقدینگی مارس 2020 بوده است.

جریان خروجی بیت کوین

پس از یک روند خوب در هفته گذشته، بیت کوین (BTC) در آخر هفته (شنبه و یکشنبه) تثبیت قوی از خود نشان داد. بیت کوین مقاومت 45500 دلاری خود را به حمایت قوی تبدیل کرده و بسیار بالای 46000 دلار بوده است.

در روند صعودی، هر افزایشی بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه (DMA) یعنی 48300 دلار، بیت کوین را برای یک روند صعودی رو به بالا قرار می دهد. از سوی دیگر، 19 میلیون بیت کوین ایجاد شده است و تنها 2 میلیون آن باقی مانده است که باید استخراج شود. علاوه بر این، داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که رشد کاربران بیت‌کوین در مقایسه با عرضه در حال افزایش است. این شکاف تقاضا-عرضه به نفع ادامه حرکت قیمت در جهت صعودی است.

افزایش کاربران بیت کوین

کنفرانس بیت کوین 2022

بازار در حال آماده شدن برای کنفرانس بیت کوین 200 است که در این هفته بین 6 تا 8 آوریل برنامه ریزی شده است. کنفرانس بیت کوین یکی از بزرگترین رویدادهایی است که نشان می دهد صنعت چگونه برای آینده آماده می شود.

از سوی دیگر، شایعه ای قوی در بازار وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است پرداخت های بیت کوین را در Apple Pay ادغام کند. این فقط یک فرضیه است در حالی که اپل نیز اعلامیه مهمی را در این هفته برنامه ریزی کرده است.

با توجه به اینکه میلیون‌ها کاربر از سرویس Apple Pay استفاده میکنند، هرگونه اعلام رسمی در این زمینه، پیروزی بزرگی برای بیت‌کوین خواهد بود.

تحلیلگران بر این باورند که پذیرش بیت کوین در حال افزایش است. اگر بازیکنانی مانند اپل یا گوگل به این گروه بپیوندند، روند پذیرش بیت کوین تسریع خواهد شد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments