تحلیل قیمت اکسی اینفینیتی

افزایش 16 درصدی AXS با رسیدن تعداد کاربران فعال اکسی اینفینیتی به 1 میلیون

ارتباط متقابل بین محبوبیت روزافزون اکسی اینفینیتی در بین گیمرها و درآمد های قابل توجه این بازی با قیمت رمز ارز بومی آن یعنی AXS وجود دارد. این ارتباط باعث شده است که AXS در سال 2021 به یکی از برترین دارایی های دیجیتالی با عملکرد قابل توجه تبدیل شود.

قیمت توکن AXS بومی بازی اکسی اینفینیتی روز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که روند صعودی سایر رمز ارز ها در بازار ضعیف شده بود.

به دنبال جهش 16.44 درصدی در یک روز، جفت ارز AXS/USD تا سطح 44.96 دلار افزایش یافت. با این وجود، این حرکت صعودی قوی بخشی از یک روند جانبی بود که AXS را در محدوده قیمت 36.48 تا 56.57 دلار در نوسان قرار داده است.

رشد اکوسیستم اکسی ادامه دارد

رشد اکوسیستم و تعداد کاربران اکسی اینفینیتی به عنوان یک پروژه بازی مبتنی بر بلاک چین سیگنال های صعودی برای تریدرها ارائه کرده است. داده های ارائه شده توسط Axie World نشان داد که اکسی اینفینیتی در ژوئیه 2021 چیزی حدود 196.89 میلیون دلار درآمد داشته است. در همین حال، تا کنون، در ماه آگوست، این پروژه تقریباً 45 میلیون دلار درآمد و تقریباً 1 میلیون کاربر فعال داشته است.

جرمی اونگ و جیدن اندرو، تحلیلگران شرکت تحقیقی رمزنگاری دلفی دیجیتال، نوشتند:

 رابطه متقابل بین درآمدهای اکسی و قیمت AXS قابل توجه است.

این امر منطقی است با توجه به اینکه اکثر درآمدها از هزینه های پرورش کسی ها (شخصیت های درون بازی) است که در قالب توکن های AXS به خزانه بازی پرداخت می شود و به طور قابل توجهی عرضه AXS در گردش را کاهش می دهد و کاهش عرضه باعث افزایش قیمت این رمز ارز می شود.

درامد اکسی اینفینیتی

به طور دقیق، اکسی اینفینیتی  یک بازی برای کسب درآمد است که در بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. پروژه گیمینگ بازیکنان را قادر می سازد تا حیوانات خانگی دیجیتالی به نام اکسی ها  را پرورش داده و ترید کنند. این باعث می شود اکسی اینفینیتی یک نسخه مبتنی بر بلاک چین از بازی محبوب پوکمن باشد.

در همین حال، AXS به عنوان ارز پیش فرض اکوسیستم Axie Infinity عمل می کند که بازیکنان برای خرید و فروش اکسی ها و پرداخت هزینه مبادلات از آن استفاده می کنند. AXS همچنین به عنوان یک توکن حکمرانی عمل می کند و به بازیکنان می دهد تا در مورد پیشنهادات ارتقاء بازی رای دهند.

هولدر های AXS همچنین 95 درصد از کل درآمد اکسی اینفینیتی  را دریافت می کنند.

هولدر های AXS
وضعیت سودآوری هولدر های AXS

داده ها نشان می دهد که تقاضای AXS در میان معامله گران افزایش داشته است. شرکت اطلاعاتی IntoTheBlock خاطرنشان کرد که تعداد دارندگان این توکن از نوامبر 2020 حدود 400 درصد افزایش یافته است – از صفر به 16.73 هزار آدرس.

در حال حاضر ، بیش از 93 درصد کیف پول های حاوی AXS در وضعیت سود قرار دارند.

داده های تکنیکال

 نرخ ارز AXS/USD بین دو سطح متغیر است و 56.57 دلار به عنوان مقاومت موقت و 36.48 دلار به عنوان حمایت موقت عمل می کند.

 در نتیجه ، معامله گران پیش بینی های صعودی خود را برای رسیدن قیمت به سطح 56.57 دلار افزایش می دهند و هنگامی که قیمت به 36.48 دلار رسید، به همان ترتیب نزولی عمل می کنند.

پشتیبانی اضافی برای AXS در قالب میانگین متحرک نمایی 20 روزه آن ( موج سبز در نمودار زیر) نزدیک به 35.10 دلار در نظر گرفته می شود.

داده های تکنیکال

عملکرد اخیر نمودار قیمت به این شکل بوده است که، AXS به طور خاص پس از شکستن شاخص قدرت نسبی روزانه خود از بالای 70 – منطقه ی اشباع خرید- اصلاح می شود. 

با این وجود، اگر AXS/USD از سطح مقاومت 5.67 دلار عبور کند ، به نظر می رسد هدف بعدی سود آن نزدیک به 76.65 دلار باشد. برعکس، شکستن زیر منطقه تلاقی حمایتی نزدیک به 36 دلار، باعث سقوط این جفت ارز به خط دفاعی بعدی با قیمت 24.07 دلار می شود که منجر به افت 33 درصدی خواهد شد.

نظرات و تحلیل های بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده هیچ سیگنال معاملاتی نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی شامل ریسک می شود و هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع : کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments