پیش بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023 و بررسی عملکرد APT

پیش بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023 و بررسی عملکرد APT

بازار کریپتو راه درازی را طی کرده است تا تنها به ارزهای دیجیتال ابتدایی مانند بیت کوین و اتریوم محدود شود. این فضا به اندازه کافی آزاد بوده است که میزبان تعدادی از پروژه ها از بخش های مختلف با و بدون ابزار است. ارز آپتوس پروژه دیگری از این دست است. APT یکی از پروژه های با بهترین بودجه در نظر گرفته می شود.
نمودار قیمت آپتوس پتانسیل قوی بازار را در چند روز گذشته نشان داده است. عرضه توکن در گردش تقریباً 160 میلیون است. در مقایسه با سایر نوآوری‌های تکنولوژیکی، APT پتانسیل بازار خوبی برای آینده دارد.
پس از سال نزولی 2022، سرمایه‌گذاران کریپتو اکنون در تلاش هستند تا بفهمند روند صعودی بعدی کریپتو چه زمانی می‌تواند آغاز شود. آیا شما یکی از کسانی هستید که قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید؟ بیایید به پیش‌ بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023 نگاه کنیم.

آیا سرمایه گذاری در ارز آپتوس برای سال 2023 مناسب است؟

آیا سرمایه گذاری در ارز آپتوس برای سال 2023 مناسب است؟

به نظر می رسد آپتوس یکی از مطمئن ترین کسب و کارهای ارزهای دیجیتال در سال 2023 باشد. بدیهی است که هیچ پروژه ای کامل نیست و هیچ کس نمی تواند Aptos را به طور کامل ارزیابی کند تا زمانی که منتشر شود. با این حال، بر اساس آنچه تاکنون در مورد Aptos می دانیم، به نظر می رسد سرمایه گذاری خوبی باشد. به نظر می رسد رمزنگاری Aptos به دلیل ترکیبی از عوامل، یک ایده سرمایه گذاری برجسته باشد.

در ابتدا، این تلاش ادامه برنامه متا است که قبلاً نتایج مثبتی داشت تا اینکه لغو شد. علاوه بر این، توسعه دهندگانی که روی آن کار می کنند، کارشناسان بسیار با تجربه و آموزش دیده ای هستند که قبلاً روی پروژه های جذاب کار کرده اند.

♦️با این حال، به عنوان یک پروژه بلاک چین جدید، باید از خطرات موجود آگاه باشیم. هر پروژه غیر متمرکز منبع باز باید نشان دهد که پروتکل امن و غیرقابل تغییر در طول زمان است.

تحلیل قیمت ارز APT در سال 2023

ارز آپتوس (APT) در حال حاضر جایگاه 26 را در کوین مارکت کپ دارد. پیش‌ بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023 در زیر با یک بازه زمانی روزانه توضیح داده شده است.

امواج الیوت ارز آپتوس

نمودار بالا ارز آپتوس (APT) را براساس امواج الیوت تحلیل کرده است. دو دسته از امواج الیوت “Motive” و “Corrective” هستند. امواج Corrective حرکات قیمتی را نشان می دهند که برعکس روند اصلی هستند، در حالی که امواج Motive حرکات قیمتی را در نظر دارد که از روند اصلی پیروی می کنند.

در حال حاضر، آپتوس (APT) در محدوده 16.38 دلار است. اگر این الگو ادامه یابد، قیمت APT ممکن است به سطح مقاومتی 20.4773 دلار می رسد. اگر روند معکوس شود، ممکن است قیمت APT به 8.9965 دلار و 7.0768 دلار کاهش یابد.

سطوح حمایت و مقاومت آپتوس (APT)

نمودار زیر سطوح حمایت و مقاومت آپتوس (APT) را نشان می دهد.

سطوح حمایت و مقاومت آپتوس (APT)

در بازه زمانی بالاتر، می‌توانیم به وضوح موارد زیر را به عنوان سطوح مقاومت و پشتیبانی برای آپتوس (APT) تفسیر کنیم.

نمودارها نشان می‌دهند که آپتوس (APT) طی ماه گذشته روندی صعودی داشته است. اگر این روند ادامه یابد، APT ممکن است همراه با پیشی گرفتن گاوها برای خرید ارز آپتوس از سطح مقاومت آن در 25.3982 دلار حرکت کند.

بر این اساس، اگر سرمایه‌ گذاران علیه ارزهای دیجیتال اقدام کنند، قیمت آپتوس (APT) ممکن است به 5.5293 دلار سقوط کند که یک سیگنال نزولی است.

تحلیل ارز APT براساس شاخص های مختلف

حجم نسبی (RVOL) ارز آپتوس (APT) در نمودار زیر نشان داده شده است. این نشانگر این است که چگونه حجم معاملات فعلی در یک دوره زمانی نسبت به حجم معاملات قبلی تغییر کرده است. در حال حاضر، شاخص RVOL زیر خط قرار دارد، که نشان دهنده شرکت کنندگان ضعیف در روند فعلی است.

بررسی شاخص RSI و RVOL

همچنین، میانگین متحرک ارز آپتوس در نمودار بالا نشان داده شده است. قابل ذکر است، قیمت APT زیر 50 MA (کوتاه مدت) قرار دارد، بنابراین نزولی است. در حال حاضر، APT وارد وضعیت نزولی شده است. در نتیجه هر زمان امکان معکوس شدن روند APT وجود دارد.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی عدد 68.06 است. این بدان معنی است که ارز آپتوس (APT) در وضعیت اشباع خرید است. با این حال، این بدان معنی است که یک تغییر قیمت عمده APT ممکن است در روزهای آینده رخ دهد. بنابراین، معامله گران باید با دقت معامله کنند.

اکنون به شاخص میانگین جهت (ADX) آپتوس نگاه می کنیم. این به اندازه گیری قدرت کلی روند کمک می کند. به طور خاص، شاخص میانگین مقادیر در حال گسترش دامنه قیمت است. این سیستم با استفاده از اندیکاتورهای DMI و ADX سعی در اندازه گیری قدرت حرکت قیمت در جهت مثبت و منفی دارد.

نمودار بالا نشان دهنده ADX است. در حال حاضر، ADX در محدوده 40.39 قرار دارد که روند قوی را نشان می دهد.

بررسی شاخص ADX و RVI

نمودار بالا همچنین نمایانگر شاخص نوسان نسبی (RVI) است. RVI انحراف ثابت تغییرات قیمت را در یک دوره زمانی اندازه گیری می کند. شاخص RVI زیر 50 قرار دارد که نشان دهنده نوسانات کم است. در واقع، شاخص RSI در 68.06 است و بنابراین سیگنال خرید بالقوه را تأیید می کند.

مقایسه روند قیمت بیت کوین و اتریوم با ارز آپتوس

نمودار زیر مقایسه قیمت بین بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ارز آپتوس (APT) را نشان می دهد.

مقایسه روند قیمت بیت کوین و اتریوم با ارز آپتوس

پیش بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023

پروژه Aptos یک نقشه راه بسیار قوی دارد زیرا رویدادها و همکاری های زیادی را برای سال جاری برنامه ریزی کرده است. رای گیری پروژه و سهامداری NFT برخی از آنها هستند. Aptos آماده است تا بازی خود را به نام The Gran Saga: Unlimited، اولین بازی وب 3 خود با همکاری NPIXEL راه اندازی کند. تست بازی در سه ماهه اول قبل از عرضه عمومی در سه ماهه دوم آغاز خواهد شد.

اگر توکن APT افزایش ثابتی در نمودار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران پیدا کند، می‌توان انتظار داشت که پیش بینی قیمت ارز آپتوس در سال 2023 با روند صعودی آغاز شود که می تواند اتحادها، پذیرش ها و سرمایه گذاران بیشتری را به همراه داشته باشد. بنابراین، قیمت APT می تواند معامله را برای سال 2023 در 25.47 دلار به پایان برساند.

با این حال، قیمت APT می تواند معامله خود را امسال با قیمت 16.64 دلار به پایان برساند. گفته می شود، با محدودیت حرکت خطی، قیمت متوسط ممکن است پایه خود را در 21.05 دلار پیدا کند.

جمع بندی

پروژه به سرعت در حال حرکت است. پروژه Aptos وعده بهبود مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بلاک چین را می دهد. Aptos تاکنون توجه سرمایه گذاران و صنعت زیادی را به خود جلب کرده است. در حالی که پیش‌بینی اینکه آیا آن‌ها به این هیاهو عمل خواهند کرد دشوار است، شبکه‌های آزمایشی آنها قبلاً بسیاری از ادعاهای آنها را تأیید کرده‌اند. زمان نشان خواهد داد که آیا Aptos به همان اندازه که ادعا می‌کند انقلابی است یا خیر، اما زمان معاملات سریع و تیم توسعه با استعداد آن‌ها باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری محکمی به نظر برسد.

علاوه بر این، برای یک بلاک چین که می‌خواهد این فناوری را به جریان اصلی تبدیل کند و به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد، این سیستم دارای اصطلاحات فنی بسیاری است که ممکن است سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با تجربه کمتر را از بین ببرد. از نظر سرمایه‌گذاران کریپتو، فقدان تاریخ دقیق راه‌اندازی سیستم و همچنین اطلاعات مربوط به زمان عرضه توکن‌های بومی آن برای خرید، ممکن است باعث شود که این طرح از خرید ضروری به حالت انتظار و انتظار تنزل یابد. دیدن. اگر می‌خواهید در aptos سرمایه‌گذاری کنید، باید مانند همه ارزهای دیجیتال با احتیاط عمل کنید.

سوالات متداول

آیا ارز آپتوس سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 است؟

به نظر می رسد که آپتوس (APT) یکی از ارزهای دیجیتال پر سود امسال باشد. با توجه به دستاوردهای ثبت شده آپتوس در چند ماه گذشته، APT سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 محسوب می شود.

آیا قیمت ارز APT امسال بالا می رود؟

به نظر می رسد میانگین قیمت Aptos ممکن است در پایان سال افزایش یابد. در چشم انداز برنامه پنج ساله، ارز دیجیتال احتمالا می تواند تا 123.81 دلار افزایش یابد. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، لطفاً همیشه قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه، شبکه، دارایی و غیره تحقیق خود را انجام دهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مسعود
مسعود
1 سال قبل

به نظرم تازه راه اندازی شده فک کنم قشنگ تو بازار جا نیافتاده … ولی اگر بخواهیم ریسک کنیم با رقم های پایین تر ریسک کنیم…شاید تستش ارزش داشته باشه