بیبی دوج در آستانه توکن سوزی تاریخی | نقاط عطف جدید babydoge

بیبی دوج در آستانه توکن سوزی تاریخی | نقاط عطف جدید babydoge

انجمن بیبی دوج سرانجام از پشتیبانی رای DAO برخوردار شد و 100 کوادریلیون توکن تاریخی را در اول ژوئن سوزاند.

بیبی دوج، یک ارز رمزنگاری شده محبوب میم، از طریق توییتی از حساب رسمی خود، پیشنهادی نوآورانه برای سوزاندن 100 کوادریلیون توکن را اعلام کرده است. پیشنهاد اولیه برای رای گیری توسط سازمان غیر متمرکز خودمختار (DAO) که این پروژه را اداره می کند ارائه شد.

توکن سوزی 100 کوادریلیون بیبی دوج 

بیبی دوج 100 کوادریلیون توکن خود را برای تقویت امنیت و تقویت یکپارچگی پروژه می سوزاند. تاریخ برنامه ریزی شده برای این توکن سوزی تاریخی ۱ ژوئن است. با انجام این کار، تقریباً 85 کوادریلیون توکن Baby Doge برای پل زدن به اتریوم در دسترس خواهد بود.

در کنار توکن سوزی بیبی دوج، این ابتکار شامل کاهش 0 درصدی کارمزد برای تراکنش‌های شبکه اتریوم نیز می‌شود.

انگیزه اصلی پشت این پیشنهاد، رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به ریسک بهره‌ برداری بالقوه مرتبط با 100 کوادریلیون توکن از زمان راه‌اندازی بیبی دوج در شبکه اتریوم است.

این تیم در بیانیه رسمی دلایل توکن سوزی بیبی دوج در حین پیشنهاد را ذکر کرد:

“خطر بهره برداری بالقوه مرتبط با آنها را کاهش دهید.”

همچنین، این ابتکار به دنبال تخصیص برخی توکن ها برای پل زدن به اتریوم است و در عین حال کارمزد تراکنش ها در شبکه را تا 0 درصد کاهش می دهد.

🔺احتمال بیبی دوج یک تومانی چقدر است؟🔺

بیبی دوج و نقاط عطف آن

یک اشکال احتمالی برای این پیشنهاد وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال در زنجیره بایننس اسمارت چین، تنها 85 مورد از مجموع 155 کوادریلیون توکن Baby Doge واجد شرایط انتقال به شبکه اتریوم هستند.

تیم Baby Doge خوشبین است که این توکن سوزی امنیت پروژه را تقویت می کند، هزینه ها را کاهش می دهد و ارزش کلی آن را افزایش می دهد.

ارز بیبی دوج که یکی از بهترین میم کوین های 2023 است، در سایت کوین مارکت کپ با ارزش بازار 300,789,653 دلار در زمان نگارش این مقاله در رتبه 218 قرار دارد. جامعه بیبی دوج با ثبت رکورد جدید گینس برای بیشترین غذای حیوانات خانگی که در 24 ساعت اهدا شده است، به یک شاهکار قابل توجه دست یافته است و موقعیت خود را به عنوان رکورد دارندگان و نشان دادن تعهد خود به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، جامعه نقطه عطف دیگری را جشن می گیرد زیرا مشارکت آنها با سکه $NOOT منجر به افزایش قابل توجه 60٪ در ارزش آن می شود که موفقیت مشترک هر دو پروژه را برجسته می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 9 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یاسر
یاسر
11 ماه قبل

ان شاءالله بزودیه زود یک تومان بشه

حسینی
حسینی
11 ماه قبل

عالی بود. لایک

احمد
احمد
11 ماه قبل

سلام آیا ببی دوج یک تومان میشود

Vahid
Vahid
11 ماه قبل

به امید۱ تومانی شدن