کیف پول ارز CHESS

کیف پول ترنچس (Tranchess) | بهترین کیف پول ارز CHESS کدام است؟

پروتکل ترنچس یکی از جدید ترین پروتکل های خوزه امور مالی غیر متمرکز است که بر ارائه راه حل های نوین برای مدیریت دارایی ارائه می دهد. چنانچه قصد سرمایه گذاری در پروتکل ترنچس و خرید توکن بومی آن را دارید لازم است که با بهترین کیف پول ارز CHESS آشنا شوید. در ادامه به معرفی گزینه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری به منظور نگهداری توکن های CHESS در جایی امن خواهیم پرداخت. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

چگونه می توان بهترین کیف پول ترنچس را انتخاب کرد؟

نوع کیف پول CHESS که انتخاب می کنید به احتمال زیاد بستگی به این دارد که می خواهید از آن برای چه هدفی استفاده کنید و چه مقدار را می خواهید ذخیره کنید. در مجموع 3 نوع کیف پول برای ذخیره ارز های دیجیتال از جمله ارز ترنچیس (CHESS) وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک به طور مختصر می پردازیم.

🟣 خدمات خرید و فروش ترنچس (CHESS) به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در پی 98 ارائه می شود. به منظور آشنایی بیشتر با پروتکل ترنچس و توکن CHESS می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

  • کیف پول سخت افزاری / کیف پول سرد: این کیف پول ها امن ترین گزینه را با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه می دهند. هر دو کیف پول سخت افزاری لجر و ترزور راه حل های ذخیره سازی را برای توکن CHESS ارائه می دهند. کیف پول های سخت افزاری به هر حال گزینه گران تری هستند و رابط کاربری سخت تر و پیچیده تری دارند. این والت ها برای ذخیره مقادیر بیشتری از CHESS و برای کاربران با تجربه تر مناسب می باشد.
  • کیف پول نرم افزاری: این ولت ها گزینه دیگری را ارائه می دهند و رایگان هستند و همچنین رابط کاربری آسانی دارند. این نوع از کیف پول ها را می توان به عنوان برنامه دانلود و بر روی موبایل یا دسکتاپ نصب کرد. در این کیف پول ها، کلیدهای خصوصی توسط ارائه دهنده خدمات (به جای شما) مدیریت و پشتیبان گیری می شوند. امنیت آنها به نسبت کیف پول های سخت افزاری پایین تر است و استفاده از آنها مناسب افرادی است که مقادیر کمتری از CHESS را ذخیره می کنند و یا کاربران مبتدی می باشند.
  • کیف پول های آنلاین / کیف پول های وب: این نوع والت ها نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترس می باشند. آنها کیف پول داغ محسوب می شوند و نسبت به ولت های سخت افزاری یا نرم افزاری از امنیت کمتری برخوردار هستند.

معرفی کیف پول های ارز CHESS

در جدول زیر لیستی از بهترین والت ارز CHESS را در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید با استفاده از کیف پول ترنچس توکن های خود را در جایی مطمئن و امن نگهداری کنید.

نام کیف پولنوع کیف پولپلتفرم های پشتیبانی شدهرابط کاربریامنیت
متامسکنرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)
افزونه مرورگر
آسان ⭐️⭐️⭐️
بایننس چیننرم افزاریتحت وبآسان ⭐️⭐️⭐️
کوین 98نرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)آسان ⭐️⭐️⭐️
تراستنرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)آسان ⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزورسخت افزاریسخت⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
لجرسخت افزاریسخت ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

کیف پول متامسک

کیف پول متامسک یک ولت نرم افزاری معتبر است که از توکن های بر بستر اتریوم پشتیبانی میکند و به کاربران این امکان را می دهد تا برای نگهداری ارز Tranchess از نسخه تحت وب و اپ موبایل آن استفاده کنند. این افزونه امکان تعامل با برنامه های غیر متمرکز و قرارداد های هوشمند را دارد. 

کیف پول بایننس چین

بایننس چین ولت در واقع کیف پول ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس (Binance) به منظور دسترسی به بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، بایننس چین (Binance Chain) و شبکه اتریوم می باشد. این کیف پول دارای امنیت بالایی است و یکی از مزایای این ولت ارز CHESS این است که از طریق این والت می توان با هزاران پروژه و قرارداد هوشمند در بلاک چین‌ های گوناگون تعامل برقرار کرد. از کیف پول تحت وب بایننس چین ولت می توان در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و بریو (Brave) استفاده کرد.

کیف پول کوین 98

کیف پول Coin98 یک کیف پول چند زنجیره ای و دروازه دیفای است که به منظور اتصال یکپارچه کاربران به دنیای رمزنگاری به شیوه ای امن و ایمن طراحی شده است.

کیف پول تراست – محبوب ترین کیف پول ارز CHESS

تمامی کوین ها و توکن ها را می توان در یک کیف پول تراست واحد و امن نگهداری کرد. این ولت می تواند به پشتیبانی از 40 بلاک چین و 160 هزار دارایی دیجیتال بپردازد و می توان این ولت ترنچس آن را در سیستم عامل های iOS و Android نیز در اختیار داشت.

کیف پول ترزور – امن ترین کیف پول Tranchess

کیف پول سخت افزاری ترزور را می توان برای ذخیره سازی و مدیریت بیت کوین و آلت کوین ها به عنوان گزینه ای بسیار امن استفاده کرد. ترزور مدل تی یک ولت سخت افزاری می باشد که دارای صفحه لمسی رنگی و کوین های پشتیبانی شده اضافی می باشد که به دلیل سخت افزاری بودنش امن ترین کیف پول ترنچس محسوب می شود.

کیف پول لجر – امن ترین کیف پول ارز CHESS

کیف پول سخت افزاری لجر یک کیف پول بسیار امن برای دارایی های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها می باشد که از آن به علت ویژگی های ایمنی بالایی که دارد برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی استفاده می شود. این کیف پول سخت افزاری برای کاربران امکان خرید و مدیریت امن رمز ارز ها را در یک برنامه واحد فراهم کرده است. با استفاده از این کیف پول ترنچیس می توانید تنها خودتان مسئول دارایی هایتان باشید و از آن در هرجایی که هستید استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments