سقف قیمت آوالانچ، انجین و الراند

نشانه های فصل آلتکوین ها با سقف قیمت AVAX، ENJ و EGLD

هفته گذشته در حالی پشت سر گذاشته شد که نوسانات بازار، ریزش قیمت BTC را به همراه داشت و آنرا تا به زیر 60 هزار رساند. سطح پایینی که آخرین بار در اواسط ماه اکتبر شاهد آن بودیم.

همانطور که این اتفاق قبلاً هم رخ داده است، این کاهش قیمت بیت کوین، روند مناسبی برای آلتکوین ها را به همراه دشت. شاخص آلت سیزن در کوین تلگراف مارکتس پرو نشان می دهد وضعیت فعلی، مشابه آن دوره های زمانی است که آلتکوین ها از Bitcoin عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

فصل آلتکوین

در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از آلتکوین ها که در چند هفته اخیر، دائماً در حال افزایش قیمت بوده اند.

آوالانچ (AVAX) یک پروتکل بلاک چین برای ارائه برنامه های دیفای (DeFi) و خدمات مالی است که در سال 2021 با رشد اکوسیستم اقتصاد غیر متمرکز و توکن های غیر مثلی آن، محبوبیت آن افزایش پیدا کرده است. به لطف هزینه پایین این پروتکل، کاربران زیادی از سمت شبکه Ethereum به سوی این پلتفرم جذب شده اند.

پیش از این افزایش قیمت اخیر، داده های VORTECS از کوین تلگراف مارکتس پرو، در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) یک چشم انداز صعودی برای AVAX را شناسایی کرد.

این شاخص، یک مقایسه الگوریتمیک از وضعیت تاریخی و فعلی فاکتورهایی از جمله احساسات بازار، فعالیت در توییتر، نوسان قیمت ها و حجم معاملات را در بر می گیرد.

ورتکس آوالانچ
منبع: Cointelegraph markets pro

همانطور که در نمودار بالا می بینید، امتیاز VORTECS باری آوالانچ در 5 نوامبر شروع به افزایش کرد و به سطح بالا در 83 رسید. قیمت AVAX هم 54.7 درصد افزایش را در دو هفته بعدی آن شاهد بود.

این افزایش قیمت در حالی رقم خورد که مجموع دارایی قفل شده در اکوسیستم دیفای آوالانچ افزایش یافته است و Binance US از لیست کردن توکن آن خبر داد.

دیگر آلت کوینی که در قیمت ارزهای دیجیتال شاهد رشد بوده است، انجین (ENJ) می باشد. انجین یک پروتکل است که بر روی شبکه Ethereum فعالیت می کند و بر روی محصولات گیمینگ مبتنی بر بلاک چین و NFT تمرکز دارد.

داده های تریدینگ ویو و کوین تلگراف مارکتس پرو نشان می دهد که از 29 سپتامبر که این ارز کف قیمت خود در 1.19 دلار را لمس کرد، تا 19 نوامبر (28 آبان) 213.5 درصد افزایش شامل حال قیمت ENJ شده است و آنرا به 3.74 دلار رساند.

نمودار قیمت انجین
منبع: TradingView

قدرت ENJ در ماه نوامبر در حالی رو به افزایش است که اکوسیستم آن قصد دارد برای پروژه زنجیره ای Efinity، جایگاهی برای خود در پاراچین پولکادات (DOT) از طریق مزایده وام جمعی فراهم کند.

آلتکوین بعدی که شاهد افزایش بوده است و به آن خواهیم پرداخت، الروند (EGLD) می باشد. داده های VORTEX از کوین تلگراف مارکتس پرو، از 12 نوامبر (21 آبان) افزایش قیمت EGLD را پیش بینی کرده بود.

ورتکس الراند

همانطور که در نمودار بالا می توان دید، این شاخص، 108 ساعت قبل از این که EGLD طی 3 روز 30.27 درصد افزایش را شاهد باشد، رشد این آلتکوین را پیش بینی کرده است.

این رشد الروند در حالی رخ داد که پروتکل های پلتفرم معاملاتی غیر متمرکز Maiar راه اندازی شد و در کنار آن، یک برنامه تشویقی نقدینگی 1.29 میلیارد دلاری، به منظور کمک به جذب کاربران و نقدینگی به اکوسیستم دیفای، طراحی گردید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments