صفر شدن کارمزد معاملات میم کوین PEPE، فلوکی و SUI در بایننس

صفر شدن کارمزد معاملات میم کوین PEPE، فلوکی و SUI در بایننس

صرافی کریپتو بایننس در بحبوحه افزایش تقاضا برای این توکن‌ها، کارمزد صفر را برای SUI، فلوکی و توکن PEPE در نظر گرفته است.

بزرگترین صرافی رمز ارز جهان بایننس روز دوشنبه اعلام کرد که SUI، فلوکی اینو و PEPE را به Binance Convert معرفی می کند. این به کاربران امکان می‌دهد تا فوراً این توکن‌های جدید اضافه شده را با بیت‌کوین، USDT و سایر ارزهای دیجیتالی که در این بخش از صرافی پشتیبانی می‌شوند، معامله کنند.

ابزار Binance Convert به کاربران این امکان را میدهد که بدون سفارش در رابط معاملاتی، ارزهای دیجیتال را بلافاصله خریداری یا بفروشند. کاربران در واقع Binance Convert را به معاملات Spot ترجیح می دهند، زیرا ویژگی هایی مانند کارمزد کم و نرخ های تضمین شده در هنگام سفارش های بزرگ حداقل اندازه سفارش و فراهم کردن نقدینگی کافی است.

🔺لیست شدن میم کوین Pepe، پادشاه جدید میم کوین ها در بایننس🔺

اضافه شدن فلوکی اینو، میم کوین په په و SUI در Binance Convert

طبق اعلامیه رسمی در 8 می، بایننس افزودن SUI، فلوکی و PEPE را به Binance Convert فاش کرد. کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از این بخش صرافی بایننس، توکن‌های بومی شبکه Sui و میم کوین‌های FLOKI و PEPE را با BTC، USDT و هر توکن دیگری معامله کنند. همچنین این امکان را به کاربران می دهد تا رمزنگاری خود را به کریپتو یا فیات دیگر یا بالعکس با کارمزد صفر تبدیل کنند.

بایننس اخیراً SUI، FLOKI و ارز پپه را برای تجارت در صرافی رمز ارز پس از درخواست انجمن فهرست کرده است. PEPE و FLOKI شاهد خرید گسترده نهنگ ها و سرمایه گذاران بودند که باعث شد قیمت ها به شدت افزایش یابد. با این حال، تبلیغات PEPE و FLOKI به دلیل ذخیره سود کاهش می یابد و برخی از نهنگ ها تریلیون ها توکن در اختیار دارند.

کاربران می توانند به وب سایت Binance مراجعه کرده و Binance Convert را در زیر گزینه Trade انتخاب کنند. کاربران تلفن همراه، می‌توانند اپلیکیشن Binance را باز کنند، روی Trade ضربه بزنند و سپس از منوی بالا گزینه Convert را انتخاب کنند و هر زمان که بخواهند دارایی‌های کریپتو یا فیات را با قیمت واقعی بر اساس شرایط فعلی بازار با کارمزد صفر تبدیل کنند.

اخیراً، بایننس عملکردهای سفارش بازار ارزهای دیجیتال از جمله شیبا اینو  (SHIB)، فلوکی اینو و PEPE را به حالت تعلیق درآورده است. دلایل پشت این محدودیت ها به احتمال زیاد به دلیل نوسانات و خطرات در تجارت سکه های میم است.

🔹قیمت توکن PEPE در حال حاضر با 0.00000229 دلار معامله می شود که 11 درصد پس از یک رالی عظیم در چند روز گذشته کاهش یافته است. در همین حال، FLOKI در 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته است و قیمت در حال حاضر 0.0000374 دلار معامله می شود.

اخبار منفی بایننس مربوط به خروجی بزرگ بیت کوین در میان مشکلات مربوط به برداشت

مجموع خروجی صرافی ها از صرافی های کریپتو 200 هزار است. بر اساس داده های CryptoQuant، بایننس 190 هزار مبادله به ارزش نزدیک به 5.5 میلیارد دلار دارد.

با این حال، جریان خروجی واقعی صرافی از بایننس بسیار کمتر است زیرا صرافی چندین مرحله از جمله انتقال کیف پول را انجام می‌دهد و شبکه لایتنینگ بیت کوین را قادر می‌سازد تا برداشت BTC را از سر بگیرد. این خروجی ها در واقع حرکت هایی بین کیف پول های سرد و گرم بایننس به دلیل تنظیمات آدرس BTC هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
mehrdad
mehrdad
11 ماه قبل

پای بایننس که اومد وسط خیالتون راحت امکان نداره دیگه کسی بتونه سود کنه الانم بااین ترفند یه ریزش چنددرصدی میکنه و ۶۰درصد توکن را بزخری میکنه و هرزمان دلش بخواد میبره بالا وهمونا رامیفروشه به مردم هرزمان هم دلش نخواست نمیخره وحجم معاملات را میاره پایین وباضرر مردم میخره واین چرخه همچنان ادامه داره

آریا
آریا
پاسخ به  mehrdad
11 ماه قبل

لیست شدن یک ارز در صرافی،اونهم صرافی عظیم بایننس ،نشانه به رسمیت شناخته شدن و افزایش قیمت آن ارز است