کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی بزرگترین مراسم مربوط به ارز دیجیتال خواهد بود

کنفرانسی با محوریت ارز های دیجیتال در میامی برگزار خواهد شد

میامی با میزبانی رویداد بیت کوین 2021 امسال خود را به عنوان یک مرکز در حال گسترش کریپتو نشان داده است.

کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی به عنوان بزرگترین رویداد بیت کوین در تاریخ کریپتو شناخته می شود و برگزارکنندگان انتظار حضور گسترده مردم را دارند. این رویداد که از 3 ژوئن به مدت سه روز در مرکز همایش های مانا در محله وینوود میامی برگزار می شود، میزبان تعدادی از مدیران و شخصیت های صنعت کریپتو خواهد بود.

مفاخر کریپتو که برای حضور در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد می توانند شامل نماینده سابق کنگره ، ران پل ، مدیر عامل MicroStrategy مایکل سیلور ، سناتور طرفدار کریپتو وایومینگ (سینتیا لومیس)، بنیانگذار Square (جک دورسی) ، و برنامه نویس کریپتو نیک زابو و دیگران باشند.

بر اساس گزارش بیزینس فاکس ، برگزارکنندگان انتظار حضور بیش از 50،000 نفر را  در این مراسم دارند.

میامی به ویژه محله وینوود ، در سال های اخیر به عنوان قطب بزرگ فناوری و نوآوری مطرح شده است. کنفرانس کریپتو قبلاً در لس آنجلس برگزار شده بود اما به دلیل مشکلات موجود در محل برگزاری ، سازمان دهندگان تصمیم به انتقال آن گرفتند. در وب سایت رسمی ، برگزارکنندگان این رویداد اظهار داشتند:

“علاوه بر جابجایی به شهری دیگر، ما همچنین كنفرانس را به چند روز عقب تر موکول می کنیم تا بتوانیم زمان کافی برای عبور موج دوم COVID-19 و انجام واکسیناسیون را داشته باشیم.”

فرانسیس سوارز ، شهردار میامی یکی از سخنرانان مراسم است. شهردار سوارز بخاطر طرفداری بیت کوین و طرح های تشویقی برای تقویت تصویب دارایی های دیجیتال در سطح شهر، در جامعه ارز دیجیتال به شهرت رسیده است.

در ماه فوریه ، سوارز اظهار داشت که کارمندان شهر میامی می توانند در صورت تمایل حقوق خود، ارز بیت کوین به جای دلار دریافت کنند. در آن زمان او همچنین فاش کرد که در نظر دارد که کمپین انتخاباتی مجدد خود را با بیت کوین تأمین مالی کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments