بازی شطرنج بیبی دوج در شبکه آزمایشی BNB | هیاهو در جامعه Babydoge

بازی شطرنج بیبی دوج در شبکه آزمایشی BNB | هیاهو در جامعه Babydoge

ارز دیجیتال بیبی دوج با راه‌اندازی BabyDogeChess، یک بازی شطرنج مبتنی بر مهارت قابل اجرا در شبکه آزمایشی BNB وارد صنعت GameFi می شود!

بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن‌های بیبی بازی کنند، که به طور بالقوه این امر می تواند به توکن سوزی بیبی دوج کمک کند. 

بازی BabyDogeChess با نگاهی نوستالژیک و در عین حال مدرن از یک بازی استراتژیک کلاسیک، قصد دارد هم جامعه کریپتو را جذب کند و هم جمعیت بازی را افزایش دهد.

به نظر می‌رسد که هیاهو در مورد سکه‌های میم مانند بیبی دوج (BABYDOGE) هرگز از بین نمی رود و تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال تمام تلاش خود را می کند تا با پیشرفت های جدید هیجان جامعه را بالا نگه دارد.

بیبی دوج وارد عرصه GameFi می شود!

GameFi (صنعت بازی) در حال حاضر یکی از داغ ترین بخش های رمزنگاری است. ترکیب بازی با فرصت‌های کسب درآمد از طریق مدل‌های P2E (بازی برای کسب درآمد) یک فرمول برنده است. بیبی دوج با توسعه بازی شطرنج مبتنی بر مهارت خود از این روند مخاطب جذب می کند.

همانطور که در توییتر اعلام شد، BabyDogeChess اکنون در شبکه آزمایشی BNB Chain فعال است. این بازی استراتژی کلاسیک به دارندگان BABYDOGE اجازه می‌دهد تا در یک “میدان جنگ غیرمتمرکز” با آن مبارزه کنند. و البته، در حالی که آنها بازی می کنند، نشانه های کاهش تورم حاصل از توکن سوزی بیبی دوج در طول فرایند بازی شطرنج ممکن است رخ دهد. 

این رویکرد ترکیبی ژانر که نوستالژی، کریپتو و بازی را در هم می آمیزد، مطمئناً مورد توجه قرار می گیرد. این چالش مغزی، شطرنج را با پیچ و تاب مدرن دریافت توکن بیبی دوج به عنوان پاداش ترکیب می کند.

آیا بازی شطرنج بیبی دوج گیمرهای جدیدی را جذب خواهد کرد؟

بخشی از جذابیت GameFi جذب جمعیت‌ شناسی جدید مانند گیمرهای معمولی موبایل است. بازی‌ های کریپتو معمولا با مشکل جذب نشدن بازیکنان و رابط کاربری دوستانه مواجه هستند.

در نگاه اول، انتخاب BabyDogeChess برای کاربران عادی آسان به نظر می رسد. شما به سادگی:

🔸کیف پول خود را به سایت وصل کنید.
🔸توکن های BABYDOGE را به حساب خود واریز کنید.
🔸با یک بازیکن یا حریف مسابقه دهید.
🔸شطرنج بازی کنید و درآمد کسب کنید.

بیبی دوج با طراحی گرافیک زیبا و فرمت بازی آشنا، تجربه ای عالی را ارائه می دهد. این تیم حتی در حال ایجاد یک مجموعه آموزشی ویدیویی گسترده برای آموزش اصول اولیه است.

با گذشت زمان، ویژگی های منحصر به فرد مانند مسابقات، تابلوهای امتیازات، دستاوردها و کلکسیون توکن های NFT می توانند برای تعامل بیشتر اضافه شوند. این باعث می‌شود بازی برای حرفه‌ ای‌ های با تجربه در شطرنج رقابتی تر شود.

برنامه ریزی برای ارائه ویژگی های بیشتر

شطرنج تنها حرکت آغازین در نقشه راه بیبی دوج برای توسعه ابزار است.

صرافی غیرمتمرکز Deflationary Swap Widget که اخیراً راه‌ اندازی شده است، به شرکا اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را برای پروژه‌های خود ادغام کنند. برنامه‌ های آینده شامل بازار NFT، ادغام‌های متاورس، بازی برای کسب درآمد و برنامه‌ های خیریه است.

با حضور پر رونق در رسانه های اجتماعی و نقشه راه بلند پروازانه، بیبی دوج با انتشار اعلامیه ای مبنی بر “15 دقیقه تا شهرت“، شکاکان را به چالش کشیده است. همانطور که تیم به اجرا ادامه می دهد، جامعه همچنان فعالانه درگیر است.

براساس پیش‌ بینی‌ ها قیمت بیبی دوج تا سال 2024 ممکن است این میم کوین محبوب تا 750 درصد سود در یک سال آینده برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد. از این رو اشتیاق برای خرید بیبی دوج همچنان بالاست. البته، هنگام سرمایه گذاری در هر میم کوین، احتیاط لازم است. اما اکوسیستم BabyDoge به سرعت در حال گسترش است و قصد دارد به یک رقیب جدی تر آلتکوین در دراز مدت تبدیل شود.

آیا ورود بیبی دوج به صنعت بازی، موجب پامپ قیمت آن می شود؟

باید دید که آیا بازی شطرنج جدید به طور مستقیم بر قیمت بیبی دوج در کوتاه مدت تاثیر خواهد گذاشت یا خیر. قیمت در ابتدا پس از اعلام این خبر 2.5٪ افزایش یافت. اما مانند هر دارایی کریپتو، ترکیبی از عوامل مختلف بر عملکرد قیمت تأثیر می‌گذارد.

چیزی که نسخه بازی نشان می دهد این است که تیم در حال تلاش برای رسیدن به بیبی دوج یک تومانی و دستاوردهای درخشان است. آنها فقط به تبلیغات میم نمی‌ پردازند. ایجاد یک بازی بلاک چین جذاب که موارد استفاده BABYDOGE را به نمایش بگذارد یک حرکت امیدوار کننده برای جذب موج جدیدی از پذیرندگان است.

این امر دامنه پروژه را فراتر از معامله گران میم سکه گسترش می دهد. و این اثر شبکه می‌تواند باعث شود تحلیلگران در پیش‌ بینی‌ های بلند مدت بیبی دوج تجدید نظر کنند.

منبع: کوین کودکس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
WhiteShadow
WhiteShadow
8 ماه قبل

صدها ارز باکارایی صفر به بانام شت کوین داریم که بودونبودشان تفاوتی نه در صنعت کریپتو ونه دردنیای حقیقی ایجاد میکند و سازندگان این ارزها بهترین کارایی که برااین ارزها درنهایت خلق میکنن همگی نیازهای کاذب هست و که دراین بین شاید درنهایت یکی ازصدها شت کوین تبدیل به پوکری مهیج شود که ماندگاریش دراین بازار تضمین کند چیزی شبیه به این خلاقیت بیبی دوج تصور کنید غیر از کاربرد ضدتورمی که ایجاد میکند درنهایت بازیکنان طبق قرارداد هوشمندی که از قبل ایجاد کردن بتوانن برا هرمسابقه جداگانه ارزشی جداگانه ایجاد کنند که هم دست آخر آن مقدار ارزش ایجاد شده از تعدادکل حذف سوخته شود هم به میزان تعداد مهره های زده شده خود و رقیب که هرکدام قیمت مختص به خود را دارد نفر برنده مسابقه مبلغ نهایی برنده شود دراین حالت میشه امیدوار بود بازیکنان حرفه ای شطرنج درآمدی به اندازه فوتبالیست ها ایجاد کنند اما درنهایت ارزش افزوده این کوین شت کوین ها میم کوین های این چنینی دقیقاً چه چیزی هست و چه مشکلی از این صنعت یا دیگر صنعت ها حل کرده‌اند وخواهندکرد؟جواب این پرسش و حقیقت امر هیچ است چراکه واقعیت در بازار کریپتو به سختی میشود دربین ارزهای معتبر پروژه‌های پیدا کرد که عملاً منحصربفرد باشند پی حل مشکلی از مشکلات حقیقی جوامع چه برسد دربین صدها ارز میم ها و شت های که طرفدارانشان حقیقتا معترف هستند بایک شوخی ظهور کرده‌اند و باشوخی دیگری به راحتی می‌توانند محو شوند..
خود وجود طرفداران این قبیل سکه ها براساس اطلاعات و دانش کم بناشده است به طوری که نوددرصد طرفداران این سکه ها حتی تفاوت درصدهای رشدی نمی‌دانند حداقل تاجایی که شخصاً باهاشون برخورد داشتم به طور مثال ارز پ‌پ که طرفداران زیادی درمدت کمی به خود جذب کرد درفضاچتی تأکید داشتند اگه سروقت سرمایه‌گذاری کرده بودند سرمایشان هزاربرابرمیشد! و هرچه من و گروه تلاش میکردیم متوجه کنیم هزاردرصد رشد نهایت یعنی ده برابر شدن سرمایه اولیه ولی اکثریت گرم درصداعلامی بودن یا بیشتر طرفدار های این قبیل ارزها بخاطر قیمت کم این سکه ها جذبش شدن وتصور میکنن چون قدرت خرید میلیارد یا میلیون واحد از این سکه ها رو دارند بیشتر از ارزی که تعداداعشاری توان خرید پیدا میکنن دارند و همان تعدادی هم که دربین این افراد میدانند اینطور نیست ازاینکه می‌توانند عنوان کنند یک میلیون واحد شیبا دارند یا یک میلیارد واحد بیبی دوج دارند لذت میبرند..
نهایت این سکه ها همگی محکوم به باخت هستند حتی آن دسته که تصور داریم معتبر هستند چه برسه به گروهی که حتی خود سازندگان هم جدی نمیگریند