بایننس به نبال همکاری با دستگاه های نظارتی

مدیر عامل صرافی Binance: ما به دنبال همکاری با نهادهای نظارتی همزمان با گسترش بایننس هستیم

همانطور که میدانید، صرافی بزرگ بایننس (Binance) یکی از معروف ترین ها در زمینه ارزهای دیجیتال و معاملات آن می باشد که علاوه بر یک پلتفرم معاملاتی، خدمات دیگری از جمله کیف پول های نگهداری رمز ارز به کاربران سراسر جهان ارائه می دهد.

به تازگی مدیر ارشد اجرای این صرافی شناخته شده، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) گفته است که این صرافی بزرگ قصد دارد تا با قانون گذاران محلی همکاری کند و ستاد های منطقه ای خود را تاسیس کند. این موضوع می تواند این نتیجه را به همراه داشته باشد که صرافی Binance در همه جا با مجوز رسمی از دولت ها، فعالیت داشته باشد.

طبق گزارش منتشر شده در روز سه شنبه از خبرگزاری رویترز، ژائو که از او با نام اختصاری CZ هم یاد می شود، گفته است که با گسترش این صرافی، Binance برای امور مالی و هماهنگی با نهاد های نظارتی، از رویکرد غیر متمرکز خود، فاصله خواهد گرفت. وی گفت:

ما می خواهیم در همه جا دارای مجوز باشیم.

ژائو همچنین تاکید کرد که  اگر آنها بتوانند کسی با سابقه نظارتی قوی را پیدا کنند، حاضر است از سمت مدیرعاملی خود کناره گیری کند. هفته گذشته در یک اجلاس مجازی SCB 10x، چانگ پنگ ژائو گفت که او خود را بیشتر به عنوان یک کارآفرین فناوری و تکنولوژی می پندارد، در حالی که یک فرد کاملاً آگاه به قوانین و مقررات، ممکن است صلاحیت بیشتری برای این سمت داشته باشد.

در واقع من به دنبال یک فرد ارشد با سابقه انطباق قوی هستم، با سابقه قوی مقرراتی، تا تمام این سازمان را مدیریت کند.

در ادامه CZ افزود:

من به مدت 4 سال است که بایننس را اداره می کنم و این خوب است، ضمن این که ما باید از این محور عبور کنیم. من فکر نمی کنم که من بهترین فرد برای رهبری این تلاش باشم. به نظرم داشتن شخصی با سابقه نظارتی و مقرراتی قوی، در واقع بهتر است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments