احتمال ریزش دوباره بیت کوین و اتریوم | بررسی داده های درون زنجیره ای 

ابرهای تیره به زودی بر سر بیت کوین و اتریوم ظاهر می شوند! | بررسی داده های درون زنجیره ای 

با وجود مشکلات کلان فعلی، بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال هفته گذشته عملکرد قوی داشتند. بازار کریپتو در حال حاضر تحت یک اصلاح نسبی است و جالب است که ببینیم آیا می‌تواند سطح 1 تریلیون دلار را حفظ کند یا خیر.

Glassnode برخی از معیارهای زنجیره ای را برای درک اینکه آیا این فقط یک افزایش قیمت در بازار نزولی است یا شروع یک روند صعودی به ارمغان می آورد.

داده های درون زنجیره ای بیت کوین

ارائه دهنده داده های آنچین به افزایش قیمت فعلی به عنوان ریزش بیشتر اشاره می کند زیرا آدرس های فعال بیت کوین همچنان در یک کانال روند نزولی باقی مانده اند. اگرچه در طول رویدادهای اخیر موجب شده است افزایش قیمت بیت کوین به صورت جزیی وجود داشته است، با این حال، فعالیت شبکه گسترده تر نشان می دهد که هجوم کمی از تقاضای جدید در حال حاضر وجود دارد.

ادرس های فعال بیت کوین

علاوه بر این، کارمزد تراکنش‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ما هنوز در محدوده بازار نزولی هستیم. در حال حاضر، تنها 13.4 بیت کوین از مجموع هزینه های پرداختی هر روز وجود دارد. برخلاف بازار نزولی کنونی، بازارهای صعودی اغلب نرخ های کارمزد بالا را حفظ می کنند که اولین نشانه های بهبود تقاضا را نشان می دهد.

هزینه تراکنش بیت کوین

گلس‌نود خاطرنشان می‌کند:

همانطور که در فعالیت‌ داده های درون زنجیره‌ای مشاهده می‌شود، شبکه بیت‌ کوین همچنان تحت سلطه HODLer است و هنوز هیچ بازگشت قابل توجهی از تقاضای جدید وجود نداشته است.

بلاک های شبکه بیت کوین

اما در یک دیدگاه خوش بینانه، کانال های عمومی شبکه لایتنینگ بیت کوین همچنان به رکوردهای جدید در تاریخ ادامه می دهند. ظرفیت عمومی شبکه لایتنینگ اکنون در مجموع به 4405 بیت کوین رسیده است. ظرفیت شبکه لایتنینگ در دو ماه گذشته با وجود احساسات نزولی قوی، نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است.

داده های درون زنجیره ای اتریوم

اتریوم در 12 ماه گذشته روند مشابه بیت کوین را تجربه کرد. با وجود پامپ قیمت اتریوم در روز های اخیر، ازدحام شبکه در کمترین میزان باقی مانده است. طی سال گذشته، تقاضای تراکنش اتریوم به تدریج کاهش یافته است.

تعداد تراکنش های اتریوم

همانطور که گلس‌نود توضیح می‌دهد: «هزینه گس اتریوم اخیراً به 17.5 Gwei بر اساس میانگین 7 روزه کاهش یافته است. این کمترین تراکم شبکه و قیمت گاز از ماه می 2020 است که قبل از تابستان DeFi و قبل از شروع بازار صعودی بود.

هزینه گس اتریوم

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments