کاهش کارمزد های معاملاتی بیت کوین و اتریوم

کاهش کارمزد های بیت کوین و اتریوم

کارمزد معاملات بیت کوین و اتریوم به ترتیب به 7.20 و 4.80 دلار کاهش یافته است.

با جان گرفتن بازارها پس از رکود اخیر ، نرخ کارمزد معاملات ارز بیت کوین و ارز اتریوم به کمترین میزان شش ماه اخیر نزول پیدا کرده است. طبق گزارش BitInfoCharts ، متوسط کارمزد انجام معامله با استفاده از بیت کوین از رقم 62.77 دلار در اواخر فروردین به حدود 7.20 دلار کاهش یافته است و در طی شش هفته 88٪ کاهش داشته است.

به گفته CoinGecko ، به نظر می رسد که کاهش کارایی معاملات بیت کوین دلیل کاهش فعالیت کلی بازار آن بوده است و حجم روزانه معاملات آن از 67 میلیارد دلار در 20 اردیبهشت به 30 میلیارد دلار تبدیل شده است.

در بهمن سال پیش، پس از اینکه تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرد ، کارمزد بیت کوین در مدت دو هفته تقریباً سه برابر شد.متوسط ​​قیمت کارمزد بیت کوین در تاریخ 1 اردیبهشت پس از افزایش قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی 62.77 دلار رسید و کارمزد های بیت کوین در این تاریخ  به اوج خود رسید که ناشی از افزایش فعالیت در بازارها بود.

همچنین با تصویب قرارداد های هوشمند و توکن های NFT در بلاکچین اتریوم.، متوسط هزینه ها از 3.50 دلار به قیمت های نزدیک به 40 دلار افزایش یافت.
در حالی که توسعه دهندگان می خواستند کارمزد های بازار را از طریق هارد فورک برلین در آوریل نظم دهند ، شور و هیجان احتمالی پیرامون ارز شیبا اینو و سایر میم کوین های  ERC-20 باعث ازدحام بیشتر در شبکه اصلی اتریوم شد و ماه گذشته کارمزد های بالایی را به ثبت رساند.
در این بین معاملات پیچیده قرارداد هوشمند در اوج آشفتگی بازار هزینه های بیش از 10 برابر حد معمول را متحمل شدند ، به گزارش CoinShares CSO، شرکت Meltem Demirors ادعا می کند بیش از 1000 دلار برای یک معامله پرداخت کرده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments