تحلیل قیمت بیت کوین

اهمیت سطح حمایت 33 هزار دلاری پس از افت 5 درصدی قیمت بیت کوین

پس از آخرین تلاش قیمت بیت کوین برای رسیدن به 40000 دلار و رویارویی این رمز ارز با مقاومت های قوی، به نظر می رسد که بازار در وضعیت تست سطوح حمایتی قرار دارد.

بیت کوین (BTC) امروز (1 جولای) با توجه به آزمایش قریب الوقوع یک منطقه حمایتی مهم، با احتمال ضررهای تازه روبرو شده است. داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو کاهش 5 درصدی BTC / USD را در روز چهارشنبه نشان می دهند. بر اساس گزارش کوین تلگراف، اکنون تحلیل گران انتظار تشکیل یک کف قیمتی در سطوح بین 32،300 تا 33،000 می باشند.

نمودار قیمت بیت کوین

روز پنجشنبه ، معامله گر مشهور، مایکل ون د پوپه نیز، بر ضرورت نگهداری از این منطقه پشتیبانی تأکید کرد. قیمت بیت کوین پس از رسیدن به حدود 36700 دلار معکوس شد و بیشتر سودهایی را که در دوشنبه و سه شنبه برای تریدرها و سرمایه گذاران به ارمغان آورده بود، را خنثی کرد. در پاسخ به این عملکرد مایکل ون د پوپه در آخرین پست توییتر خود گفت:

 اگر بیت کوین یک کف قیمتی را در این منطقه ایجاد کند و 33 هزار دلار را به عنوان سطح حمایتی حفظ کند، می توان گفت که ادامه حرکت صعودی آسان تر می شود.

داده های به دست آمده از دفتر معاملات صرافی ها نشان دهنده علاقه خریداران به خرید در حدود 32000 دلار است. این در حالی است که مقاومت 37000 دلاری ایجاد شده توسط فروشندگان در صرافی بایننس همچنان دست نخورده باقی ماند.

ضعف فعلی روند قیمت سناریوی “داستان دو بیت کوین” را که طی هفته های گذشته بر سر زبان ها افتاده است را ادامه می دهد. در این سناریو ، دولتها به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال را از بین نمی برند، اما در عوض از استفاده مردم از صرافی ها جلوگیری می کنند. 

شاخص های درون زنجیره ای به طور گسترده ای صعودی هستند و تاییدی بر آغاز روند بهبودی در بازار دارند، در حالی که عملکرد قیمت BTC با این پیش بینی ها مطابقت نداشته است.

خلاصه نظرات تحلیلگران برجسته ویلی وو و ویلیام کلمنته ، به افزایش قیمت و آغاز مجدد روند صعودی BTC به عنوان اصلی ترین روند در دوره بی ثبات قیمت ماه گذشته اشاره داشته است.

ویلی وو داده های نسبت عرضه نقدینه بیت کوین را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد سرمایه گذاران قدرتمندی  در حال افزودن به دارایی های خود  هستند، در حالی که سرمایه گذاران جدید در فراگیری ترس در بازار اقدام به فروش بیت کوین های خود کرده اند.

نرخ عرضه نقدینه بیت کوین

کلمنته در پاسخ به این نمودار اظهار داشت:

 این نمودار ساده ترین راه برای تجسم آنچه در ماه گذشته در پشت پرده اتفاق افتاده است، می باشد. دستهای قوی با کاهش قیمت اخیر به طور فزاینده ای افزایش یافته اند و فروش سرمایه گذاران ضعیف را جبران می کنند. اکنون منتظر تجمع مجدد قیمت بیت کوین در پی خستگی فروشندگان در بازار هستیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments