کیف پول ارز Graph گراف

کیف پول گراف (GRT) | معرفی بهترین کیف پول های ارز Graph

اگر در ارز گراف (GRT) سرمایه گذاری کرده اید و قصد دارید از توکن های خود محافظت کنید لازم است تا با امن ترین کیف پول ارز Graph آشنا شوید.

معرفی بهترین کیف پول ارز Graph

می دانید که برای ذخیره سازی ارز های دیجیتال بهتر است از کیف پول های مخصوص آن ارز استفاده کنید و هرگز دارایی های دیجیتالی خود را در کیف پول داخلی صرافی نگهداری نکنید. در ادامه لیستی از بهترین کیف پول ارز گراف (GRT) را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای در اختیار داشتن بهترین والت ارز گراف تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

🟥 خدمات خرید و فروش ارز گراف (GRT) به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در پی 98 ارائه می شود. به منظور آشنایی بیشتر با ارز Graph و توکن GRT می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

نام کیف پولنوع کیف پلتفرم های پشتیبانی شدهامنیت
لجر نانو اسسخت افزاری⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
لجر نانو ایکس سخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزور وان سخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزور مدل تی سخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
تراستنرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس) ⭐️⭐️⭐️⭐️
اکسودوس نرم افزاریدسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)⭐️⭐️⭐️⭐️
متامسک نرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)
افزونه مرورگر
⭐️⭐️⭐️
کوینومی نرم افزاریدسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس) ⭐️⭐️⭐️⭐️
آیم توکن نرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس) ⭐️⭐️⭐️
کوین بیس نرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)
تحت وب
⭐️⭐️⭐️⭐️
اتمیک نرم افزاریموبایل (آی او اس/ اندروید)
دسکتاپ (ویندوز، مک و لینوکس، دبیان، فدورا)
⭐️⭐️⭐️⭐️

لجر نانو اس (Ledger Nano S): کیف پول سخت افزاری لجر یک کیف پول بسیار امن برای دارایی های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها می باشد که از آن به علت ویژگی های ایمنی بالایی که دارد برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی استفاده می شود. می توان گفت که کیف پول های سخت افزاری امن ترین والت ارز Graph هستند.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): این کیف پول سخت افزاری برای کاربران امکان خرید و مدیریت امن رمز ارز ها را در یک برنامه واحد فراهم کرده است. با استفاده از این کیف پول می توانید تنها خودتان مسئول دارایی هایتان باشید و از آن در هرجایی که هستید استفاده کنید.

ترزور وان (Trezor One): کیف پول سخت افزاری ترزور را می توان برای ذخیره سازی و مدیریت بیت کوین و آلت کوین ها به عنوان گزینه ای بسیار امن استفاده کرد.

ترزور مدل تی (Trezor Model T): ترزور مدل تی یک ولت سخت افزاری می باشد که دارای صفحه لمسی رنگی و کوین های پشتیبانی شده اضافی می باشد.

تراست (Trust Wallet): تمامی کوین ها و توکن های خود را می توانید در یک کیف پول تراست واحد و امن نگهداری کنید. شما می توانید از این والت در سیستم عامل های iOS و Android استفاده کنید.

اکسودوس (Exodus): از اکسودوس والت می توان به عنوان یک برنامه همه جانبه به منظور ایمن سازی، مدیریت و مبادله دارایی های بلاک چین استفاده کرد.

متامسک (MetaMask): کیف پول متامسک یک والت نرم افزاری است که به هر دو صورت تحت وب و موبایلی در دسترس می باشد. متامسک به منظور ورود امن به کاربر یک کلید می دهد و هرچه که برای مدیریت دارایی های دیجیتالی نیاز است را فراهم می کند.

کوینومی (Coinomi): کیف پول کوینومی یک ولت نرم افزاری چند ارزی و بسیار امن برای بیت کوین، آلت کوین ها و توکن ها است که می تواند به عنوان بهترین کیف پول ارز GRT شناخته شود.

آیم توکن (imToken): کیف پول نرم افزاری آیم توکن یک ولت رایگان رمزنگاری برای موبایل است که می توان در هر دو نسخه ی iOS و Android از آن استفاده کرد.

کوین بیس (Coinbase): کیف پول کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های رمزنگاری شده محسوب می شود. با توجه به ادغام آن با پلتفرم صرافی کوین بیس، سرمایه گذاران و علاقه مندان به رمزنگاری از ذخیره دارایی های دیجیتالی خود در این کیف پول احساس امنیت می کنند. کیف پول کوین بیس یک کیف پول دیجیتالی می باشد و این کیف پول یک ولت رمزنگاری شده داغ است.

اتمیک (Atomic Wallet): از اتمیک ولت می توان به عنوان ولت ارز گراف استفاده کرد. این کیف پول دارای نسخه های اندروید و iOS و چندین نسخه دسکتاپ است. کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز رمزنگاری شده از جمله GRT و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می کند. کیف پول هایی که هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ را ارائه می دهند بسیار راحت هستند اما امنیت کمی دارند چرا که تیم توسعه دهنده آن باید از هرگونه سواستفاده در تمامی نسخه ها اطمینان حاصل کند. شما می توانید ارز گراف را مستقیما به کیف پول اتمیک خود همراه با سایر کوین های ERC20 ارسال کنید و تیم توسعه دهنده اتمیک والت همواره میزبان کوین های جدید می باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments