ورود بیبی دوج به حوزه هوش مصنوعی | ادغام بلاک چین Babydoge با هوش مصنوعی 

ورود بیبی دوج به حوزه هوش مصنوعی | ادغام بلاک چین Babydoge با هوش مصنوعی 

تیم بیبی دوج به یک پروژه هوش مصنوعی اشاره کرده است که قرار است در 4 سپتامبر راه اندازی شود. 

در یک توییت‌ جذاب، حساب رسمی X (توئیتر) بیبی دوج، ورود بیبی دوج به هوش مصنوعی را تبلیغ کرده است. پیام‌های رمزآلود تیم توسعه دهنده بیبی دوج، نوید یک خبر جنجالی در آینده ای نزدیک را می‌دهند که احتمالاً جامعه را شگفت زده می کند و مرزهای نوآوری را جا به جا خواهد کرد.

ادغام بی بی دوج با هوش مصنوعی

با مشخص کردن 4 سپتامبر به عنوان تاریخ رونمایی بزرگ، جامعه مشتاقانه در حال پیش بینی لحظه ای است که می تواند پیشگامانه باشد. 

🔸پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2025 و چشم انداز آن در آینده🔸

آماده شوید تا شاهد قدرت فناوری باشید که هرگز قبلاً نبوده است!

توییت بیبی دوج

در حالی که جزئیات در هاله ای از ابهام باقی مانده است، یک اشاره مخفی به پروژه ناشناخته هوش مصنوعی (AI) شده است. ذکر ادغام هوش مصنوعی و قلمرو ارزهای دیجیتال توجه را به خود جلب کرده و بحث هایی را در جامعه برانگیخته است.

در نتیجه این اعلامیه، بیبی دوج برای مدت کوتاهی افزایش بیش از 3% را تجربه کرد و ارزش معاملاتی خود را به 0.000000001152 دلار رساند. این افزایش نشان دهنده هیجان سرمایه گذاران در مورد احتمالات اعلامیه قریب الوقوع است.

ادغام هوش مصنوعی با فناوری بلاک چین در ماه های اخیر بسیار زیاد شده است. توانایی هوش مصنوعی برای درک کارآمد داده ها برای سرعت بخشیدن به عملیات بلاک چین بسیار مهم است. راه‌ حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که ذخیره‌ سازی شبکه و مدیریت داده‌ها را ساده‌تر کنند و در نتیجه زمان پردازش بلاک به‌طور قابل‌ توجهی سریع‌تر شود. نتیجه افزایش رضایت مصرف کننده، تایید سریعتر تراکنش و کارایی کلی شبکه بود. چندین پروژه منحصر به فرد قبلاً پتانسیل هوش مصنوعی را در تجارت بلاک چین نشان داده اند.

🔺ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی در فارکس چه مزیت هایی دارد؟🔺

نوآوری در فناوری با ادغام بلاک چین و هوش مصنوعی

Ocean Protocol یک پلتفرم تبادل داده غیرمتمرکز است که از الگوریتم های هوش مصنوعی برای بهبود تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کند. این استراتژی عصر جدیدی از بینش های مبتنی بر داده را در فضای بلاک چین به ارمغان می آورد و در عین حال امنیت و حریم خصوصی داده ها را نیز افزایش می دهد.

وعده جالب حساب توییتر بیبی دوج نشان می دهد که چگونه بازار ارزهای دیجیتال همیشه در حال تغییر است. نوآوری با ترکیب هوش مصنوعی و بلاک چین رشد می کند و نوید آینده ای را می دهد که در آن مرزهای فناوری دائماً پیش می رود و دریچه هاب جدیدی از اختراعات را باز می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید
مجید
8 ماه قبل

بلاک چین بی بی دوج؟؟مگه بیبی دوج بلاک چین داره ؟؟؟یکم‌بیشتر تحقیق کن

مهرداد
مهرداد
8 ماه قبل

ایشالا

شهباز
شهباز
8 ماه قبل

#بیبی دوج
#هلو
#پیت بول
#گالا
#دوج ایلان مارس
#اپی ان اف تی
#کاردانو
#وی چین
💰💰💰💰💰💰💰💰💰