بهترین توکن های دیفای

بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری در سال 2022

در دنیای مالی که به‌طور فزاینده‌ای دیجیتالی می‌شود، امور مالی غیر متمرکز یا دیفای (defi) بر راحتی تراکنش‌های همتا به همتا برای سرمایه‌گذاران تمرکز دارد. پلتفرم‌های DeFi با بهره‌گیری از کارایی و قدرت قراردادهای هوشمند، فضایی را برای وام‌دهی، وام‌گیری، تجارت، پس‌انداز و کسب سود ایجاد می‌کنند. با توجه به گسترش روز افزون این حوزه و کاربردهای آن، آینده درخشانی برای توکن های پروژه های امور مالی غیر متمرکز پیش بینی می شود. در این صورت بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری در سال 2022 کدام اند؟

بهترین توکن های دیفای برای خرید در سال 2022

قصد خرید توکن های دیفای و سرمایه گذاری در رمز ارزهای این حوزه در سال 2022 را دارید، در ادامه با معرفی بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری در سال 2022 با ما همراه باشید.

ارز آوه

آوه (Aave)

آوه (Aave) که در سال 2017 با نام ETHLend راه اندازی شد، یکی از پلتفرم های اصلی DeFi در بازار است. Aave یک پلت فرم نقدینگی غیرمتمرکز است که امکان استقراض دارایی ها و کسب پاداش در سپرده ها را فراهم می کند. وام دهندگان و وام گیرندگان را در فضایی غیرمتمرکز گرد هم می آورد تا امکان ایجاد یک سیستم وام دهی با فرصت برابر و عادلانه را فراهم کند. 

آوه به عنوان یکی از بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری و کسب سود در سال 2022 شناخته می شود. همچنین هولدر های این رمز ارز می توانند با استیکینگ AAVE در پلتفرم Aave DeFi، جوایز و تخفیف‌های گوناگونی کسب نمایند.

اگر قصد سرمایه گذاری در آوه را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز Aave در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز آوالانچ

آوالانچ (Avalanche)

آوالانچ (AVAX) خود را به‌عنوان «سریع‌ترین پلت‌فرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاک چین» معرفی می‌کند، در حالی که جایگاه خود را در فضای پررونق NFT مستحکم می‌کند و با سایر پروژه‌های بلاک چین مانند سوشی سواپ (SUSHI)، چین لینک (LINK) و گراف (GRT) نیز همکاری میکند. این پروژه به دلیل توانایی ارائه تراکنش های ارزان تر در کسری از زمان، به عنوان رقیب اصلی اتریوم شناخته می شود و پتانسیل قابل توجهی برای رشد دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در آوالانچ را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز AVAX در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز چین لینک

چین لینک (Chainlink)

چین لینک (LINK) یک سرویس اوراکل غیرمتمرکز است که هدف آن اتصال قراردادهای هوشمند با داده های دنیای واقعی با استفاده از فناوری اوراکل است. Chainlink اخیراً از راه اندازی یک پل توکن قابل برنامه ریزی خبر داده است که امکان برقراری ارتباط جدید بین بلاک چین های DeFi را فراهم می کند. این به DeFi کمک می‌کند تا مقیاس پذیر شود و از تنگناهایی که نسل‌های قبلی پروژه‌های بلاک چین را باز می‌دارند، جلوگیری کند.

اگر قصد سرمایه گذاری در چین لینک را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز LINK در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز لونا

ترا لونا (Terra Luna)

ترا لونا (LUNA) یک پلت فرم قرارداد هوشمند نسل بعدی است که امور مالی غیرمتمرکز را با مفهوم استیبل کوین ترکیب می کند. پلتفرم آن از استیبل‌کوین‌هایی پشتیبانی می‌کند که تسویه‌های فوری، کارمزدهای پایین و مبادلات بین‌مرزی یکپارچه را ارائه می‌کنند. لونا به‌عنوان ستون فقرات عمل می‌کند که ترا برادر استیبل کوین خود را متعادل و ثابت نگه می‌دارد. افزایش محبوبیت روز افزون DeFi و توجه جدی که به استیبل کوین ها – از سوی مصرف کنندگان و دولت ها – جلب می شود، LUNA را به یکی از توکن های آینده دار دیفای تبدیل می کند.

اگر قصد سرمایه گذاری در ترا را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز LUNA در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز ماتیک

پالی گان (Polygon)

پالی گان (MATIC) یکی از پذیرفته‌شده‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم و اکوسیستم‌های کاربردی غیرمتمرکز است که دارای ویژگی هایی مانند قابلیت همکاری، مقیاس پذیری و امنیت می باشد. اساساً، Polygon چند خط ترافیک را به بزرگراه لایه 1 اتریوم که به شدت اشباع شده است اضافه می کند. اکثر پروژه های DeFi در حال حاضر بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارند. بنابراین، ازدحام کمتر در اتریوم به معنای سرعت بیشتر و مزایای بیشتر برای اکوسیستم DeFi است.

اگر قصد سرمایه گذاری در پالی گان را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز MATIC در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز یونی سواپ

یونی سواپ (Uniswap)

یونی سواپ (UNI) یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه نقدینگی را مستقیماً از کیف پول‌های کریپتو تهیه کرده و نقد کنند. سازنده بازار خودکار در یونی سواپ نقدینگی کافی برای ترافیک قوی و معاملات سریع در پلتفرم خود فراهم می کند. به دلیل محبوبیت، توکن بومی یونی سواپ توکن بومی آن UNI، پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در یونی سواپ را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز UNI در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز فانتوم

فانتوم (Fantom)

یکی دیگر از رقیبان اصلی اتریوم، فانتوم (FTM) است، یک پلت فرم قراردادهای هوشمند منبع باز برای برنامه های غیرمتمرکز و دارایی های دیجیتال. این پلتفرم استقراض، وام دهی و تجارت دارایی های مصنوعی را تسهیل می کند. Fantom آینده درخشانی دارد زیرا دارای معماری شبکه ای است که راه حلی مناسب برای سه گانه بلاک چین ارائه می دهد. هدف آن ایجاد تعادل پایدار امنیت، ثبات و عدم تمرکز است. این پلت فرم سریع است و سرعت خود را از یک مکانیسم اجماع منحصر به فرد به نام Lachesis می گیرد. به لطف این، تراکنش ها تقریباً فوری هستند. بنابراین، به عنوان یک بلاک چین با قرارداد هوشمند، یک محیط قوی برای توسعه برنامه های غیر متمرکز است.

اگر قصد سرمایه گذاری در فانتوم را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز FTM در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز گراف

گراف (Graph)

گراف (GRT) یک پروتکل غیرمتمرکز برای پرس و جو و نمایه سازی داده ها از بلاک چین است. گراف را می توان به گوگل تشبیه کرد که اطلاعات را در وب برای بهبود دسترسی ایندکس می کند. بنابراین، به طور مشابه، The Graph داده‌های بلاک چین‌هایی مانند اتریوم و فایل‌کوین را ایندکس می‌کند.

اگر قصد سرمایه گذاری در گراف را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز GRT در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز کاوا

کاوا (KAVA)

کاوا (Kava) یک پلتفرم وام دهی بین زنجیره‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا استیبل کوین‌های USDX را قرض کنند و انواع ارزهای دیجیتال را برای بازدهی سپرده گذاری کنند.

هاب Kava DeFi مانند یک بانک غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به طیفی از خدمات مالی غیرمتمرکز، از جمله استیبل کوین USDX با دلار آمریکا، و همچنین محصولات مصنوعی و مشتقات دسترسی داشته باشند. از طریق کاوا کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری وثیقه، توکن‌های USDX را قرض بگیرند، و به طور موثری از قرار گرفتن در معرض دارایی‌های کریپتو استفاده کنند.

اگر قصد سرمایه گذاری در کاوا را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز KAVA در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز انکر

انکر (ANKR)

انکر (Ankr) به عنوان راه حلی شناخته می شود که از منابع مشترک برای ارائه راه حل های میزبانی گره بلاک چین آسان و مقرون به صرفه استفاده می کند. این شرکت در نوامبر سال 2017 تاسیس شد و در طول مدت حضور خود در بازار، با استفاده از منابع مشترک، بازاری برای خدمات ابری مبتنی بر کانتینر ایجاد کرده است.

این به نوبه خود به توسعه دهندگان و مشتریان سازمانی این امکان را می دهد که به راحتی گره های بلاک چین را با قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با ارائه دهندگان فضای ابری عمومی به کار گیرند.

اگر قصد سرمایه گذاری در انکر را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز ANKR در سایت پی 98 استفاده نمایید.

ارز لوپرینگ

لوپرینگ (Loopring)

لوپرینگ (LRC) یک پروژه مبتنی بر اتریوم و یک پروتکل باز است که برای ایجاد صرافی های غیرمتمرکز رمزنگاری طراحی شده است. این پروژه در واقع قصد دارد راه حلی برای مقیاس پذیری و کندی تراکنش ها در شبکه اتریوم ارائه دهد. با توجه به اینکه قیمت این ارز تقریبا پایین است به عنوان یکی از بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری در سال 2022 در نظر گرفته می شود.

اگر قصد سرمایه گذاری در لوپرینگ را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز LRC در سایت پی 98 استفاده نمایید.

جمع بندی

پلتفرم‌های DeFi در حال ترند شدن هستند و از سوی مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به رسمیت شناخته می‌شوند. سرمایه‌های DeFi هر روز میلیون‌ها دلار جمع‌آوری می‌کنند تا ابتکارات را پیش ببرند، پلتفرم‌ها را بهبود ببخشند و بسازند، و شبکه‌های پررونق را رشد دهند. این پیشرفت‌ها با افزایش دسترسی به ابزارهای مالی مهم و غیرقابل دستیابی، راه را به سوی برابری مالی هموار می‌کنند. دیفای چالش ها و شکاف های امور مالی سنتی را از بین می‌برد و موانعی را که باعث پیشرفت اقتصادی می شود را از بین می برد. DeFi در حال حاضر اینجاست، و برای همه است. با توجه به اینکه توجه ها در سال 2021 به توکن های دیفای از سوی سرمایه گذاران کمرنگ تر بود، پیش بینی می شود این دارایی ها در سال 2022 جایگاه قابل توجهی را در سود آوری داشته باشند.

به نظر شما بهترین توکن های دیفای برای سرمایه گذاری در سال 2022 کدام اند؟ ارزهای پیشنهادی خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments