تاریخ بعدی توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس | بررسی عملکرد قیمت LUNC

تاریخ بعدی توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس | بررسی عملکرد قیمت LUNC

پس از موفقیت اولین توکن سوزی LUNC توسط بایننس، صرافی ارز دیجیتال 2 آوریل را به عنوان تاریخ بعدی برای سوزاندن توکن عظیم اعلام کرده است.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، اخیراً هفتمین مرحله از توکن سوزی خود را با حذف تقریباً 8.9 میلیارد توکن LUNC از گردش به پایان رساند. این رویداد در نهایت نشان‌ دهنده معرفی رسمی مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک بایننس به جامعه Terra Classic بود.

مرحله بعدی توکن سوزی لونا کلاسیک 

مقدار توکن‌هایی که سوزانده شدند براساس کارمزدهایی بود که بین 30 نوامبر 2022 و 27 فوریه 2023 جمع‌آوری شد. قبل از سوزاندن، بایننس تمام هزینه‌هایی را که به USDT، BUSD یا BNB جمع‌آوری شده بود به LUNC مبادله کرد. برای بهبود اجرای توکن سوزی لونا کلاسیک و کاهش هزینه‌ها، صرافی ارزهای دیجیتال در ماه نوامبر از توکن سوزی هفتگی به توکن سوزی ماهانه تغییر داد. در حال حاضر، بایننس با سهمی بیش از 50 درصد، بزرگترین مشعل توکن های LUNC در بازار ارزهای دیجیتال است.

جامعه Terra اکنون مشتاقانه منتظر توکن سوزی بزرگ بعدی است و با قضاوت بر اساس اعلام رسمی بایننس، سوختگی بعدی ممکن است در 2 آوریل رخ دهد. 

توییت

عملکرد قیمت لونا کلاسیک

مقدار کل LUNC که تا این لحظه سوزانده شده است 48.5 میلیارد توکن است، با این حال، مقدار کل LUNC که هنوز در گردش است 5.9 تریلیون است. تلاش شدید جامعه برای کاهش عرضه در گردش با شور و شوق زیادی توسط سایر صرافی‌های برتر از جمله صرافی‌هایی مانند کوکوین و OKX نیز مواجه شده است.

علاوه بر این، توکن سوزی اخیر LUNC که توسط بایننس انجام شد، نه تنها عرضه را کاهش داد، بلکه منجر به افزایش متوسط قیمت توکن نیز شد. بر اساس داده‌های بازار، LUNC با توجه به اخبار منتشر شده، بیش از 4 درصد رشد را ثبت کرده است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این روند با دومین سوختن برنامه‌ ریزی شده در 2 آوریل ادامه یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

سلام ودرودخدمت خانم هاشمیان بابت تحلیلهاواطلاع رسانی ارزلونسی ولی درصرافی های ایرانی همچنان قیمت نزولی هستش از۹/۵به۷/۵سقوط کرده کدوم ۴درصدروفرمودید

مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

بینهایت سپاسگزارم از خانم هاشمیان بابت اطلاع رسانی هاشون، میخواستم نظرشخصی خود خانم هاشمیان رو درمورد لوناکلاسیک بدونم،به نظرشما تایکی دوسال آینده آیاامکان داره که لوناکلاسیک به یک سنت برسه؟

رضا
رضا
1 سال قبل

رضا
رضا
همین الان
انتظار تصویب
مرسی از خانم مینا هاشیمان بابت اصلاع رسانی….
🙏🙏🙏

رضا
رضا
1 سال قبل

مرسی از خانم مینا هاشیمان بابت اصلاع رسانی….
🙏🙏🙏