بازدهی سالانه 119 درصدی بدون ورود به عرصه دیفای و میم کوین ها

شرکت Apollo Capital از 119 درصد بازدهی سالانه بدون ورود به DeFi و DOGE خبر داد

یک شرکت مدیریت ارز دیجیتال در استرالیا ، بازده 119 درصدی سالانه خود را بدون استفاده از دوج کوین (DOGE) و سایر کوین های دیفای (Defi) منتشر کرد. 

طبق گزارش منتشر شده از Bloomberg, شرکت آپولو کپیتال (Apollo Capital) که در شهر ملبورن کشور استرالیا مستقر می باشد، بازده سالانه 119 درصدی خود را از آغاز سال میلادی جاری، گزارش داده است. با این اوصاف، این شرکت عملکرد بهتری از بیت کوین (BTC) نشان داده است، چرا که این رمز ارز بازده سالانه 19.96 درصدی از خود ثبت کرده است. 

این شرکت مدیریت رمز ارز ها که بیش از 75 میلوین دلار را تحت مدیریت خود دارد فقط کمی بیش از یک سال است که از را اندازی آن می گذرد. 

بلومبرگ اعلام کرد که این کمپانی اساساً به سراغ آن دسته از پلتفرم های بازار ارزهای دیجیتال می رود که بر دومین بلاک چین بزرگ، یعنی بلاک چین Ethereum که به Vitalik Buter‌in تعلق دارد، پایه گذاری شده اند و از پروژه های جدید کریپتو پرهیز می کند. 

علاوه بر این، شرکت اپولو کپیتال، کد های بلاک چین هایی که بر روی آنها سرمایه‌گذاری می کند را، که توسط برجسته ترین کارشناسان شخص ثالث حسابرسی می شود را، دارا می باشد. این کارشناسان همچنین تایید کرده اند که این تیم کریپتو، افراد فوق حرفه ای در بین خود دارند و هویت آنها هم کاملاً آشکار است. 

شرکت آپواو کپیتال ترجیح می دهد با پروژه های دیفای سر و کار نداشته باشد. پروژه های Defi به کاربران این امکان را می دهد که بدون کمک واسطه هایی مثل بانک ها و میم کوین ها، به ترید کردن، وام دادن و وام گرفتن بپردازند. 

تقریباً یک هفته پیش، پلتفرم دیفای Whalefarm, بعد از معامله در صرافی ها در سطح 200 دلار، سرانجام به صفر سقوط کرد. در یک وضعیت مشابه، توکن تیتانیوم (Titanium) که حمایت های زیادی از جانب مارک کیوبن (Mark Cuban) را شاهد بوده است، در ماه مه (اردیبهشت) از سطح 60 دلار به 0 سقوط کرد. 

علاوه بر این، این شرکت همچنین از میم کوین ها هم کاملاً پرهیز کرده است چرا که آنها به شدت نوسانی هستند و کاربرد حقیقی آن ها صفر می باشد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments