پذیرش توکن شیبا اینو توسط کمپانی AMC

مدیرعامل AMC اعلام کرد به زودی پرداخت با شیبا اینو (SHIB) را خواهند پذیرفت

در عصر روز دوشنبه، مدیرعامل شرکت سینمایی AMC یعنی Adam Aron اعلام کرد که این کمپانی به زودی پذیرش توکن SHIB به عنوان روش پرداخت را آغاز خواهد کرد. کمپانی AMC بزرگترین شرکت نمایشگاهی فیلم در آمریکا، اروپا و سراسر جهان است.

مدیرعامل این شرکت در توییتر خود اعلام کرد که ارائه دهنده خدمات پرداختی کریپتو، بیت پی (Bitpay) تصمیم گرفته است که از توکن شیبا اینو (SHIB) پشتیبانی کند بخصوص که او شخصا از این پلتفرم این درخواست را داشته است.

بنابراین، AMC قادر خواهد بود تا SHIB را به عنوان روش پرداخت آنلاین بلیط و امتیازات فیلم، طی 60 تا 120 روز آینده  بپذیرد.

توییت مدیرعامل AMC

از زمانی که مدیرعامل این شرکت در توییتر از مخاطبان خود پرسید که آیا آنها موافق به پذیرش SHIB توسط AMC در کنار دوج کوین (DOGE) و دیگر ارزهای دیجیتال هستند یا خیر، وی در خصوص تلاش هایشان برای پذیرش این رمز ارز صحبت کرده است.

در این نظر سنجی، با احتساب مجموع 153,100 رای داده شده، 87.6 درصد آنها با این امر موافق بوده اند.

آدام آرون در هفته گذشته توییت کرد:

همانطور که وعده داده شده بود، راه های زیادی برای پرداخت آنلاین اکنون در AMC وجود دارد. ما با افتخار BTC, ETH, BTCH و LTC و در کنار اینها، Apple Pay, Google Pay و پی پل (Paypal) را می پذیریم. به طور فوق العاده ای، این سرویس ها 14 درصد از تراکنش های ما را در بر می گیرند. دوج کوین ارز بعدی است که خواهیم پذیرفت.

مادامی که خیلی از مردم انتظار دارند که AMC چهار رمز ارز نام برده را از طریق Bitpay بپذیرد، این زنجیره سینمایی تصمیم گرفت که پی پل را هم به روش های پرداخت خود اضافه کند که به گفته AMC، این سیستم پرداختی هم ارزهای دیجیتال را می پذیرد.

از آنجایی که خود پلتفرم AMC قادر به انجام تراکنش ها و تبدیل ارزی مشتریان نمی باشد، آنها می بایست از طریق Paypal کوین خود را به فروش برسانند و در ادامه مراحل خرید را تکمیل نمایند.

در ماه مارس (اسفند 1399) پی پل با ارائه سرویسی به نام Checkout with Crypto، این امکان را به مشتریانش داد تا از بالانس حساب خود در Paypal چه با ارز فیات و چه مر زارز، به انجام خرید های خود بپردازند.

هرچند اگر AMC در آینده Bitpay را به روش های پرداخت خود بیفزاید، این شرکت به طور خودکار، قادر به پذیرش رمز ارزهای بیشتری خواهد بود. در حال حاضر، بیت پی پرداخت های با BTC, BCH, ETH,WBTC,DOGE,LTC و استیبل کوین های GUSD, USDC, USDP, DAI و BUSD را پشتیبانی می کند.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments