پذیرش شیبا اینو، دوج کوین و سایر ارزها در برنامه موبایل AMC

پذیرش شیبا اینو، دوج کوین و سایر ارزها در برنامه موبایل AMC

آدام آرون، مدیر اجرایی AMC Theater فاش کرد که اپلیکیشن‌های موبایل iOS و Android از طریق ادغام با BitPay، یک ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین، سایر روش های ارزهای رمزپایه را می پذیرد.

AMC Theatres، یک زنجیره سینمای آمریکایی طرفدار رمزنگاری، خدمات اپلیکیشن موبایل خود را به‌ روزرسانی کرد تا شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت در سراسر ایالات متحده بپذیرد.

سینمای زنجیره ای AMC برای اولین بار در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ شروع به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری کرد که به مشتریان اجازه می‌داد با استفاده از بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH)، بیت‌کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) بلیت‌های فیلم را به صورت آنلاین خریداری کنند.

در 6 ژانویه 2022، آدام آرون، مدیر عامل AMC Theatres، از طریق توییتی به کاربران قول داد که تا مارس، توکن‌های میم DOGE و SHIB را اضافه کنند. در حالی که کمی تاخیر داشت، تیم آرون این کار را انجام داد.

توییت آدام آرون

در این اطلاعیه، آرون فاش کرد که برنامه‌های موبایل AMC در نسخه اندروید و آی او اس می‌توانند از طریق ادغام با BitPay، سایر پرداخت‌های رمزنگاری شده را بپذیرد.

با این حال، نام سایر ارزهای دیجیتالی که به تازگی پشتیبانی می شوند هنوز فاش نشده است. برای استفاده از این ویژگی، به کاربران در ایالات متحده توصیه می شود که آخرین نسخه برنامه تلفن همراه را دانلود کنند.

Nium، یک شرکت پرداخت مرزی مستقر در سنگاپور، یک راه حل مبتنی بر API را با همکاری BitPay منتشر کرد که به کسب و کارها اجازه می دهد متود پرداختی ارز دیجیتال را شروع کنند.

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش داده بود، پرداخت‌های رمزنگاری شده از طریق BitPay تبدیل شده و در روز کاری بعد به حساب‌های تاجران به دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات ارسال می‌شوند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments